![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() vraag het eens aan het vlaams belang
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() ze zijn toch de experten bij uitstek als het gaat over eigen normen en waarden en tegelijkertijd een ganse gemeenschap over dezelfde kam scheren
![]()
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vrt al eens bezig gehoord over de republikeinen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() godverdomme een zigeuner die zichzelf eigenhandig van 0 opgewerkt heeft, niet in een oude versleten industrie als de op apegaaien liggende autoindustrie, maar in een industrie van de toekomst, nl de mediaindustrie ... ook nog eens heel zijn familie lanceert ...
en dan zijn ze daar hoor, de kleine afgunstige Vlamingskes met hun grasmachientjes ... rap afknippen wat erbovenuit steekt ... zielig volkske |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik volg de reclame niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() En nog minder de zelfreclame
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bijgevolg heb ik geen idee wat je met ondoordachte uitspraken zoals "en dan zijn ze daar hoor, de kleine afgunstige Vlamingskes met hun grasmachientjes ... rap afknippen wat erbovenuit steekt..." bedoelt. Het zal wel iets zwaarwichtigs zijn. Ongetwijfeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik altijd leuk blijf vinden aan de Paf, "ja ik ben toch ne gewone jongen gebleven..." stoef, - stoef , bling - bling... Nu ik heb niks tegen mensen die goe hunne bo met sjokko (en nog wat meer ) verdienen. Waar ik wel iets tegen heb is die enorme media geilheid die van die mensen uitgaat, en wat me nog meer degouteerd zijn de massa idiooten die daar elke week op liggen geilen, en heel dat circus nog voor realiteit aanzien ook. Wijn zuipen, naar feestjes gaan, gratis sponsorgeschenken afhalen (om de kijkende massa dien bazaar ook aan te smeren) en nog wat meer wijn gaan zuipen. Sorry met dat soort "vlamingen" hoef ik mij niet te identificeren, en dat moet ik zeker ook niet elke week op TV zien. Om van die gedegenereerde rotzooi van de planckaerts nog maar te zwijgen, ... goeiekope rotzooi is dat. Ge pakt een marginaal figuur met een al even marginale familie, en ge zet daar gewoon camera`s bij. dan knipt en plakt ge alles in de montagestudio, en ge kunt weer 3 kwartier van uwe zendtijd vullen, 30 minuten sluik reclame en 15 minuten echte reclame. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en wie is hier de hoofdschuldige? De mensen die, tot uw afschuw, handig gebruik maken van de leegheid der media of de media zelf of diegene die er hongerig naar kijken?
![]() |