![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ofwel meng je je niet in godsdiens tot er een wet overtreden wordt, ofwel communiceer je duidelijk dat je de ene niet aanpakt en de andere wel. Als je dat niet doet ben je hypochriet, misleidend en inconsequent. Je kan ook eerlijk zeggen dat je het onderwerp omzeilt wegens interne verdeeldheid, door die katholieke onbestaande vleugel van zuster Coolen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ofwel meng je je niet in godsdiens tot er een wet overtreden wordt, ofwel communiceer je duidelijk dat je de ene niet aanpakt en de andere wel. Als je dat niet doet ben je hypochriet, misleidend en inconsequent. Je kan ook eerlijk zeggen dat je het onderwerp omzeilt wegens interne verdeeldheid, door die katholieke onbestaande vleugel van zuster Coolen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Wij mogen niet protesteren tegen onder andere het verminken en discrimineren van vrouwen omdat er hier (mede door bestuur door sossen) een 16% armoedepercentage is? man man man... Citaat:
Eerst miljarden euro's uitgeven om het VB (via alle mogelijke vormen van uitsluiting, cordon sanitair, cordon mediatique enz) van de macht te houden (ipv dat geld aan de armen te geven) en dan nog datzelfde VB durven verwijten dat uw uitsluiting heeft gewerkt? man man man...
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De media zal er wel een verhaaltje van maken dat de heidenen op hun achterste poten doet staan, maar dit even om het te kunnen plaatsen. http://www.politics.be/persmededelingen/24689/ Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 21 januari 2010 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Fieseler;4555554][quote]
Welk een triest gezeik zeg. Wij mogen niet protesteren tegen onder andere het verminken en discrimineren van vrouwen omdat er hier (mede door bestuur door sossen) een 16% armoedepercentage is? man man man... Eerst miljarden euro's uitgeven om het VB (via alle mogelijke vormen van uitsluiting, cordon sanitair, cordon mediatique enz) van de macht te houden (ipv dat geld aan de armen te geven) en dan nog datzelfde VB durven verwijten dat uw uitsluiting heeft gewerkt? man man man...[/QUOTE] inderdaad mizere mizere de aloude klaagzang en neit ter zake |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik merk dat ge u wilt mengen en kritiek wilt geven op de interne keuken van een club én tegelijk denkt dat een andere club zich met het openbaar leven mag bemoeien. Scheiding van kerk en staat betekent juist dat wij ons niet met hun clubje bemoeien én zij zich niet met de onze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=spherelike;4555452]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=spherelike;4556545][quote=Fieseler;4555554]
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bobke : 21 januari 2010 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Bobke;4556754][quote=spherelike;4556545]
Citaat:
Over het zich niet moeien met godsdienst (katholieke dan) terwijl ze zich wel moeien met godsdienst (islam dan) verwarrend hé zoals zowat alles de laatste tijd bij het VB en zijn mandatarissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Bobke;4556744]perfekte illustratie van de beperktheid tov een aartsbisschop. Een antwerpse imam die wat zei over het reglement van een Antwerpse school.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alexandra Coolen is een VB-mandataris, oer conservatief en ultra katholiek. Mocht er ondanks de ontkenning in het startbericht toch een katholieke vleugel bestaan in het VB, dan zou zij daar zeker bij zijn. ik dacht duidelijk geweest te zijn: zoalng er geen wetten ovrtreden worden, moeit de staat zich niet met godsdienst, moeien de godsdiensten zich onderling niet. Maar dan consekwent voor alle godsdiensten en voor alle door de staat betaalde diensten en personen. In het geval va de aartsbisschop werd dit in de openingspost nog een duidelijk gesteld. Prima, maar lees de actiepunten van het VB, dan merk je dat ze dat niet aanhouden voor andere godsdiensten, lees de islam, en dan toch weer wel voor de joden, die zowet net dezelfde "rare" kantjes hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Citaat:
. Citaat:
Ge maakt het ingewikkeld makker ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ik maak ook dikwijls de fout om in mijn quote te vergeten de vorige quoter te wissen...dus kan ik niet boos zijn op Bobke...maar alla...
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 januari 2010 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En je zal tot je eigen beschaamdheid moeten vaststellen dat ik wel degelijk inga op beweringen uit de openingspost. U wil blijkbaar onderwerpen uit die post wegfilteren. Enige bijbedoeling? .Ik maak hier uit op dat u moedwillig verkeerd leest, maar dat ben ik ondertussen van u gewend, tegendraads, weinig zelf prijsgeven, antwoorden met een tegenvraag ipv een antwoord, vrolijk mee debateren en als ge vast zit dioen alof gij veel slimmer zijt, en de anderen eigenlijk het tegenovergestelde bereiken van wat ze bedoelen. Al enkele malen vastgesteld, het begint op te vallen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toegegeven ik vind het wel grappig om u daarop te wijzen door een beetje tegenstrijdig te doen. Spijtig dat ge zo traag van begrip zijt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk mag zij dat, priesters en bisschoppen worden door de overheid betaald, en zijn dus eigenlijk ambtenaren.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 januari 2010 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bent u altijd op dit triestig niveua geweest? Of bent u ooit in staatgewest een deftig debat te voeren? Indien ja, mijn oprechte deelneming, en sterkte in uw verdere regressie. Eigenlijk zouden ze mensen die er hun plezier in vinden om discussies te saboteren en af te leiden niet meer mogen toelaten op dit forum, of hun een apart stuk toewijzen, waar mensenkloten het doel is, en niet het debat. U heb de vraag zelf gesteld maar hebt u voor uzelf het antwoord, betaalt dat goed topics over het VB saboteren en doen verzanden? Mijn oprechtedeelneming, blijkbaar moet het besef nog groeien dat je eigenlijk niet beter kan en stereotiep gedrag begint te vertonen. Waarschijnlijk zijn alleen de andere onbenullen vanuw clubje, die eigenlijk ieder debat ten gronde uit de weg willen gaan nog opgezet met uw gedrag. En voor de duidelijkheid, dat zijn niet alle VB-aanhangers, er zijn er gelukkig nog een paar over die proberen te argumenteren ipv te saboteren. U zal allicht wel door hebben, dat ik niet meer zal reageren op uw non-post, wat mij wel niet zal beletten mijn mening te geven over de dingen waar ik een mening over heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nergens zie ik waar ge het niet met de man eens bent. |
||
![]() |