![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke hamburgertent verkies jij? | |||
McDonalds |
![]() ![]() ![]() |
10 | 23,81% |
Quick |
![]() ![]() ![]() |
7 | 16,67% |
Het maakt mij niet uit welke van de twee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,14% |
Het is toch allemaal brol |
![]() ![]() ![]() |
14 | 33,33% |
Een andere hamburgerketen (Burger King, Wendy's,...) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 19,05% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je gaat er naar binnen met je kinderen op een zaterdagmiddag; Je bestelt een spons met smakeloos vlees en koude frietjes; je flikkert je kinderen in de ballenbak, je ruilt het speeltje om wat ze bij hun happy menu hebben gekregen, je gooit de frietresten weg en je gaat naar huis. Je gaat er zeker n�*et zitten werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaanderen is een dorp in vergelijking met Frankrijk.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 26 januari 2010 om 00:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik ben een gewoontemens, vrees ik. Altijd MacDonald's en nooit Quick. Ik ben vooral verzot op de Royal-de-Luxe bij MacDonald's. Zalig sausje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Een echte Belg gaat naar Quick.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Burger King. Wendy's als tweede.
als ik me niet vergis staat McDo in de states bekend als de minst goede keten ... Laatst gewijzigd door Jedd : 26 januari 2010 om 00:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ikga verkieszonder pardon kebap ![]() Ik moe kotsen van Quick , McDonalds , King Burger , en watje nog allemaal ?? http://www.youtube.com/watch?v=on6BSfHlK_w http://www.youtube.com/watch?v=tT7fPCkywwk& http://www.youtube.com/watch?v=tCnOQ...eature=related
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boef is boef
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet gemakkelijk, en het is zelden dat ik met je eens ben, maar als ik dan toch een hamburgerketen binnen stap (gebeurd in Nederland wel eens), dan is het een Burger King. Op zijn minst heb ik daar het gevoel dat het echt vlees zou kunnen zijn tussen die 2 fletse sponsjes.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is maar een hamburger ze mense
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kan nie goe vergelijken.
McDo doe ik precies enkel als ik nuchter ben, en Quick enkel als ik 'iets' teveel gedronken heb...
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het echt moet, en er in het land of de stad in kwestie niks anders betrouwbaar te vinden is, zal ik daar eens binnenstappen...
Maar geef mij maar zo ne goeie vettigen hamburger van de markt, t plaatselijk frituur of ja ook de pittaboer dragen mijn voorkeur weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder een dun lapje vlees tussen twee sponzen. Bak een echte hamburger en gooi dat tussen een echte pistolet. Voor het sluiten eerst een hoop tomatenketchup ertussen en naar smaak wat ajuin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Burger King.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() skaldis weet wel welk marktkraam ik bedoel als je het zelf niet doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mcdo is inderdaad niet veel beter als een proper openbaar toillet of ne kinderspeeltuin,...
Eten (nu ja als ge dat zo kunt noemen) is meestal te duur voor wat het maar is, koud en smaakt gewoon naar zout, ge kunt evengoed een zoutvaatje opvreten, dat smaakt ongeveer hetzelfde. Als ge da vergelijkt bij de burgers die ge bij "Thanks God Is Friday" krijgt bvb is dat al een wereld van verschil, en als ge er dan een gaat eten in een echte diner, in de states, dan hebt ge pas nen burger gegeten. zo een plat schelleke gestoempte opgewarmde filet americain, dat ge hier te vreten krijgt kunt ge geen hamburger noemen he. |
![]() |
![]() |