![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer oeverloos ouwehoeren (vergaderen cq poldermodelleren).
Wat Nederland nodig heeft is een "vader des vaderlands" en die mag best van het vrouwelijk geslacht zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Geen wit, geel, oranje, rood, blauw, paars, bruin, groen, grijs of zwart, maar duister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben verliefd op een meisje met een paarse overall
Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik dat haar vertellen zal Ze zegt: om mijn uiterlijk, geef ik geen ruk Nou dat kan ze dan wel zeggen, maar Jezus wat een stuk Overal overall Overal overall Zo verliefd op dat meisje met dat paarse overall Ik loop mee met demonstraties, ik zou haar huiswerk willen maken Maar wat ik ook probeer er valt geen afspraak mee te maken Ze stapt altijd alleen tot diep in de nacht Ik heb al zo vaak tevergeefs voor dat Vrouwenhuis gewacht Ik lees altijd trouw alle vrouwenbijlagen Ik heb voor de spiegel geprobeerd me minder hanig te gedragen Maar wat ik ook probeer ik heb hopeloos gefaald Ze zegt dat mijn verliefdheid maatschappelijk is bepaald Ik zag het niet meer zitten, het ging niet al te best Maar een tijdje geleden heb ik het helemaal verpest Ik zat in de kroeg, want van verdriet krijg je dorst En toen kwam die engel binnen en toen zong ik uit volle borst Overal, overal waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn Overal overall Overal overall Ik heb haar nooit meer gezien dat meisje met dat paarse overall ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang je het zelf grappig vindt, is het goed zeker, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Die zogenaamde ''modus-aanhalingen'' waren alleen de eerste keer grappig maar zijn nu afgezaagd; De Waal is zeker niet grappig en had gezien zijn forumgedrag allang verbannen moeten zijn; Dit soort verbasteringen van (forum)namen vind ik al helemaal niet grappig; Zelfs die smiley is één van de minst grappige uit het assortiment. Ik weet dan ook niet wat mij bezielde, mijn oprechte excuses voor deze wanvertoning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn niet nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets op een Vlaams forum posten, is echt wel een faux pas.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar mag ie wel excuses voor plaatsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Definieer stad en plattelands eens, als het Randstad versus de rest van Nederland wordt dan ben ik het dus al niet met u eens. Maargoed, Paars I had zijn goede kanten, hoewel naar mijn mening bij de huidige coalitie zowel PvdA als CDA geen goede beurt maken, alleen CDA afkraken is dus niet echt terecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |