![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() zijn rondo alla turca bewijst dat hij gevoel voor humor had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh ??
Feitelijk , was z'muziek belangrijkste of zijn sexualiteit ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ![]() http://www.soc.ucsb.edu/sexinfo/arti...isexual-people Tom Hulce, de acteur die Mozart speelde is een: 'Notable Gay, Lesbian, & Bisexual People' Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 januari 2010 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wolfiiiieeee
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Maar ik beschik dan ook over een gaydar.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijk gay.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat onze Wolfgang a-seksueel was. Een seksueel is teveel tijd kwijt met leven om zoveel muziek te schrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://rictornorton.co.uk/eighteen/ Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 januari 2010 om 19:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wij worden al warm! Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 26 januari 2010 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 26 januari 2010 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Als ze 200 jaar later de avatar van Egmond bekijken, zullen ze denken dat Obama ook gay was.
Ik zit in het Who Cares kamp. |
![]() |
![]() |