![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goede rap, daar blijft het bij.
De rest van dit debat vind ik maar zielig geklaag. Tis rap, wat hadden jullie verwacht? Dat hij over zijn moestuintje ging rappen ofzo? Daarvoor moet je bij deze gozer zijn: http://www.youtube.com/watch?v=j0aarzs6mHw |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Ik zie niet in waarom de belastingbetaler geld moet stoppen in een rap-plaat. Dat is de taak van de muziekfirma of van de rapper zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De auteursrechten die worden betaald door de VRT en haar radiostations voor rapplaten komen dan ook uit uw zakken (ic de belastingbetaler); De Vlamingen betalen dit geld voor Engelstalige rapplaten, de Franstaligen steunen hun eigen cultuur. Da's een verschil uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat de Vlaamse belastingbetaler ervoor heeft gekozen om miljoenen door te sluizen naar Angelsaksische artiesten en hun uitgevers, en de Franstaligen dat geld liever in hun eigen cultuur stoppen. You make the call... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() op de vrt zenders die ik dagelijks beluister nog nooit rap tegengekomen dus zoveel centjes zal dat niet zijn ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Wie schijt jij uit voor klootjesvolk ? Al degenen die jouw rap doet braken waarschijnlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Wie zegt dat ik mij aangesproken voel ? En of de benaming " klootjesvolk " mij stoort ? Ik vraag me enkel af of je de anderen als " klootjesvolk " beschouwt, omdat je zelf géén kloten zou hebben ? Of zie ik dat verkeerd ? Rappers, die niets anders doen als vanop een podium wat beledigingen te brullen moet ik volgens jou bij welke groep indelen ? Mét of zonder kloten aan hun lijf ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 februari 2010 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Jaja, maar je antwoord niet op mijn vraag : Moet men rappers die vanop een podium beledigingen slingeren naar degenen die het hen mogelijk maken daar te staan rekenen tot het klootjesvolk, of het zonder-klootjes-volk ? |
![]() |
![]() |