![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wordt natuurlijk uitdrukkelijk verboden door het liberalisme. Als Johan dat bedoelde met 'dat moet gereguleerd worden', dan ga ik natuurlijk volledig met hem akkoord, alleen noem ik dat geen regulering.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]()
![]() |
#23 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar het is misschien wel lekker, met een beetje harira erbij.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik bedoelde eigenlijk een ander woord. Soit, je hebt gelijk, we geven je lever gewoon aan de honden.
![]() Of we zijn nog gruwelijker: we laten je gewoon verder leven in je frustratie en je zelfhaat. ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat zo was, dan moest je jezelf er niet steeds van proberen te overtuigen.
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 Amerikanen opgepakt voor diefstal 31 kinderen in Haïti
Dit soort van nieuws versterkt me in mijn mening dat er tenminste een tijdelijke adoptiestop nodig is voor kinderen uit Haïtie. De VS-amerikanen werden opgepakt met kinderen zonder dat ze ook maar de minste papieren in orde hadden voor adoptie. Dit is een zwaar misdrijf, maar ik vrees dat Haïtie niet in staat is hier veel juridische gevolgen aan te geven. "Dit is geen adoptie maar een diefstal" zei een Haïtiaanse functionaris. De groep Amerikanen is van een religieuze organizatie zegt dat ze van plan waren de papieren later in orde te brengen. Dat het illegaal is wat ze deden dringt blijkbaar niet eens door (of men doet alsof). Het gaat om een religieuze groep die zich New Life Children's Refuge noemt. Dat er verdient wordt aan adopties door die religieuze organizaties dient ook niet vergeten te worden. In ander nieuws weigerde een VS hospitaalschip gewonde (o.a zwaar verbrande) Haïtianen op te vangen met het argument dat er niemand voor de opname betaalde. Wat minder militairen en meer humanitaire hulp zou de VS sieren en geloofwaardiger maken. Die 100 miljoen dollar hulp van de VS gaat blijkbaar naar het leger. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 januari 2010 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een weerzinwekkend verhaal. Hoe edelmoedig zijn sommige mensen toch.
Wie zijn die "orgaanhandelaren" ? Is daar enige lkijk op? Wanneer dan, is de VS de enig mogelijke afnemer.
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Laten we hopen dat men binnenkort organen kan groeien uit stamcellen, en dat men deze wijze snel kost-effectief kan maken.
http://www.sciencedaily.com/releases...0226110657.htm Hoewel ik vermoed dat die orgaanhandel zal blijven bestaan en dat de prijs in dat geval enkel maar zal dalen. Dan worden plaatsen zoals Haïti een orgaanbank voor de minder welstellenden.
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Waarom zich weer fixeren op een triestige zaak? De VS heeft al een hoop Haitianen opgenomen in hun hospitalen om nog niet te spreken over het hospitaalschip ter plaatse. Misschien is het beter dat de VS zich terugtrekt en alles overlaat aan de edelmoedige Europeanen en Bolivianen. Sommigen zouden liever an**l verkracht worden dan iets positiefs te zeggen over de VS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hait�*: niños que iban a ser sacados por los estadounidenses tienen familia
"De kinderen die de VS amerikanen poogden het land uit te smokkelen hebben familie" Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat probleem dat 3 dagen duurde is opgelost blijkbaar. De VS zou vanaf vandaag terug Haïtianen verzorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 februari 2010 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Beter werd het makkelijker om in eigen land kinderen te adopteren. Maar in Europa is dat " Mission Impossibel ". De voorwaarden zijn veel te streng. Er zijn echter nog hopen kinderen in wezenhuizen hier, en in onze Europese buurlanden, maar die worden dus niet geadopteerd. Die gaan van één opvangfamilie naar een ander, van tehuis naar tehuis, tot als ze 18 zijn, dan worden ze op straat gezet. Ze kunnen dan kiezen tussen landloper worden, of in de gevangenis gaan wonen. Niet allemaal natuurlijk, er zijn er ook dat goed op hun pootjes terechtkomen, maar met een flink percentage loopt het spijtig genoeg zo af. En dat in relatief rijke westerse landen dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Koop er ineens een stuk of drie, nu er veel aanbod is in Haïti kun je die voor een goede prijs op de kop tikken. Dan heb je er ineens genoeg om heel de rest van je leven toe te komen, kan je zonder problemen doorzuipen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals te verwachten
Citaat:
http://www.pagina12.com.ar/imprimir/...010-02-02.html Niet alle varkens zijn gelijk... Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 februari 2010 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |