Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Is de marokkaan kwaad van aard?
ja, vast en zeker 19 50,00%
neen, hij is heel lief 19 50,00%
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 7 mei 2004, 14:08   #21
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Gevolg:
pesterijen, diefstallen, vandalisme... Enfin, ze zijn teruggekomen.
sorry, maar ik lig hier in een deuk!
Waarom kwamen ze dan terug? hier zitten ondertussen ook al overal marokkanen
Allicht toch nog iets minder dan ginder.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 14:31   #22
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe

sorry, maar ik lig hier in een deuk!
Waarom kwamen ze dan terug? hier zitten ondertussen ook al overal marokkanen
Allicht toch nog iets minder dan ginder.
Hier heeft men wellicht meer keuze tussen welke nationaliteit men wilt wonen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 14:35   #23
Attiladehun
Banneling

Standaard

Tja, als men genoeg geld heeft tenminste...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 16:15   #24
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

2 jaar geleden naar Marokko geweest.
Zeeeeer vriendelijke mensen, ook al hebben ze niet meer dan een tent.
Zeer behulpzaam, omdat we misschien toeristen zijn en zo wouden ze aan geld geraken.
Geld van ons gestolen? in zekere zin wel, want ik heb ze geld gegeven omdat ze mijn rugzak naar mijn hotelkamer wouden dragen.
Of noemen ze dat dan: werken?

Kwade marokkanen gezien? Tgo, ja, 3 denk ik. Er was een wedstrijdje voetbal aan de gang en de 'scheidsrechter' (eerder gewoon een vriend van de strijdende ploegen) floot een penalty. En ze waren er niet blij mee, maarja, dat is sport.
Voor de rest, de marokkanen die op een terasje zaten met een drankje in de hand, want het was warm, die waren niet kwaad op mij,niet op elkaar, op niemand eigenlijk.
Dus als u nu vraagt of de Marokkanen kwaad van aard zijn? dan stel ik u toch eens voor om naar Marokko te gaan.

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 16:32   #25
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Zeer behulpzaam, omdat we misschien toeristen zijn en zo wouden ze aan geld geraken.
Geld van ons gestolen? in zekere zin wel, want ik heb ze geld gegeven omdat ze mijn rugzak naar mijn hotelkamer wouden dragen.

Kwade marokkanen gezien? Tgo, ja, 3 denk ik. Er was een wedstrijdje voetbal aan de gang en de 'scheidsrechter' (eerder gewoon een vriend van de strijdende ploegen) floot een penalty. En ze waren er niet blij mee, maarja, dat is sport.
Voor de rest, de marokkanen die op een terasje zaten met een drankje in de hand, want het was warm, die waren niet kwaad op mij,niet op elkaar, op niemand eigenlijk.
Dus als u nu vraagt of de Marokkanen kwaad van aard zijn? dan stel ik u toch eens voor om naar Marokko te gaan.
Dat zou ik wel eens willen zien.
Mensen die niet meer hebben dan een tent, met een drankje in de hand op een terrasje tussen de toeristen.
Oud 7 mei 2004, 17:56   #26
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:

Mensen die niet meer hebben dan een tent, met een drankje in de hand op een terrasje tussen de toeristen.
ik sprak dan wel over verschillende mensen in verschillende steden en straten e.
Ik wou maar een vergelijking geven, kheb mensen zonder geld gezien. mensen met veel geld, maar geen enkele kwade blik gezien

Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Oud 7 mei 2004, 19:28   #27
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
ik sprak dan wel over verschillende mensen in verschillende steden en straten e.
Ik wou maar een vergelijking geven, kheb mensen zonder geld gezien. mensen met veel geld, maar geen enkele kwade blik gezien
Had ik heus wel door hoor.
Maar eigenlijk bewijst u er weinig mee.
Als ik toevallig eens bij een Turkse bakker binnenwip is die vent ook altijd heel vriendelijk.
En in een hotel waar ook ter wereld zijn ze ook heel vriendelijk.
Dat is meestal eigen aan zakenlui.
Probeer maar eens buiten te geraken zonder betalen, eens zien hoe vriendelijk ze dan zullen zijn.
Oud 7 mei 2004, 20:12   #28
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Natuurlijk, man. Als je als toerist slechts enkele weken blijft maakt dat een enorm verschil met iemand die er zich definitief wil vestigen én er nog eens handel wil drijven ook.
Toerist = money money! Dus smile smile!
Oud 7 mei 2004, 20:29   #29
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Natuurlijk, man. Als je als toerist slechts enkele weken blijft maakt dat een enorm verschil met iemand die er zich definitief wil vestigen én er nog eens handel wil drijven ook.
Toerist = money money! Dus smile smile!
hoe zouden die Marokkanen het verschil zien of ik een toerist was of er voorgoed woonde?

Leg er u nu is bij neer dat Marokkanen niet "slechter" zijn dan Vlamingen.
Wat dat ge ook te zien krijgt op tv.
Ik durf wedden dat ge nog nooit met een Marokkaan hebt gesproken. Doet dat eerst is voor ge dat zegt

Oud 7 mei 2004, 22:11   #30
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"They are not in Baghdad. They are not in control of any airport. I tell you this. It is all a lie. They lie. It is a hollywood movie. You do not believe them."

Oud 7 mei 2004, 22:48   #31
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hoe zouden die Marokkanen het verschil zien of ik een toerist was of er voorgoed woonde?
Ik durf wedden dat ge nog nooit met een Marokkaan hebt gesproken. Doet dat eerst is voor ge dat zegt
Als ik zo in Antwerpen rondloop zie ik inderdaad niet wie toerist is en wie niet. De meeste Antwerpenaars lopen immers dagdagelijks met 5 fotocameras rond hun nek en bewonderen iedere dag weer hun mooie toren, bestellen op de grote markt in het Engels of het Duits ein Bier....

Kort en bondig lachen: HA

Verder, jongeman, moet je mijn postings maar eens lezen. Maar goed, het is je vergeven...
Oud 8 mei 2004, 04:42   #32
schild en vriend
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Van die linkse wereldvreemdheid begin ik stilletjes aan het schijt te krijgen. Altijd met hun kop in het zand blijven roepen dat het vreemdelingenprobleem een uitvinding is van de rechtse media, ooit moeten jullie ogen wel eens open gaan!
De Vlamingen die nog geen fatsoenlijk gesprek hebben gehad met een Marrokaan zijn wel op een hand te tellen denk ik, niemand beweerd hier dan ook dat er geen fatsoenlijke Marrokanen bestaan, ik heb zelf ook een paar Marrokaanse kennissen. Ontkennen dat er geen vreemdelingenprobleem is en dat er niet meer rotte appels tussen de Marrokanen zitten dan tussen Belgen en andere migrantengemeenschappen kunt ge gewoon niet, het bewijst niet alleen hoe gij u laat leiden door u politieke mening, ge negeert er ook alle cijfers mee.

Ik raad u eens aan in Antwerpen een cinemake te gaan doen in de Gaumont, of 's zomers eens naar een van vlaanderens mooie recreatiedomeinen te gaan, om uw 'goeie Marrokanen' aan wet werk te zien.
schild en vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2004, 20:39   #33
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
De echte marokkaan is niet kwaad van aard, maar de echte marokkaan blijft ook in Marokko. Maw de marokkanen die hier zijn, zijn voor het merendeel kwaadaardig.
dat zijn dan de 'onechte' neem ik aan ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2004, 20:48   #34
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
De echte marokkaan is niet kwaad van aard, maar de echte marokkaan blijft ook in Marokko. Maw de marokkanen die hier zijn, zijn voor het merendeel kwaadaardig.
Nee, dat is gewoon de achterlijkste groep van de Marokkaanse bevolking. Diegenen die in Marokko er niet in slagen een professioneel leven op te bouwen en mee met de tijd te evolueren. Meestal zijn ze afkomstig uit achterlijke berggebieden waar ze nog niet in aanraking zijn geweest met enige vorm van beschaving.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2004, 22:50   #35
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Citaat:

Nee, dat is gewoon de achterlijkste groep van de Marokkaanse bevolking. Diegenen die in Marokko er niet in slagen een professioneel leven op te bouwen en mee met de tijd te evolueren. Meestal zijn ze afkomstig uit achterlijke berggebieden waar ze nog niet in aanraking zijn geweest met enige vorm van beschaving.
Dank u voor deze diepgaande sociologische analyse. De academische wereld zal u eeuwig en drie dagen dankbaar zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 10:47   #36
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:

Dank u voor deze diepgaande sociologische analyse. De academische wereld zal u eeuwig en drie dagen dankbaar zijn...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 11:29   #37
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:

hij zal hier nog geen boekje over gelezen hebben....
kwestie van aan te tonen dat hij niet de typische stomme onwetende blokker is.. (eigen bewoordingen ) Met gratuit uit een boekje te declameren is dat natuurlijk direct ontkracht in zijn geval, zeker als ge zijn sterk gefundeerde argumenten moogt aanschouwen = zijn brein slaapt wel vaker gezien zijn bijdragen hier...

MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 11:53   #38
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door witenzwart
Kunnen we na de vele groepsverkrachtingen, ontvoeringen en folteringen van onze vrouwen en kinderen niet concluderen dat de marokkaan van aard slecht is?
je doet je naam alsinds eer aan met al die keuzes in je poll. Voor de rest kan ik je enkel onbegrijpend aankijken. Wat voor zever is dat nu? Uit persoonlijke ervaringen kan ik genoeg voorbeelden putten waaruit blijkt dat dat niet zo is. Je zit enkel met je hoofd onder je matras zekers?
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 11:55   #39
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Citaat:

volgens jou zijn dus alle mensen die onbeschaafd zijn per definitie achterlijk en zodanig dan ook vatbaarder voor 'slecht' zijn?
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 16:44   #40
muishond
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door franke fritz
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Overdrijf niet, maak van de Marokkaanse probleemjongeren geen martelaren. En je antwoordt ook niet op mijn opmerking over de andere allochtonen, of over Marokkaanse meisjes. Eigenaardig, toch?
1) de opvoeding is anders bij meisjes
2) de omgeving reageert anders op meisjes als op jongens

voila een antwoord op je vragen. indien nodig leg ik het nog dieper uit, maar ik heb nu ff geen zin om veel te tokkelen.
Het feit dat ge Engelse vloekwoorden moet gebruiken om uw argument kracht bij te zetten bewijst dat ge ook een andere opvoeding als de meeste Vlamingen gekregen hebt.

De allochtonen hebben een andere kulturele en sociale achtergrond
als de Vlamingen en horen daarom niet thuis in Vlaanderen.

Wij hebben toegelaten dat onze politieke leiders (sic!) er een poespas van jewelste van gemaakt hebben.

Laat het ons erkennen. De levenskwaliteit in Vlaanderen is erop achteruit gegaan als gevolg van de misdaad. En de statistieken bewijzen dat de allochtonen daarin een groot aandeel hebben.

Daarom heeft het VB gelijk en heeft het altijd gelijk gehad!

De sociale achteruitstelling is inderdaad een versleten plaat.
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.

Willem Elsschot (In Bormsgedicht)
muishond is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be