![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Is de marokkaan kwaad van aard? | |||
ja, vast en zeker |
![]() ![]() ![]() |
19 | 50,00% |
neen, hij is heel lief |
![]() ![]() ![]() |
19 | 50,00% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Tja, als men genoeg geld heeft tenminste...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 2 jaar geleden naar Marokko geweest.
Zeeeeer vriendelijke mensen, ook al hebben ze niet meer dan een tent. Zeer behulpzaam, omdat we misschien toeristen zijn en zo wouden ze aan geld geraken. Geld van ons gestolen? in zekere zin wel, want ik heb ze geld gegeven omdat ze mijn rugzak naar mijn hotelkamer wouden dragen. Of noemen ze dat dan: werken? Kwade marokkanen gezien? Tgo, ja, 3 denk ik. Er was een wedstrijdje voetbal aan de gang en de 'scheidsrechter' (eerder gewoon een vriend van de strijdende ploegen) floot een penalty. En ze waren er niet blij mee, maarja, dat is sport. Voor de rest, de marokkanen die op een terasje zaten met een drankje in de hand, want het was warm, die waren niet kwaad op mij,niet op elkaar, op niemand eigenlijk. Dus als u nu vraagt of de Marokkanen kwaad van aard zijn? dan stel ik u toch eens voor om naar Marokko te gaan.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die niet meer hebben dan een tent, met een drankje in de hand op een terrasje tussen de toeristen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik wou maar een vergelijking geven, kheb mensen zonder geld gezien. mensen met veel geld, maar geen enkele kwade blik gezien
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk bewijst u er weinig mee. Als ik toevallig eens bij een Turkse bakker binnenwip is die vent ook altijd heel vriendelijk. En in een hotel waar ook ter wereld zijn ze ook heel vriendelijk. Dat is meestal eigen aan zakenlui. Probeer maar eens buiten te geraken zonder betalen, eens zien hoe vriendelijk ze dan zullen zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toerist = money money! Dus smile smile! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Leg er u nu is bij neer dat Marokkanen niet "slechter" zijn dan Vlamingen. Wat dat ge ook te zien krijgt op tv. Ik durf wedden dat ge nog nooit met een Marokkaan hebt gesproken. Doet dat eerst is voor ge dat zegt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() "They are not in Baghdad. They are not in control of any airport. I tell you this. It is all a lie. They lie. It is a hollywood movie. You do not believe them." ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kort en bondig lachen: HA Verder, jongeman, moet je mijn postings maar eens lezen. Maar goed, het is je vergeven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() kwestie van aan te tonen dat hij niet de typische stomme onwetende blokker is.. (eigen bewoordingen ) Met gratuit uit een boekje te declameren is dat natuurlijk direct ontkracht in zijn geval, zeker als ge zijn sterk gefundeerde argumenten moogt aanschouwen = ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De allochtonen hebben een andere kulturele en sociale achtergrond als de Vlamingen en horen daarom niet thuis in Vlaanderen. Wij hebben toegelaten dat onze politieke leiders (sic!) er een poespas van jewelste van gemaakt hebben. Laat het ons erkennen. De levenskwaliteit in Vlaanderen is erop achteruit gegaan als gevolg van de misdaad. En de statistieken bewijzen dat de allochtonen daarin een groot aandeel hebben. Daarom heeft het VB gelijk en heeft het altijd gelijk gehad! De sociale achteruitstelling is inderdaad een versleten plaat.
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
||
![]() |
![]() |