![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat heb ik ook niet beweerd.
ik wilde slechts even zeker weten dat dat uw grote plan is.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Nederlanders daar kan je op bouwen
nu afwachten of de forumclown dit feit hier durft aan te kaarten stel u voor zeg, de nederlanders houden hun woord en de platbroeken van vivant hebben geeneens een commissie kunnen oprichten. Schande Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 januari 2010 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() En waarom moest er tot in de hoogste instantie De Nederlandse Raad van State doorgevochten worden? En door wie? Door de milieu-groene kongsi. Die juridische strijd heeft vele jaren vertraging opgeleverd. Dit kon gebeuren omdat de wetgeving is aangepast aan de EU richtlijnen in deze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij bedoelt met toelachen "toejuichen". Hij haat de Nederlanders omdat die meteen merken hoe het met zijn Nederlands gesteld is.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, zo straalt zijn glans af op alle Vlamingen. Hij hoopt ons bij de Nederlanders gehaat te maken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Nederlanders houden ALWEER woord, hoe zou dat klinken?
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Flauw
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
.... en andere platitudes.
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar geeft je wel een onvolwassen indruk. Van jou en van Waal dacht ik eerst dat jullie dollende tieners waren. Groot was mijn verbazing toen ik mijn fout ontdekte (de fout slaat op "tieners", niet op "dollende").
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Even terzijde: mss. vergis ik me, maar mijn ervaring leert dat Belgisch-Limburgers over het algemeen beter Standaardnederlands beheersen dan de inwoners van veel andere Vlaamse streken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |