Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2010, 17:48   #21
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
... en wat doe je met het veel gebruikte "een ganse gemeenschap over dezelfde kam scheren"??? Aleen maar bruikbaar voor een bepaalde categorie?
vraag het eens aan het vlaams belang
Oud 24 januari 2010, 17:53   #22
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
vraag het eens aan het vlaams belang
Alleen aan het vlaams belang ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 18:01   #23
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Alleen aan het vlaams belang ?
ze zijn toch de experten bij uitstek als het gaat over eigen normen en waarden en tegelijkertijd een ganse gemeenschap over dezelfde kam scheren
Oud 24 januari 2010, 18:38   #24
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
ze zijn toch de experten bij uitstek als het gaat over eigen normen en waarden en tegelijkertijd een ganse gemeenschap over dezelfde kam scheren
En de anderen zijn hier geen experten in ? Alleen de doelgroepen verschillen.
De vrt al eens bezig gehoord over de republikeinen ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2010, 10:59   #25
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Graaicultuur en mediageilheid het einde van de Pfaffs ?
Wie zijn dat?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2010, 11:31   #26
Anna List
Banneling

Standaard

godverdomme een zigeuner die zichzelf eigenhandig van 0 opgewerkt heeft, niet in een oude versleten industrie als de op apegaaien liggende autoindustrie, maar in een industrie van de toekomst, nl de mediaindustrie ... ook nog eens heel zijn familie lanceert ...

en dan zijn ze daar hoor, de kleine afgunstige Vlamingskes met hun grasmachientjes ... rap afknippen wat erbovenuit steekt ...

zielig volkske
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2010, 11:46   #27
eno2
Banneling

Standaard

Ik volg de reclame niet.
Oud 25 januari 2010, 11:47   #28
eno2
Banneling

Standaard

En nog minder de zelfreclame
Oud 25 januari 2010, 18:02   #29
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
godverdomme een zigeuner die zichzelf eigenhandig van 0 opgewerkt heeft, niet in een oude versleten industrie als de op apegaaien liggende autoindustrie, maar in een industrie van de toekomst, nl de mediaindustrie ... ook nog eens heel zijn familie lanceert ...

en dan zijn ze daar hoor, de kleine afgunstige Vlamingskes met hun grasmachientjes ... rap afknippen wat erbovenuit steekt ...

zielig volkske
De Pfaffs teisteren al een kleine 10 jaar het TV-scherm, de kranten en andere media. Dat de mensen het beu worden, is de logica zelve.

Bijgevolg heb ik geen idee wat je met ondoordachte uitspraken zoals "en dan zijn ze daar hoor, de kleine afgunstige Vlamingskes met hun grasmachientjes ... rap afknippen wat erbovenuit steekt..." bedoelt.

Het zal wel iets zwaarwichtigs zijn. Ongetwijfeld.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2010, 08:22   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

zielig volkske
Had m niet wat ballen kunnen pakken in den tijd, zat m nu nog in die caravan, dat is de realiteit.

Wat ik altijd leuk blijf vinden aan de Paf, "ja ik ben toch ne gewone jongen gebleven..." stoef, - stoef , bling - bling...

Nu ik heb niks tegen mensen die goe hunne bo met sjokko (en nog wat meer ) verdienen.

Waar ik wel iets tegen heb is die enorme media geilheid die van die mensen uitgaat, en wat me nog meer degouteerd zijn de massa idiooten die daar elke week op liggen geilen, en heel dat circus nog voor realiteit aanzien ook.

Wijn zuipen, naar feestjes gaan, gratis sponsorgeschenken afhalen (om de kijkende massa dien bazaar ook aan te smeren) en nog wat meer wijn gaan zuipen.

Sorry met dat soort "vlamingen" hoef ik mij niet te identificeren, en dat moet ik zeker ook niet elke week op TV zien.

Om van die gedegenereerde rotzooi van de planckaerts nog maar te zwijgen, ... goeiekope rotzooi is dat. Ge pakt een marginaal figuur met een al even marginale familie, en ge zet daar gewoon camera`s bij.

dan knipt en plakt ge alles in de montagestudio, en ge kunt weer 3 kwartier van uwe zendtijd vullen, 30 minuten sluik reclame en 15 minuten echte reclame.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2010, 12:11   #31
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
goeiekope rotzooi is dat. Ge pakt een marginaal figuur met een al even marginale familie, en ge zet daar gewoon camera`s bij.

dan knipt en plakt ge alles in de montagestudio, en ge kunt weer 3 kwartier van uwe zendtijd vullen, 30 minuten sluik reclame en 15 minuten echte reclame.

en wie is hier de hoofdschuldige? De mensen die, tot uw afschuw, handig gebruik maken van de leegheid der media of de media zelf of diegene die er hongerig naar kijken?
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be