![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Over naïviteit gesproken. ![]() De werkgevers gaan dat enkel zien als een unieke gelegenheid om te besparen op loonkosten (het brutoloon naar beneden halen) waardoor ze meer winst kunnen maken. De werknemer daarentegen gaat netto net hetzelfde overhouden.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wij passen zelfs de negatieve indexaanpassing NIET toe dit jaar.
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel werkgevers passen de negatieve indexaanpassing niet toe? Laatst gewijzigd door artisjok : 6 januari 2010 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ga niet de rekening maken van andere werkgevers, maar bij ons gebeurt het niet.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moeten we de belasting op arbeid omhoog brengen, hetgeen de werkgever die zijn werkvolk wenst te behouden om lekkere winsten te kunnen maken, ertoe zal brengen om het netto hetzelfde te bezorgen ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2) In plaats van te zagen over ambtenaren die het met een schamel loontje moeten doen zou men zich beter richten tegen alle overbodige regeringen en politiekers in dit land. Met ander woorden: afschaffing van de Vlaamse, Waalse en Duitse praatbarakken, inkrimping van de provincies en terug een federale regering met volle bevoegdheden.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een firma is echter GEEN liefdadigheidsinstelling (behalve de overheid), en moet er voor zorgen dat elke werkkracht een veelvoud opbrengt van wat hij/zij kost. Is dit niet langer het geval, moet de firma of de opbrengsten verhogen (harder werken), of mensen laten gaan (kost naar beneden brengen). Voor al diegenen die hier altijd zitten af te geven op de werkgevers - NIETS belet jullie zelf te starten, al jullie hebben en houden in een zaak te steken en mensen aan te werven. Eens kijken of jullie dan nog vinden dat het niet zo erg is dat een werknemer meer kost dan hij/zij opbrengt.
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Onder een pint versta ik wel een 25cl of een 33'er
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Banneling
|
![]() Dat is alles wat ik wilde weten; die "wij" in "Wij passen zelfs de negatieve indexaanpassing NIET toe dit jaar." klonk als meerdere bedrijven; of bedrijven in het algemeen. Maar jij hebt het over 1 bedrijf.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JA.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet wel alles tellen. - Een goed loon - Een goed pensioen - 200 uren minder werken dan iemand in de privé - Vastbenoemd
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |