Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2010, 16:05   #21
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ahumm, zien we daarom zoveel 18jarige "moslimaanhangers" massaal met een blond Vlaams vrouwtje aan de hand in ons uitgaansleven?

Als dat een achterlijke religie is, zit u eigenlijk alleen reclame te maken hier...
Inderdaad, dat is juist de gehele hypocrisie aan die gehele moslimcultuur. Blonde meisjes van bij ons - toegegeven - niet al te slim, worden gebruikt als oefenmateriaal en opblaaspop (sorry, ik kan het niet anders verwoorden). Dit mag en kan allemaal, zolang dit niet te publiekelijk wordt binnen hun gemeenschap of te serieus. Als die moslimjongeren wat ouder zijn, dumpen ze deze grietjes en moeten ze per se trouwen met een ongeletterde jonge bruid uit het land van herkomst. Die uiteraard moet aantonen dat ze maagd is en nooit of van zijn leven een Belgisch café of een uitgaansgelegenheid langs de binnenkant te zien krijgt. Ze worden voor de rest van hun bestaan hier dom gehouden en met veel geluk mogen ze eens buiten komen om naar de winkel te gaan. Voor de rest is het kinderen kopen, voor het huishouden zorgen en de man bedienen (op alle gebied, wanneer hij het wil). Ondertussen zijn er verschillende naïeve (blonde) tienermeisjes die emotioneel misbruikt worden door allochtone jongeren en de hemel op aarde beloofd zijn. En soms blijven ze met een leuk 'pakje' zitten, een kindje van hun beider waar de jongen natuurlijk niets meer mee te maken wil hebben.

Ik heb toch een ander idee van integratie in het westen (gemengd huwen bijvoorbeeld), maar daar wil een gedeelte van de allochtone gemeenschap duidelijk niet aan meewerken.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 16:16   #22
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Volgens mij zitten daar al Belgen en proberen ze de autochtone bevolking hun wil op te leggen met kogels en bommen...

Daartegen over zijn die illegale hier watjes
Hoe dat? Zitten wij achter de invasie in Irak? Zijn wij beginnen bombarderen in Afghanistan? Wij particperen enkel in Afghanistan ter ondersteuning. Als onze vliegtuigen mensen uit de weg ruimen, dan zijn dit aantoonbare Talibanstrijders of leden van Al Quaeda. Die laatsten vormen een gevaar voor de troepen en hun eigen achterban en mogen bijgevolg oorlogsrechterlijk uitgeschakeld worden. Dat België kogels en bommen op burgerbevolking zou droppen is fundamenteel onwaar.
Oud 15 januari 2010, 16:33   #23
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Hij heeft het over de sossen en de witteboordcriminelen die met dat geïmporteerd crapuul de aandacht van hun eigen criminele zaakjes willen afwenden.
Ik zou de directeuren en bestuurders van allerhande organisaties, hogere ambtenaren en Belgische middenstanders die allemaal een hele goede boterham verdienen aan de vluchtelingen in Belgie niet direct criminelen willen noemen.

Wel mensen die een heel comfortabel leven mogen lijden door de opvang voor vluchtelingen.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 17:10   #24
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou de directeuren en bestuurders van allerhande organisaties, hogere ambtenaren en Belgische middenstanders die allemaal een hele goede boterham verdienen aan de vluchtelingen in Belgie niet direct criminelen willen noemen.

Wel mensen die een heel comfortabel leven mogen lijden door de opvang voor vluchtelingen.
Je stelling doet me een beetje denken aan Theodore Dalrymples "Romancing Opiates: Pharmacological Lies and the Addiction Bureaucracy".
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2010, 10:54   #25
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Dood is misschien wat overdreven. Maar als je een bruin kleurtje hebt kan je dat wel aardig wat last opleveren met inlichtingendiensten en antiterrorismecellen in eigen land. Ik raad het je alvast niet aan. Om op de briefschrijver te repliceren: hoeveel Belgen werden er om hun afkeur tav Boerka's lastig gevallen in Afghanistan, Irak of Pakistan? En hoeveel kregen er te maken met (overijverige) antiterreurdiensten van de VS of van een andere bondgenoot? Het antwoord op die vraag toont de hypocrisie zowat aan.

Daarnaast bestaan er ook in Afghanistan, Pakistan en Irak bewegingen die het niet zo hebben voor islamisme, islamfundamentalisme en/of het verplichte besnijden van vrouwen en het dragen van een boerka. Net zoals er in ons land ook verschillende strekkingen te vinden zijn (voor het recht op keuzevrijheid mbt hoofddeksels en tegen), zo zijn ook de hier aangehaalde landen in het Midden-Oosten iets heterogener dan de briefschrijver wil erkennen. Niet iedereen met een andere opinie wordt in pakweg Irak gelynched omwille van zijn opinie, taalstrijd of pleidooien voor een degelijke sociale zekerheid, al is dat wel datgene wat haatpropagandisten zoals de briefschrijver lijken te insinueren door legitiem gewapend verzet tegen een bezetting op hetzelfde hoopje te gooien met gewelddadige uitingen van religieus fundamentalisme.

mvg,

Andy
Die binnendringende pest proberen goed te praten, laat maar zitten!
We zien en horen genoeg wat ze uitspoken in hun eigen landen en overal waar ze binnenvallen om ze naar waarde te kunnen beoordelen!
We hebben ze hier niet meer vandoen.
Laten we liever nog eens lezen hoe ze tegen die zaken aankijken in Australië en d�*t nadoen!

Laatst gewijzigd door andev : 17 januari 2010 om 10:59.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2010, 11:07   #26
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Ook 'hilarisch' en een heuse trend is het op bezoek gaan naar het land van herkomst als 'politiek vluchteling'. Hoe kan je dan in godsnaam 'politiek vluchteling' zijn? Met dat statuut ben je normaal gezien vogelvrij in je eigen land omwille van een andere overtuiging, loop je op elk moment kans vermoord of gemarteld te worden of mag je gewoonweg het land niet meer in. Hoe komt het dan dat een Angolese vrouw die ik ken en opgeschreven staat als 'politiek vluchtelinge', drie maal per jaar naar haar thuisland op bezoek gaat? Sterker nog: hoe kan die vrouw een groot huis in een residentiële wijk van de hoofdstad Luanda bezitten en hier toch OCMW-steun genieten? Zijn ze dan echt zo oliedom bij onze overheidsadministratie. Ik begin het zo stilaan te geloven ...
Wanneer men met zoiets geconfronteerd wordt zou men onze poco-overheid voortdurend moeten bestoken met vragen en uitleg daarover, contact opnemen met de pers, bewijzen daarvan te grabbel gooien enz enz enz tot "ze" niets anders meer kunnen dat te reageren op die onaanvaardbare uitbuiterij van een stel profiteurs...
Met wat voor klootz..en van politiekers zitten we hier toch opgescheept!!!
Oud 17 januari 2010, 11:12   #27
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Hij heeft het over de sossen en de witteboordcriminelen die met dat geïmporteerd crapuul de aandacht van hun eigen criminele zaakjes willen afwenden.
En waarschijnlijk over die kliek die voor zichzelf een goedbetaalde job hebben gecreëerd met zich bezig te houden met dat multiculgedoe op andersmans kosten... Een heel zootje advocaten die al die lieden meteen onder hun hoede nemen passeren toch ook langs de kassa voor het werk dat ze doen?
Oud 17 januari 2010, 13:25   #28
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Quatar lijkt me wel wat
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2010, 17:26   #29
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Eerst effe iets duidelijk stellen: ik ben niet de schrijver van de brief, enkel maar de boodschapper. Wat niet weg neemt dat ik mij met 95 % van de inhoud akkoord kan stellen.
Als ik zo'n haatmail krijg in mijn box, wijs ik de afzender daarop en verzoek hem in de toekomst dit niet meer naar mij te zenden.

Mocht jij en deze haatmail enige gegronde onderbouwde kritiek herkennen; gelieve dan dit stukje te quoten.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2010, 17:36   #30
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Tot mijn grote spijt moet ik je gelijk geven.
De batterij advocaten en politici die hun kost verdienen aan de immigranten is enorm.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2010, 17:39   #31
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Je stelling doet me een beetje denken aan Theodore Dalrymples "Romancing Opiates: Pharmacological Lies and the Addiction Bureaucracy".
Dalrymple. Ook een Fortuijnsiaanse denker. En zeer leesbaar.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2010, 02:43   #32
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als ik zo'n haatmail krijg in mijn box, wijs ik de afzender daarop en verzoek hem in de toekomst dit niet meer naar mij te zenden.
Ik zie daar helemaal geen haatmail in ! Enkel hetgene vele mensen denken en waar ze bijgevolg ook hun frustraties over hebben. 'Gewone' mensen die geen lid zijn of zelfs niet stemmen op een extreemrechtse partij, die geen neonazi's of skinheads zijn, die gestudeerd hebben en politiek bewust zijn, die heus wel openstaan om andere culturen te leren kennen en die niemand omwille van zijn/haar 'kleurtje' bevooroordelen. Maar ook deze mensen zijn het beu dat hier een deel profiteurs rondhangt, zich allerlei eisen stelt, onze manier van leven aanvalt en ons dan nog eens voor 'racisten' uitscheldt. Is het dan zo onlogisch en onredelijk dat wij daar problemen mee hebben ?! (ik reken me nu effe tot die 'gewone mensen'). Deze mensen hebben zich veel te veel laten doen door de poco's de jongste tientallen jaren. Deze pretendeerden de stem van de gemeenschap te verkondigen maar doen dit helemaal niet. Ik wil gerust aannemen dat er bij deze poco's een gedeelte is die ter goeder trouw handelt en vanuit een zekere naïviteit of wereldvreemdheid. Ik denk dat slechts een 10 % van de bevolking bij deze poco's mag gerekend worden, maar zij schreeuwen wel het luidst in de media en op de publieke fora. Ook omdat zij hier veel gelegenheid toe krijgen, onder andere omdat ze oververtegenwoordigd zijn in politieke en andere publieke mandaten. En omdat ook de academische wereld vergeven is van deze 'wereldverbeteraars'. Zij hebben totaal geen voeling meer met de noden en gerieven van de (autochtone) bevolking.

Het wordt hoog tijd dat de mensen die én anti-extreemrechts én anti-xenofoob zijn, maar evengoed ook anti-poco én anti-migrantenbeleid zijn, meer hun stem laten horen en de pijnpunten van ons lakse immigratie- en integratiebeleid openlijk aan de kaak stellen. En we zouden ook de gevaren van de politieke islam moeten onderkennen die in opmars is en door sommige vluchtelingen tot bij ons wordt geïmporteerd. Dit zonder te worden gebrandmerkt als aanhangers van Dewinter & co, die van deze thematiek helaas zijn corebusiness heeft gemaakt, temeer omdat de rest zijn mond niet durfde open te trekken. Al zie ik de jongste jaren wel een lichte verbetering in de pogingen van het doorbreken van de 'politieke correctheid' vanuit niet-extreemrechtse hoek.

By the way, die 'haatmail' ontving ik van een vriend , ik vind dat hij groot gelijk heeft (toch de grote lijnen). Ik hoop dat hij me in de toekomst nog met zulke mails zal 'plezieren'.
Oud 18 januari 2010, 05:48   #33
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, dat is juist de gehele hypocrisie aan die gehele moslimcultuur. Blonde meisjes van bij ons - toegegeven - niet al te slim, worden gebruikt als oefenmateriaal en opblaaspop (sorry, ik kan het niet anders verwoorden). Dit mag en kan allemaal, zolang dit niet te publiekelijk wordt binnen hun gemeenschap of te serieus. Als die moslimjongeren wat ouder zijn, dumpen ze deze grietjes en moeten ze per se trouwen met een ongeletterde jonge bruid uit het land van herkomst. Die uiteraard moet aantonen dat ze maagd is en nooit of van zijn leven een Belgisch café of een uitgaansgelegenheid langs de binnenkant te zien krijgt. Ze worden voor de rest van hun bestaan hier dom gehouden en met veel geluk mogen ze eens buiten komen om naar de winkel te gaan. Voor de rest is het kinderen kopen, voor het huishouden zorgen en de man bedienen (op alle gebied, wanneer hij het wil). Ondertussen zijn er verschillende naïeve (blonde) tienermeisjes die emotioneel misbruikt worden door allochtone jongeren en de hemel op aarde beloofd zijn. En soms blijven ze met een leuk 'pakje' zitten, een kindje van hun beider waar de jongen natuurlijk niets meer mee te maken wil hebben.
fantasierijk stukje tekst waar blonde meisjes die met moslims gaan als dom en misbruikt worden voorgesteld. Niet al te snugger lijkt me. Vraag misschien eens aan die meisjes wat ze daar van vinden? (Pas op voor het vriendje)

Immigranten worden in Europa verwelkomt omdat men ze meent nodig te hebben. Pakistan daarentegen heeft geen migranten nodig die stront kuisen. Als die migranten geld hebben echter zullen ze wel welkom zijn in landen zoals Pakistan. Moesten Europeanen wat meer kindjes kweken ze zouden zo niet hoeven zagen over zaken die nu toch niet willen of kunnen veranderen. Met zagen over migratie bouw je geen toekomst op als continent. En dan gaat het amper over een paar procent van de bevolking die migranten, en het lijkt al het eind van de wereld voor sommigen. De gettovorming wordt enkel gestimuleerd door al die xenofobie. Dát zal tot problemen leiden.

Europa is geen statische entiteit, geen eikenbos vol druïden, geen christelijk bolwerk, en hopelijk ook geen plaats die zichzelf verteerd door etnische en religieuze conflicten. Aan de zijlijn zullen sommigen staan lachen in dat geval. Denk eens wat verder dan de 'stoute moslim'.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 januari 2010 om 06:07.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2010, 06:46   #34
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie daar helemaal geen haatmail in !
Natuurlijk is dit een haatmail.
Alle klassieke stigma's en vooroordelen worden gebundeld.
"Al die vreemdelingen zijn illegalen, profiteurs, crapuul, ze hebben een "onverantwoord kweekgedrag" ze willen zich niet aanpassen, onze taal niet leren, ze rijden rond zonder verzekering en schouwingsbewijs en houden zich niet aan de verkeerregels,...."
En dan natuurlijk nog iets over naar de burka!"
Met als besluit : "En wij zouden dat daar eens moeten proberen"
Citaat:
Enkel hetgene vele mensen denken en waar ze bijgevolg ook hun frustraties over hebben. 'Gewone' mensen die geen lid zijn of zelfs niet stemmen op een extreemrechtse partij, die geen neonazi's of skinheads zijn, die gestudeerd hebben en politiek bewust zijn, die heus wel openstaan om andere culturen te leren kennen en die niemand omwille van zijn/haar 'kleurtje' bevooroordelen. Maar ook deze mensen zijn het beu dat hier een deel profiteurs rondhangt, zich allerlei eisen stelt, onze manier van leven aanvalt en ons dan nog eens voor 'racisten' uitscheldt.
Staat dit in deze haatmail?
Een deel van de migranten zijn profiteurs, stellen eisen, vallen onze manier van leven aan en schelden ons uit voor racisten?
Citaat:
Is het dan zo onlogisch en onredelijk dat wij daar problemen mee hebben ?! (ik reken me nu effe tot die 'gewone mensen'). Deze mensen hebben zich veel te veel laten doen door de poco's de jongste tientallen jaren. Deze pretendeerden de stem van de gemeenschap te verkondigen maar doen dit helemaal niet. Ik wil gerust aannemen dat er bij deze poco's een gedeelte is die ter goeder trouw handelt en vanuit een zekere naïviteit of wereldvreemdheid. Ik denk dat slechts een 10 % van de bevolking bij deze poco's mag gerekend worden, maar zij schreeuwen wel het luidst in de media en op de publieke fora. Ook omdat zij hier veel gelegenheid toe krijgen, onder andere omdat ze oververtegenwoordigd zijn in politieke en andere publieke mandaten. En omdat ook de academische wereld vergeven is van deze 'wereldverbeteraars'. Zij hebben totaal geen voeling meer met de noden en gerieven van de (autochtone) bevolking.
Ik denk dat zowat iedereen problemen heeft met profiteurs. Maar daar gaat die mail helemaal niet over.

Citaat:
Het wordt hoog tijd dat de mensen die én anti-extreemrechts én anti-xenofoob zijn, maar evengoed ook anti-poco én anti-migrantenbeleid zijn, meer hun stem laten horen en de pijnpunten van ons lakse immigratie- en integratiebeleid openlijk aan de kaak stellen. En we zouden ook de gevaren van de politieke islam moeten onderkennen die in opmars is en door sommige vluchtelingen tot bij ons wordt geïmporteerd. Dit zonder te worden gebrandmerkt als aanhangers van Dewinter & co, die van deze thematiek helaas zijn corebusiness heeft gemaakt, temeer omdat de rest zijn mond niet durfde open te trekken. Al zie ik de jongste jaren wel een lichte verbetering in de pogingen van het doorbreken van de 'politieke correctheid' vanuit niet-extreemrechtse hoek.
Als men werkelijk de pijnpunten aan de kaak wil stellen; doe dat dan. Maar iets in die richting lees ik niet in die tekst.
Citaat:
By the way, die 'haatmail' ontving ik van een vriend , ik vind dat hij groot gelijk heeft (toch de grote lijnen). Ik hoop dat hij me in de toekomst nog met zulke mails zal 'plezieren'.
Welke grote lijnen? Ik vroeg je al
"Mocht jij in deze haatmail enige gegronde onderbouwde kritiek herkennen; gelieve dan dit stukje te quoten."
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2010, 11:50   #35
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mocht jij en deze haatmail enige gegronde onderbouwde kritiek herkennen; gelieve dan dit stukje te quoten.
Haatmail?!

Gewoon een lijstje met enkele feiten op een rijtje. Maar ik kan best begrijpen dat de waarheid voor jou aankomt als "haatmail" ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2010, 12:05   #36
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is dit een haatmail.
Alle klassieke stigma's en vooroordelen worden gebundeld.
"Al die vreemdelingen zijn illegalen, profiteurs, crapuul, ze hebben een "onverantwoord kweekgedrag" ze willen zich niet aanpassen, onze taal niet leren, ze rijden rond zonder verzekering en schouwingsbewijs en houden zich niet aan de verkeerregels,...."
En dan natuurlijk nog iets over naar de burka!"
Met als besluit : "En wij zouden dat daar eens moeten proberen"

Staat dit in deze haatmail?
Een deel van de migranten zijn profiteurs, stellen eisen, vallen onze manier van leven aan en schelden ons uit voor racisten?

Ik denk dat zowat iedereen problemen heeft met profiteurs. Maar daar gaat die mail helemaal niet over.

Als men werkelijk de pijnpunten aan de kaak wil stellen; doe dat dan. Maar iets in die richting lees ik niet in die tekst.

Welke grote lijnen? Ik vroeg je al
"Mocht jij in deze haatmail enige gegronde onderbouwde kritiek herkennen; gelieve dan dit stukje te quoten."
Wat ben je toch weer bezig rond de multicul-ellende-pot te draaien en het zonlicht te ontkennen???
In deze mail staan genoeg zaken die de meeste burgers menen te herkennen die inderdaad voorkomen! En waar we niet mee hoeven akkoord te zijn en te aanvaarden omdat men weer komt aandraven met "ze zijn niet allemaal zo!".
Dat zou er nog aan ontbreken.

Laatst gewijzigd door andev : 18 januari 2010 om 12:07.
Oud 18 januari 2010, 16:38   #37
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Haatmail?!

Gewoon een lijstje met enkele feiten op een rijtje. Maar ik kan best begrijpen dat de waarheid voor jou aankomt als "haatmail" ...
idd
Oud 18 januari 2010, 16:41   #38
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat ben je toch weer bezig rond de multicul-ellende-pot te draaien en het zonlicht te ontkennen???
In deze mail staan genoeg zaken die de meeste burgers menen te herkennen die inderdaad voorkomen! En waar we niet mee hoeven akkoord te zijn en te aanvaarden omdat men weer komt aandraven met "ze zijn niet allemaal zo!".
Dat zou er nog aan ontbreken.
Deze 'haatmail' is bedoeld als statement en om de mensen wakker te schudden. Een voortdurend genuanceer zou de kracht van de boodschap teniet doen. Daarbij, vele moslimmigranten hebben het ook voortdurend over 'die Belgen' of 'die racisten'. Wij mogen ook eens een keertje ongenuanceerd doen.
Oud 18 januari 2010, 16:58   #39
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
fantasierijk stukje tekst waar blonde meisjes die met moslims gaan als dom en misbruikt worden voorgesteld. Niet al te snugger lijkt me. Vraag misschien eens aan die meisjes wat ze daar van vinden? (Pas op voor het vriendje)

Luister, ik heb een tijdje les gegeven in onder andere een 'beroeps', ik weet dus waarover ik spreek. Ik werd daar voortdurend geconfronteerd met 'domme blondjes' die zich in het weekend het hof lieten maken door groepjes jonge allochtonen, die wel iets in die meisjes zagen. Zij gebruikten die meisjes echter alleen maar als oefenmateriaal, daarna werden ze gedumpt, met alle gevolgen van dien. In het school werden deze meisjes omschreven als 'Marokkanenmatrassen', niet echt respectvol, maar daar kwam het helaas wel op neer. Uiteraard zijn niet alle allochtone jongens zo, maar moet ik dit hier nu weer tot bloedens toe nuanceren? Ik beschouw deze vaststelling als een evidentie.

Je zou overigens als 'Belgische' jongen eens moeten proberen een allochtoon moslimmeisje (als die al alleen buiten mag komen) enkel en alleen voor een pleziertje te 'nemen'. Ik denk dat je dan vogelvrij verklaard wordt door de moslimgemeenschap en dat je beter kan onderduiken en een andere identiteit aannemen. Of je moest natuurlijk je leven beu zijn.
Oud 18 januari 2010, 17:00   #40
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Bullshit ! De islam is een haatdragende religie. Als ze de amerikanen niet hadden lastiggevallen met al hun oorlogszuchtige mentaliteit was het nooit zo ver gekomen. Ik ben trots op amerika dat we de haatdragende islam een poepie laten ruiken. Het is afschuwelijk dat die dwaze moslims eeuwenoude boeddhabeelden hebben vernield. Stel je voor dat als de amerikanen ze niet zouden tegenhouden hadden ze europa al lang veroverd. Zo zijn die moslims. Veroveren en oorlog zoals hun grote Mo het voordeed. Het is dwaas dat vrouwen vanaf hun 9de uitgehuwelijkt worden en seks moeten hebben. Het is heel duidelijk dat als wij durfden doen in een moslimland wat zij hier doen was het burgeroorlog. Het kan er van komen dat er in dit land burgeroorlog komt. Als het geld opgeraakt en de ogen van vele vlamingen opengaan. Het is afschuwelijkl wat wij moeten verdragen in eigen land. Ik doe van harte een oproep om de islam tegen te houden. Anders zal de vrijheid van uw dochters stoppen vanaf 9 jaar. Belgische marokkaanse meisjes mogen het meemaken op 16jaar (omdat ze nog niet volledig baas zijn in de westerse landen-anders lag de leeftijd veel lager)na een vakantietje in marokko zijn ze uitgehuwelijkt. Dan kunnen ze kiezen braaf zijn of verstoten worden. Want het gaat om veel geld. De moslims gebruiken hun dochters om geld te verkrijgen. Ik noem dat kinderhandel, maar het politiek cocrect zootje negeert elk signaal. Als ze 18 worden komt die moslimaanhanger uit noord afrika om hier zijn achterlijke religie verder te beleven. Studieboeken weg hoofddoek aan. Dat is dan het leven van de jonge moslima. En haar meisjes staan hetzelfde te wachten.

Trouwens jij beweert dat vele zich verzetten. Waarom zitten die niet hier? Waarom vluchten ze niet weg? Omdat het niet waar is. Moslims zullen indien ze geen andere vijanden hebben wel met elkaar beginnen te vechten. Zo leert de geschiedenis zo leert men vandaag.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be