![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zwaanst na ni hé ![]() hihi de reden die je aanhaalt waarom mijn waarden en normenpatroon zou deterioreren is echt hilarisch ! dat jij het woord normen en waarden in de mond neemt is trouwens ook hilarisch ! (vooral ivm je standpunten in draadjes over jongeren en zeden en zedenfeiten ... remember je 'verplicht naakt' douchen) ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 15 januari 2010 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht u niet meer te moeten rekenen tot het 'zielige clubje' dat hier in het verleden geregeld mijn persoon heeft aangevallen omtrent standpunten waar niets onwettelijk aan is. Ik heb me schijnbaar vergist in u. Voor de rest ga ik hier niet meer op in, ik heb geen zin meer in een welles-nietes spelletje. Het moet u wel bijzonder zwaar op de maag liggen dat u opnieuw ingaat op een thematiek die reeds bijna twee jaar geleden op dit forum aan bod is gekomen.
Laatst gewijzigd door freespirit : 15 januari 2010 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag me af wat die hardliners er zouden van vinden mocht hun 14-jarige zoon zoiets doen.
Waarschijnlijk is hun opvoeding zo succesvol dat zoiet niet kan voorvallen, tot het dan toch gebeurt, en dan is zoals bij elke ouder mijn kind schon kind, en minimaliseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tja, dat dat bijna twee jaar geleden is, dat is niet helemaal mijn verdienste ![]() maar geloof me vrij, iemand die zulk een 'verwrongen' set waarden en normen hanteert ... die zal ik mij nog lang heugen ... en als die persoon dan zelf verwijten komt maken aangaande 'waarden en normen' ... tja wie de bal kaatst, moet de bal terugverwachten ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en elke ouder met een klein beetje gezond verstand zal beseffen dat je als ouder gewoon geluk moet hebben om zoiets niet mee te maken ... ongeacht de opvoeding die je je kind wel tracht mee te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkstrafje en zoals Anna stelt, een goed gesprek met FDW en diens dochter zodat ze kunnen zien dat dat gewoon mensen van vlees en bloed zijn.
Verder: dreigen via email... hoe dom kan je zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een jaartje of vier in "Vrij en Vrolijk" zal die jongens wel op het rechte pad helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Een gesprek' - inderdaad, dat daar nog niemand opgekomen is, een 'dialoog' aangaan, gooi er nog wat straathoekwerkers, buurtvaders, pleinanimators, buurthuizen, sociale werkers e.d. tegenaan - vet gesubsidieerd natuurlijk ... en't komt vast goed!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zoals die Palin, die haar 15-jarige dochter zit ook al aan de drank....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Ik kan het niet laten te reageren, ditmaal wel degelijk op de thread. Ik ben op ethisch gebied redelijk vrij opgevoed, maar toch kwam het nooit in mij op dergelijke dreigmails als snotneus naar een bekend politicus te versturen. Volgens mij komt deze actie niet van de jongen zelf. Het zou me niet verbazen als hij is opgehitst door een fantiek groepje allochtonen om Dewinter en zijn familie eens goed wat schrik aan te jagen. Er zijn er inderdaad zo laf dat ze een veertienjarige het vuile werk laten doen. Nogmaals, ik kan zulk gedrag niet meer tot een kwajongenssteek rekenen en ik heb er sterke twijfels over moest dit initiatief van hem zijn uitgegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allé, hoe kan jij nu weten wat er achter zit? tuurlijk stuurden we vroeger geen dreigmails, mails bestonden nog niet!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die 14 jarige mag aan FDW eens uitleggen waarom hij dat gedaan heeft ... opvoedkundig gaat dat veruit t interessantste zijn. of wil je een 14jarige mss ineens een paar maand interneren voor zo'n akkefietje mss ??? de jeugdrechter zal m trouwens met veel minder naar huis sturen, dus dat gesprek zou al een zware straf zijn Laatst gewijzigd door Anna List : 15 januari 2010 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allochtoon verstuurt doodsbedreiging = akkefietje. Autochtoon " " " = ... vul zelf maar aan!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |