![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg, ik ga niet nóg eens mijn huis helemaal opkuisen ze
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is niet nodig, Guderian en Co. zullen uw huis met plezier komen opkalefateren.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De grove borstel? Of Sloopwerken NV?
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Onverwachts zou het ineens wel eens in orde kunnen komen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Informeel - zaterdag 10 juli vanaf 16 h op het terras of in het paviljoen
van het boeckenbergpark in Deurne Zuid - diegenen die bakken bier verwed hebben op de verkiezingsuitslagen kunnen die dan vereffenen. Voordeel : ge moet niet naar het binnensingelse Antwerpen, bovendien kunt ge vanuit station Antwerpen-Berchem gemakkelijk met tram 8 of 11 tot aan het park rijden. Voor fietsers is het ook een goed bereikbaar punt het nl op een van knooppuntroutes. Bovendien kan er bij een onverhoopte hittegolf gezwommen worden en kunnen we meteen aansluitend een boeiende diskussie houden over de aanwezigheid van camera's en politie en allochtonenoverlast.. Mensen die kroost meebrengen kunnen nog een bezoek brengen aan het natuurhistorisch museum... Als de datum niet past voor iedereen ... kunnen we het treffen herhalen na de verlofpeeriode bv. 1ste week-end van september maar dan is het zwembad voor niet ijsberen gesloten (in het najaar is er echter een goedkope mogelijkheid om de laatse maanden lid te worden..) Van zodra er 2 mensen willen komen gaat het in ieder geval door, anderen kunnen andere data voorstellen voor een vervolg. Vooral mannen en v rouwen die interessante hoeveelheden bier verwed hebben zie ik graag afkomen.
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Bwa ja, ik wil wel komen als er nog volk komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Mag ik mij laten afvaardigen?!
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Koudwatervrees ? Hoeveel menschen tel ik nu ?
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() Deurne? Connais pas.
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Vous prenez le train vers la zone d'Anvers et sortez �* Berchem-Antwerpen, puis vous prenez le tram n° 8 ou 11 vers Eksterlaar
(en français Exterlaer, mais onn'utilise plus la langue de Molière en matières officielles dans cette cité). Vous demandez (en flamand svp) au Wattmann de vous avertir quand il arrive au halte "Cruyslei" et c'est l�* que vous sortez : le parc Boeckenberg avec son pavillon et la piscine est déja visible �* l'autre cöté de la rue ! --- OK : begin een nieuwe crossdraad onder K&K en nog wat van die dinges
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Et si je demande si c'est le tram �* Exterlaer au lieu de Eksterlaar, ça donne des problèmes? 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 't Nederlands aub. |
|
![]() |
![]() |