![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb toch een ander idee van integratie in het westen (gemengd huwen bijvoorbeeld), maar daar wil een gedeelte van de allochtone gemeenschap duidelijk niet aan meewerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Hoe dat? Zitten wij achter de invasie in Irak? Zijn wij beginnen bombarderen in Afghanistan? Wij particperen enkel in Afghanistan ter ondersteuning. Als onze vliegtuigen mensen uit de weg ruimen, dan zijn dit aantoonbare Talibanstrijders of leden van Al Quaeda. Die laatsten vormen een gevaar voor de troepen en hun eigen achterban en mogen bijgevolg oorlogsrechterlijk uitgeschakeld worden. Dat België kogels en bommen op burgerbevolking zou droppen is fundamenteel onwaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel mensen die een heel comfortabel leven mogen lijden door de opvang voor vluchtelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zien en horen genoeg wat ze uitspoken in hun eigen landen en overal waar ze binnenvallen om ze naar waarde te kunnen beoordelen! We hebben ze hier niet meer vandoen. Laten we liever nog eens lezen hoe ze tegen die zaken aankijken in Australië en d�*t nadoen! Laatst gewijzigd door andev : 17 januari 2010 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met wat voor klootz..en van politiekers zitten we hier toch opgescheept!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarschijnlijk over die kliek die voor zichzelf een goedbetaalde job hebben gecreëerd met zich bezig te houden met dat multiculgedoe op andersmans kosten... Een heel zootje advocaten die al die lieden meteen onder hun hoede nemen passeren toch ook langs de kassa voor het werk dat ze doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Quatar lijkt me wel wat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht jij en deze haatmail enige gegronde onderbouwde kritiek herkennen; gelieve dan dit stukje te quoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De batterij advocaten en politici die hun kost verdienen aan de immigranten is enorm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het wordt hoog tijd dat de mensen die én anti-extreemrechts én anti-xenofoob zijn, maar evengoed ook anti-poco én anti-migrantenbeleid zijn, meer hun stem laten horen en de pijnpunten van ons lakse immigratie- en integratiebeleid openlijk aan de kaak stellen. En we zouden ook de gevaren van de politieke islam moeten onderkennen die in opmars is en door sommige vluchtelingen tot bij ons wordt geïmporteerd. Dit zonder te worden gebrandmerkt als aanhangers van Dewinter & co, die van deze thematiek helaas zijn corebusiness heeft gemaakt, temeer omdat de rest zijn mond niet durfde open te trekken. Al zie ik de jongste jaren wel een lichte verbetering in de pogingen van het doorbreken van de 'politieke correctheid' vanuit niet-extreemrechtse hoek. By the way, die 'haatmail' ontving ik van een vriend , ik vind dat hij groot gelijk heeft (toch de grote lijnen). Ik hoop dat hij me in de toekomst nog met zulke mails zal 'plezieren'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immigranten worden in Europa verwelkomt omdat men ze meent nodig te hebben. Pakistan daarentegen heeft geen migranten nodig die stront kuisen. Als die migranten geld hebben echter zullen ze wel welkom zijn in landen zoals Pakistan. Moesten Europeanen wat meer kindjes kweken ze zouden zo niet hoeven zagen over zaken die nu toch niet willen of kunnen veranderen. Met zagen over migratie bouw je geen toekomst op als continent. En dan gaat het amper over een paar procent van de bevolking die migranten, en het lijkt al het eind van de wereld voor sommigen. De gettovorming wordt enkel gestimuleerd door al die xenofobie. Dát zal tot problemen leiden. Europa is geen statische entiteit, geen eikenbos vol druïden, geen christelijk bolwerk, en hopelijk ook geen plaats die zichzelf verteerd door etnische en religieuze conflicten. Aan de zijlijn zullen sommigen staan lachen in dat geval. Denk eens wat verder dan de 'stoute moslim'. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 januari 2010 om 06:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Banneling
|
![]() Natuurlijk is dit een haatmail.
Alle klassieke stigma's en vooroordelen worden gebundeld. "Al die vreemdelingen zijn illegalen, profiteurs, crapuul, ze hebben een "onverantwoord kweekgedrag" ze willen zich niet aanpassen, onze taal niet leren, ze rijden rond zonder verzekering en schouwingsbewijs en houden zich niet aan de verkeerregels,...." En dan natuurlijk nog iets over naar de burka!" Met als besluit : "En wij zouden dat daar eens moeten proberen" Citaat:
Een deel van de migranten zijn profiteurs, stellen eisen, vallen onze manier van leven aan en schelden ons uit voor racisten? Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Mocht jij in deze haatmail enige gegronde onderbouwde kritiek herkennen; gelieve dan dit stukje te quoten." |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gewoon een lijstje met enkele feiten op een rijtje. Maar ik kan best begrijpen dat de waarheid voor jou aankomt als "haatmail" ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze mail staan genoeg zaken die de meeste burgers menen te herkennen die inderdaad voorkomen! En waar we niet mee hoeven akkoord te zijn en te aanvaarden omdat men weer komt aandraven met "ze zijn niet allemaal zo!". Dat zou er nog aan ontbreken. Laatst gewijzigd door andev : 18 januari 2010 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Luister, ik heb een tijdje les gegeven in onder andere een 'beroeps', ik weet dus waarover ik spreek. Ik werd daar voortdurend geconfronteerd met 'domme blondjes' die zich in het weekend het hof lieten maken door groepjes jonge allochtonen, die wel iets in die meisjes zagen. Zij gebruikten die meisjes echter alleen maar als oefenmateriaal, daarna werden ze gedumpt, met alle gevolgen van dien. In het school werden deze meisjes omschreven als 'Marokkanenmatrassen', niet echt respectvol, maar daar kwam het helaas wel op neer. Uiteraard zijn niet alle allochtone jongens zo, maar moet ik dit hier nu weer tot bloedens toe nuanceren? Ik beschouw deze vaststelling als een evidentie. Je zou overigens als 'Belgische' jongen eens moeten proberen een allochtoon moslimmeisje (als die al alleen buiten mag komen) enkel en alleen voor een pleziertje te 'nemen'. Ik denk dat je dan vogelvrij verklaard wordt door de moslimgemeenschap en dat je beter kan onderduiken en een andere identiteit aannemen. Of je moest natuurlijk je leven beu zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |