![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kijken hoe mensen zich elkander afslachten.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kruipen die jongens immers snel terug in hun kot met de deuren op dubbel slot. En er is door de RTL zelfs al een test gedaan. De reactie vanuit Wallonië om te vechten voor België was 0,0. De kans dat zij dus ooit de wapens tegen Vlaanderen opnemen is zeer klein. En de Vlaming trekt zich bitter weinig aan van wat er verder dan zijn parochie of gehucht gebeurd. Dus de kans dat de Vlaming als eerste naar de wapens grijpt is vrijwel onbestaande. 40 jaar geleden zou het wel tot een bloedig treffen zijn gekomen, maar nu zijn de Belgen niet meer bereid om hun leven te offeren voor de staat België of hun regio. Buiten de politiek en de media, zijn de Belgen zelfs niet eens bezig met een onderlinge strijd en bij een splitsing van het land, zouden zij enkel op zoek gaan naar een nieuwe oplossing van hun probleem. En hun enige probleem zou dan zijn, moet ik nu een reispas hebben om naar mijn buitenverblijf te kunnen of niet. Als er in België ooit een burgeroorlog uitbreekt zal dat er één zijn met heel andere strijdende groepen en zullen Waal en Vlaming wapenbroeders zijn. En op dat ogenblik zullen alle strijdbare Belgen de wapens opnemen tegen deze bedreiging. Laatst gewijzigd door Jantje : 23 januari 2010 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() ik hang een diplomatieke nummerplaat aan mijn wagen, dan durft niemand op mij te schieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, geamuseerd toekijken hoe zo'n bende idioten elkaar afmaken.
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb geleerd van een vrouw uit Sarajevo die de Bosnische burgeroorlog meemaakte: blijf binnen zoveel ge kunt!
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou niet "binnen blijven", ik zou vertrekken.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Saboteren, agitateren, ongehoorzaam zijn en vechtersbazen op hun muilen slaan. Vlaamse én Waalse. De leider-moordenaars (eventuele kapiteins, generaals..) ophangen. En dan pinten gaan pakken met Vlamingen én Walen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In het fantasie wereldje dan: Ten eerste zou ik niet met de Walen in oorlog willen gaan. Tenslotte zijn zij ook het slachtoffer van het België dat geen bestaan-meerderheid nog zou hebben. De enige die men tegen hunne kop zou moeten slaan ( bij wijze van spreke) zijn onze politici. Zij hebben het zover gebracht dat dit land niet "werkt" Niet de burgers ervan Laatst gewijzigd door De Prof : 24 januari 2010 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die dag zullen de straten vol lopen met mensen die het anders willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Zouden ze het live op tv geven? En wie zijn dan de analisten van dienst voor voorbeschouwingen, tussenevaluaties en eindverdicten? Hopelijk niet Marc Degryse of Gunter Schepens.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het zo niet begonnen dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij moeten het maar ondergaan. Vandaar dat men, als het echt zover moest komen dat het potje overkookt, men beter het parlement zou bezetten, en al die politici dwingen om orde op zaken te zetten. Ipv een oorlogje te gaan gaan voeren met de Walen. Laatst gewijzigd door De Prof : 24 januari 2010 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() drie goei mannen verzamelen, en zorgen dat het godverdomme de laatste keer is dat er gevochten moet worden. vernederen, kompleet inmaken, genocide, alles erop en eraan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Ik neem een fiets mee, een helm, een verrekijker, twee kratten bier, een Vlaams en een Waals, een Nederlandse vlag en een tuinstoel.
Ik fiets naar de grens, ga in mijn tuinstoel zitten, zet mijn helm op en geniet met een biertje in mijn hand via de verrekijker van het schouwspel. Als er eentje op me afkomt kijk ik of het een Vlaming of een Waal is en bied ik hem het juiste bier aan. Als ik geen mensen meer zie vechten fiets ik door naar Brussel, hijs ik de Nederlandse vlag en benoem ik mezelf tot hertog en gouveneur van wingewest België.
![]() |