![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kun je Tv's al vanop afstand bedienen?
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met uwe sloef naar smijten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou zóóó gemakkelijk zijn om hier nu een sexistische opmerking op te geven.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afstandsbedieninkje.
![]()
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dit blijft zo'n heerlijke melodie, ik word er op slag vrolijk van
![]() http://www.youtube.com/watch?v=1YtS6TNSeks
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gooi die TV's toch buiten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Er is niets interessants op het internet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() ![]() ![]() eh, ik zie het nu ook, maar het heeft niets met seks te maken, het is de begintune van Kapitein Zeppos hier op een meer neutraal klinkende link http://www.youtube.com/watch?v=1YtS6...ext=1&index=81 begrijp niet goed waarom iemand dat met zo'n naam in de link op 't net zet ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() iki heft gen tv
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteravond 'op algemeen advies' nog eens de lichtbak aangezet om op Canvas naar de nieuwe hype 'True Blood' te kijken. Ik had de tv al een paar minuten van tevoren aangezet en op dat moment was er nog een programma bezig met de tot weinig enthousiasme aanzettende naam 'Anneliezen', over een paar chichimadammen die tegen elkaar zaten te kwebbelen in een soort van hoogst irritant verkavelingsvlaams. Na tien seconden kijken en luisteren heb ik voor de rest van het programma het geluid maar afgezet.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 16 oktober 2010 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind vooral mijn geluk op de Franse TV en meer bepaald op France 2 en in mindere mate France 3. Van programma's zoals "Envoyé Spécial" of "Des racines et des ailes" tot de spelletjes van Nagui, de entertainmentprogramma's van Patrick Sébastien of de uitzending van Laurent Ruquier, ik vind er mijn geluk die ik niet echt op de "eigen" zenders zie. Belgische TV-zenders bekijk ik bijna nooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Televisiekijken kan leuk zijn, maar het kan ook een verslaving worden. Sommige mensen voelen zich letterlijk gedwongen om te moeten kijken, ongeacht wat voor bocht men hen presenteert. De gevolgen kunnen ernstig zijn voor een samenleving. En de eerste Kevins en Kellys werden geboren !
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat dacht je van net twee?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Ik kijk amper telesivisie. Hoogstens een uur per week.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, gooi dan internet buiten, he. Wat doe je dan trouwens nog op dit forum?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 16 oktober 2010 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() iki ge tv votbel vadag?
|
![]() |
![]() |