![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel % inkomen wil je afstaan om de mensheid binnen 100 jaar te redden ? | |||
0% niks noegabolle. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 53,85% |
1-2% (20-40 Euro op een loon van 2000 Euro) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
5% (100 Euro op een loon van 2000 Euro) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
10% (200 Euro op een loon van 2000 Euro) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
20% (400 Euro op een loon van 2000 Euro) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
50% (1000 Euro op een loon van 2000 Euro) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
80% (1600 Euro op een loon van 2000 Euro) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben bereid om dat bij te dragen wat mij door de overheid verplicht wordt om bij te dragen, als die overheid democratisch tot stand is gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() klopt helemaal : indirecte belastingen, directe belastingen, sociale bijdragen zouden samen voldoende moeten zijn om van overheidswege te investeren in de verbetering van de mondiale toestand inclusief het afweren van op ons toestormende meteoren...
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je stelt dus geen bovengrens op wat "er nu eenmaal moet". Ik wilde die bovengrens net "meten", in dat geval zou je dus 100% moeten antwoorden. Ik wilde dus het omslagpunt kennen waarboven je zegt "ze kunnen de pot op". Laatst gewijzigd door patrickve : 28 januari 2010 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Denk je dat 100% genoeg meerderheid vindt ? Ik vrees er voor. Neen. Ik heb er vertrouwen in dat dit niet gebeurt.
We geven al 40 % af ? Dat zou moeten volstaan. Wat de coalitie er tenslotte mee doet, daar hebben we weinig grip op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar da's een beetje zoals vragen: welke is jouw politieke voorkeur ? En als antwoord krijgen: "die die de meerderheid achter zich zal krijgen". Als iedereen zo denkt, dan is die meerderheid totaal willekeurig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |