Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2010, 09:37   #21
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het is vooral de overheid die zal moeten investeren. Het systeem zal sterk beveiligd moeten zijn; en steeds beschikbaar. Dat heeft een prijs.
Ik denk dat de dokters vooral tegen zijn omdat ze niet van pottenkijkers houden. Omdat ze er niet van houden dat er zich iemand bemoeit met wat ze voorschrijven; en nu zal er ook kunnen gecontroleerd worden hoeveel ziektebriefjes ze uitschrijven.

Wat heeft ze verteld?

Waarom blijf jij denken dat ik de vakbond ben?
Vrees niet; de vakbond wordt ook sterk gecontroleerd; maar dat is een andere discussie.

Je moet inderdaad de dokters meekrijgen; en die zijn wantrouwig.
Ik zou niet weten wat Laurette vertelt, omdat ik gewoonweg nog nooit dat vrouwmens gezien heb. En ik zoek er geen contact mee, want ze stoot mij eerder af, dan dat ze iets aantrekkelijks over haar heeft.

De controles gaan zover, dat bvb op een bepaald moment de eenvoudige analyse van uitbetaling van voorschriften aan patienten, releveert dat er eengroepje frauderende ziekenbondbedienden bestaand die zichzelf bvb een extratje uitbetaalden... Ik denk niet dat uitbaling van vakbonden aan werklozen op die nauwkeurige manier gebeurt.

De dokters zijn niet wantrouwig, het is een probleem volgens mij van
- sharen van informatie en verlies van macht over een dossier, anderzijds uw ethiek zegt dat als het snel moet gaan en je bent zoals gewoonlijk niet bereikbaar, bvb op congres waarom niet, kan je toch maar gemakkelijk zijn...

- informatie kan ook tegen u gebruikt worden... (feitelijk niet volgens mij als je gewoon correct in eer en geweten probeert te werken, en je mag altijd fouten maken liefst zo weinig mogelijk), nu met een cultuur dat ze elkaar indekken is dat niet eens zo erg. Maar anderzijds een cultuur waar je patienten helpt om een bepaald objectief te bereiken, kun je toch wel knap lastig krijgen. Als je van die valse fantaisistische verklaringen begint af te leggen om iemand te helpen bvb.

- integratie in uw software, zal indirect wel aangereken worden, dus een verplicht systeem moet je gratis krijgen, en zeker met die nadelen moet je gecompenseerd worden

- etc.

Laatst gewijzigd door brother paul : 31 januari 2010 om 09:38.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 09:47   #22
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ik zou niet weten wat Laurette vertelt, omdat ik gewoonweg nog nooit dat vrouwmens gezien heb. En ik zoek er geen contact mee, want ze stoot mij eerder af, dan dat ze iets aantrekkelijks over haar heeft.
Dan kan je over haar geen uitspraken doen zoals
"ik kan mij wel inbeelden voor een laurette die geen zeik van computers kent,dat het best wel verwarrend is allemaal. "

Citaat:
De controles gaan zover, dat bvb op een bepaald moment de eenvoudige analyse van uitbetaling van voorschriften aan patienten, releveert dat er eengroepje frauderende ziekenbondbedienden bestaand die zichzelf bvb een extratje uitbetaalden... Ik denk niet dat uitbaling van vakbonden aan werklozen op die nauwkeurige manier gebeurt.
Dan denk je verkeerd.

Citaat:
De dokters zijn niet wantrouwig, het is een probleem volgens mij van
- sharen van informatie en verlies van macht over een dossier, anderzijds uw ethiek zegt dat als het snel moet gaan en je bent zoals gewoonlijk niet bereikbaar, bvb op congres waarom niet, kan je toch maar gemakkelijk zijn...

- informatie kan ook tegen u gebruikt worden... (feitelijk niet volgens mij als je gewoon correct in eer en geweten probeert te werken, en je mag altijd fouten maken liefst zo weinig mogelijk), nu met een cultuur dat ze elkaar indekken is dat niet eens zo erg. Maar anderzijds een cultuur waar je patienten helpt om een bepaald objectief te bereiken, kun je toch wel knap lastig krijgen. Als je van die valse fantaisistische verklaringen begint af te leggen om iemand te helpen bvb.

- integratie in uw software, zal indirect wel aangereken worden, dus een verplicht systeem moet je gratis krijgen, en zeker met die nadelen moet je gecompenseerd worden

- etc.
Akkoord; dat bedoelde ik met
"Ik denk dat de dokters vooral tegen zijn omdat ze niet van pottenkijkers houden. Omdat ze er niet van houden dat er zich iemand bemoeit met wat ze voorschrijven; en nu zal er ook kunnen gecontroleerd worden hoeveel ziektebriefjes ze uitschrijven."
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 10:12   #23
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
de vakbond wordt ook sterk gecontroleerd; maar dat is een andere discussie.
.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 10:31   #24
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan kan je over haar geen uitspraken doen zoals
"ik kan mij wel inbeelden voor een laurette die geen zeik van computers kent,dat het best wel verwarrend is allemaal. "

Dan denk je verkeerd.

Akkoord; dat bedoelde ik met
"Ik denk dat de dokters vooral tegen zijn omdat ze niet van pottenkijkers houden. Omdat ze er niet van houden dat er zich iemand bemoeit met wat ze voorschrijven; en nu zal er ook kunnen gecontroleerd worden hoeveel ziektebriefjes ze uitschrijven."
maar laurette kent geen zeik van computers, daarvoor hoef ik haar zeker niet te spreken of te zien.

ik denk niet verkeerd over de controles van de vakbond, als ik hoor en zie welke foutmarge daar nog getolereerd wordt ? Bij het RIZIV is er zero TOLERANCE.
Zoals reeds gezegd: de ziekenbond maakt SISkaarten waar er 1:500 fouten staan, en controleren met pharmanet waar er dan geen fouten staan

Ik denk niet dat de uitbetalingen van werklozen met die nauwkeurigheid gecontroleerd worden. Zeker weten.

Laatst gewijzigd door brother paul : 31 januari 2010 om 10:32.
Oud 31 januari 2010, 10:39   #25
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
maar laurette kent geen zeik van computers, daarvoor hoef ik haar zeker niet te spreken of te zien.
Hoe weet je dat dan?
Citaat:
ik denk niet verkeerd over de controles van de vakbond, als ik hoor en zie welke foutmarge daar nog getolereerd wordt ? Bij het RIZIV is er zero TOLERANCE.
Zoals reeds gezegd: de ziekenbond maakt SISkaarten waar er 1:500 fouten staan, en controleren met pharmanet waar er dan geen fouten staan
Wat bedoel je met "1:500 fouten" Dat de gegevens niet actueel genoeg zijn; of compleet verkeerd?
Detail : Niet de ziekenbond maakt SIS-kaarten; of de data erop. De ziekenbond is doorgeefluik.

Citaat:
Ik denk niet dat de uitbetalingen van werklozen met die nauwkeurigheid gecontroleerd worden. Zeker weten.
Daar wil ik gerust over discussiëren in een draad die daarover gaat.

Laatst gewijzigd door artisjok : 31 januari 2010 om 10:40.
Oud 31 januari 2010, 10:43   #26
born2bewild
Banneling

Standaard

sinds de passage van laurette is de informatisering van justitie gewoon een feit.
Dat ziet toch iedereen.
Oud 31 januari 2010, 11:25   #27
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In het artikel lees ik dat de sis-kaart zal verdwijnen; en de gegevens zullen geïntegreerd worden op de e-identiteitskaart.
Wat dan neerkomt op een sis-kaart met foto.
Citaat:
Denk je dat descartes de doktersbriefjes bedoelde met
"Teveel controle op de eerlijke aanwending van de sociale voorzieningen ?"
Misschien de sis-kaarten ? We zullen het hem zelf moeten vragen.
Maar blijft dat papieren dokumenten �* la doktersbriefkes, zeer eenvoudig kunnen vervalst worden.
Citaat:
Het is wel een goede zaak dat doktersbriefkes niet meer zullen kunnen vervalst worden.
Ik hoop dat men er aan denkt dat de scholen ook toegang zullen moeten krijgen tot het systeem.
Iedereen die gebruik maakt van doktersbriefkes zal wel moeten kunnen gebruik maken van het systeem.
Maar zie hier nu toch de grote moeilijkheid niet in. Zal wel via internet, of email gaan. De gebruiker zal enkel een toegang moeten hebben. Veronderstel dat hij sowieso al een computer met internet/email heeft.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 11:44   #28
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Wat dan neerkomt op een sis-kaart met foto.
Ja.

Citaat:
Misschien de sis-kaarten ? We zullen het hem zelf moeten vragen.
Maar blijft dat papieren dokumenten �* la doktersbriefkes, zeer eenvoudig kunnen vervalst worden.
Ik heb het Descartes gevraagd; maar hij antwoordde nog niet.
Citaat:
Iedereen die gebruik maakt van doktersbriefkes zal wel moeten kunnen gebruik maken van het systeem.
Maar zie hier nu toch de grote moeilijkheid niet in. Zal wel via internet, of email gaan. De gebruiker zal enkel een toegang moeten hebben. Veronderstel dat hij sowieso al een computer met internet/email heeft.
Het moet een beveiligde toegang zijn; waarbij ieder enkel aan de gegevens mag van zijn leerlingen/personeel.
Maar dat moet te doen zijn.
Oud 31 januari 2010, 11:59   #29
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe weet je dat dan?

Wat bedoel je met "1:500 fouten" Dat de gegevens niet actueel genoeg zijn; of compleet verkeerd?
Detail : Niet de ziekenbond maakt SIS-kaarten; of de data erop. De ziekenbond is doorgeefluik.

Daar wil ik gerust over discussiëren in een draad die daarover gaat.
Lees bvb gewoon eens die parlementaire vraag
http://kamer.cdenv.be/inhoud/vraag/h...laats-van-de-s

Die madame kent geen zeik van informatica,anders zou ze bepaalde dingen anders sturen.

Kijk als je een probleem hebt met siskaart, dan is het gewoon op te lossen meteen netwerk, doodsimpel. Of die kaart nu een SISkaart of een eID kaart is doed er niet toe, ze refereren naar dezelfde nummer, dus je kunt dietwee door elkaar gebruiken. Zelfs al maak je kaarten met barcode van het lid erop, moet je aan zijn gegevens kunnen. En al die partners, het is gewoon haar eigen administratie RIZIV waar de pennelikkers blokkeren. De kruispuntdatabank verbinden en met een protokol openstellen is een klusje van 1 weekje IT werk. Maar dankzij hun gepalaver en gezeik duurt dat 10 jaar en is er nog niets gebeurd. Al hun gezeik en geblaat zal zelfs niets bijdragen tot de security, integendeel elke IT'er zal in zijn haar krabben en denken wat hebben ze godverdomme nu weer uitgevonden ? En welke klootfirma heeft nu weer zijn monopolie op een of andere imbeciele lezer verworven etc.

Je ziet van hier de target 2008 is niet gehaald. Fantastisch toch dat die targets buiten uw legislatuur vallen ? Dat wil gewoon zeggen dat je het niet wilt oplossen... Moest ze de target van de SISkaart vervangen op maart 2010 zetten, denk ik persoonlijk dat het vanaf mei 2010 een feit zou zijn...

Laatst gewijzigd door brother paul : 31 januari 2010 om 12:03.
Oud 31 januari 2010, 12:02   #30
Anna List
Banneling

Standaard

Q heeft die kleefbriefjes van de ziekenfondsen de vorige legislatuur al eens afgeschaft ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 12:04   #31
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Q heeft die kleefbriefjes van de ziekenfondsen de vorige legislatuur al eens afgeschaft ...
Er zijn een pak dingen veranderd door Q: die kleefbriefjes moeten niet op het voorschrift, die attesten worden nu 5 jaar verlengd,

op dat vlak denkt Q meer informatica gericht dan L
Oud 31 januari 2010, 12:32   #32
born2bewild
Banneling

Standaard

de kleefbriefjes afgeschaft en checques allerhande heringevoerd.
Een mens vraagt zich af wat de banken bezielde toen ze checques gingen ontmoedigen.
Ofwel is vanquickenborne echt zo slim als hij eruit ziet.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 januari 2010 om 12:33.
Oud 31 januari 2010, 12:52   #33
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees bvb gewoon eens die parlementaire vraag
http://kamer.cdenv.be/inhoud/vraag/h...laats-van-de-s

Die madame kent geen zeik van informatica,anders zou ze bepaalde dingen anders sturen.
Ik zie niet in wat ze daar heeft verteld dat aantoont dat ze "geen zeik kent van informatica.
Citaat:
Minister Laurette Onkelinx: Mijnheer de voorzitter, het is een heel belangrijke vraag in het kader van de strijd tegen sociale fraude en in het kader van de administratieve vereenvoudiging.

Er zijn veel technische aspecten. Ik zal dus alleen de kern van de zaak aanhalen en voor de rest sta ik ter beschikking om een discussie te voeren in de commissie voor de Sociale Zaken.

Er zijn vijf punten. Ten eerste, ik bevestig dat de SIS-kaart binnenkort zal worden vervangen door de elektronische identiteitskaart. Momenteel werken de Kruispuntbank van de Sociale Zekerheid, het RIZIV en de ziekenfondsen daaraan.

Ten tweede, gezien het grote aantal betrokken partijen en de technische aspecten van de fusie kan ik nog geen precieze datum geven. Normaal gezien moet de fusie, zoals al vaak gezegd, in 2012 plaatsvinden.

Ten derde, er moeten nog enkele belangrijke problemen worden opgelost, zoals de mogelijkheid om online verzekeringsgegevens te consulteren, voor de zorgverstrekkers die met het derdebetalersysteem werken.

Quatrièmement, en ce qui concerne la fraude, les hôpitaux ont déj�* actuellement la possibilité de lutter contre la fraude. Ils peuvent évidemment travailler avec la vraie carte d'identité et la comparer avec la carte SIS. Étant donné que cette situation n'est pas idéale, nous attendons tous la carte unique. Toutefois, des possibilités existent déj�*. Les pharmaciens ont eux aussi la possibilité légale de vérifier le nom sur la prescription en le comparant avec les données figurant sur la carte SIS.

Autrement dit, des moyens existent actuellement pour lutter contre la fraude. Ils sont insuffisants et nous travaillons avec tous les partenaires sur la carte d'identité SIS. Des problèmes techniques se posent mais nous tenterons de les surmonter. Normalement, tout sera prêt pour 2012. Je suis évidemment tout �* fait disposée �* avoir une discussion en commission des Affaires sociales pour vous expliquer les autres problèmes techniques auxquels nous sommes confrontés.
Citaat:
Kijk als je een probleem hebt met siskaart, dan is het gewoon op te lossen meteen netwerk, doodsimpel. Of die kaart nu een SISkaart of een eID kaart is doed er niet toe, ze refereren naar dezelfde nummer, dus je kunt dietwee door elkaar gebruiken. Zelfs al maak je kaarten met barcode van het lid erop, moet je aan zijn gegevens kunnen.
Ik vroeg "Wat bedoel je met "1:500 fouten" Dat de gegevens niet actueel genoeg zijn; of compleet verkeerd?" Nu begin je over "een probleem" Wat is het probleem concreet volgens jou?

Citaat:
En al die partners, het is gewoon haar eigen administratie RIZIV waar de pennelikkers blokkeren. De kruispuntdatabank verbinden en met een protokol openstellen is een klusje van 1 weekje IT werk. Maar dankzij hun gepalaver en gezeik duurt dat 10 jaar en is er nog niets gebeurd. Al hun gezeik en geblaat zal zelfs niets bijdragen tot de security, integendeel elke IT'er zal in zijn haar krabben en denken wat hebben ze godverdomme nu weer uitgevonden ? En welke klootfirma heeft nu weer zijn monopolie op een of andere imbeciele lezer verworven etc.
Er is toch een gegevensuitwisseling (via de kruispuntbank) tussen het RIZIV en de verschillende partners. Met welk "protocol" wil je nog verbindingen bij?

Citaat:
Je ziet van hier de target 2008 is niet gehaald. Fantastisch toch dat die targets buiten uw legislatuur vallen ? Dat wil gewoon zeggen dat je het niet wilt oplossen... Moest ze de target van de SISkaart vervangen op maart 2010 zetten, denk ik persoonlijk dat het vanaf mei 2010 een feit zou zijn...
Wat was de target 2008?
En ICT-projecten hebben de onhebbelijkheid nooit op de geplande datum af te zijn.
Oud 31 januari 2010, 12:54   #34
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn een pak dingen veranderd door Q: die kleefbriefjes moeten niet op het voorschrift, die attesten worden nu 5 jaar verlengd,

op dat vlak denkt Q meer informatica gericht dan L
Ik denk niet dat dit een verdienste was van Q.
Oud 31 januari 2010, 13:02   #35
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zie niet in wat ze daar heeft verteld dat aantoont dat ze "geen zeik kent van informatica.

Ik vroeg "Wat bedoel je met "1:500 fouten" Dat de gegevens niet actueel genoeg zijn; of compleet verkeerd?" Nu begin je over "een probleem" Wat is het probleem concreet volgens jou?

Er is toch een gegevensuitwisseling (via de kruispuntbank) tussen het RIZIV en de verschillende partners. Met welk "protocol" wil je nog verbindingen bij?

Wat was de target 2008?
En ICT-projecten hebben de onhebbelijkheid nooit op de geplande datum af te zijn.
artisjok,
kun je nu echt niet leven met de nuchtere statistische vaststelling dat 1:500 siskaart verkeerd staat. Hoe en waarom, ik kan dat uitleggen: doodsimpel ziekenfondsen doen hun werk niet en worden er nochthans royaal voor betaald. Dus leg het probleem waar het ligt. Als de siskaart fout is, moet het ziekenfonds volgens mij maar de fout betalen en zorgen dat ze corrigeert.

een protokol moet je gewoon met een groepje ontwerpen, je kijkt naar de data die iedereen nodig heeft, hoe ze dat kunnen integreren in hun werk, je schrijft het protokol. Eenmaal die afspraak vaststaat kan iedereen zijn software schrijven. De softwarehuizen aan de ambulatoire kant, en de programmeurs aan overheidskant. Beide gaan met plezier het werk doen. Je neemt dus gewoon de gegevens die iedereen nodig heeft, enzoals ze op de SISkaart staan, met dat verschil dat de SIS dient om het rijksnummer te geven, en dat het netwerk dient om de actuele data te hebben. En elk andere discussie daarrond is gezeik.Je voorkomt dus die 1:500 fouten, en klaar is kees. Iedereen werkt foutloos, en je moet niet meer controleren...

en vergeet dat die uitwisseling, zelfs de ziekenhuizen zitten soms met hun handen in het haar, die systemen zijn niet gekoppeld ze hebben ergens een onnozel loginschermpje waar ze manueel data kunnen oproepen, maar er is geen realtime synchronisatie. Vergeet dat maar. Dus nogmaals artisjok een beetje minder fantasie, en een beetje meer met de voetjes op de grond kijken naar de problemen in the field. Waarom stellen ze die parlementaire vraag bvb, dat is geen toeval, dat ontstaat vanuit de problemen die ze ondervinden in de ziekenhuizen.

Laatst gewijzigd door brother paul : 31 januari 2010 om 13:06.
Oud 31 januari 2010, 13:04   #36
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat dit een verdienste was van Q.
jawel
Oud 31 januari 2010, 13:16   #37
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
artisjok,
kun je nu echt niet leven met de nuchtere statistische vaststelling dat 1:500 siskaart verkeerd staat. Hoe en waarom, ik kan dat uitleggen: doodsimpel ziekenfondsen doen hun werk niet en worden er nochthans royaal voor betaald. Dus leg het probleem waar het ligt. Als de siskaart fout is, moet het ziekenfonds volgens mij maar de fout betalen en zorgen dat ze corrigeert.
Ik kan daar mee leven; maar ik zou zeer graag weten wat die fout is. Zijn dat niet actuele data? Data van de verkeerde persoon? Data die weergeeft dat een persoon verzekerbaar is; terwijl hij dit niet is?
Om het probleem te leggen waar het ligt; moet je toch eerst weten wat het probleem is.
Het ziekenfonds produceert niet zelf die data; die data krijgt ze van het RIZIV.

Citaat:
een protokol moet je gewoon met een groepje ontwerpen, je kijkt naar de data die iedereen nodig heeft, hoe ze dat kunnen integreren in hun werk, je schrijft het protokol. Eenmaal die afspraak vaststaat kan iedereen zijn software schrijven. De softwarehuizen aan de ambulatoire kant, en de programmeurs aan overheidskant. Beide gaan met plezier het werk doen. Je neemt dus gewoon de gegevens die iedereen nodig heeft, enzoals ze op de SISkaart staan, met dat verschil dat de SIS dient om het rijksnummer te geven, en dat het netwerk dient om de actuele data te hebben. En elk andere discussie daarrond is gezeik.Je voorkomt dus die 1:500 fouten, en klaar is kees. Iedereen werkt foutloos, en je moet niet meer controleren...
Mag ik a.u.b. weten welke data je extra wil voorzien in dat protocol?
Oud 31 januari 2010, 13:24   #38
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan daar mee leven; maar ik zou zeer graag weten wat die fout is. Zijn dat niet actuele data? Data van de verkeerde persoon? Data die weergeeft dat een persoon verzekerbaar is; terwijl hij dit niet is?
Om het probleem te leggen waar het ligt; moet je toch eerst weten wat het probleem is.
Het ziekenfonds produceert niet zelf die data; die data krijgt ze van het RIZIV.

Mag ik a.u.b. weten welke data je extra wil voorzien in dat protocol?
meestal zijn dat gewoon patienten die veranderen van verbonden. Dus ik denk wel dat ziekenbonden daar verantwoordelijk zijn

extra data: dat kan alles zijn wat je nodig hebt, van attesten, tot medische informatie, tot aanvragen, etc
en alles die nu via papier gaat en veel tijd pakt, de zaak inefficient maakt, veel fouten veroorzaakt etc

Laatst gewijzigd door brother paul : 31 januari 2010 om 13:26.
Oud 31 januari 2010, 13:34   #39
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
meestal zijn dat gewoon patienten die veranderen van verbonden. Dus ik denk wel dat ziekenbonden daar verantwoordelijk zijn
Dat zijn de enige fouten en die behelzen de 1op 5000?
Als je veranderd van verbond; moet je 1 keer met je sis-kaart naar je nieuw verbond; en dan is die data upgedate.

Citaat:
extra data: dat kan alles zijn wat je nodig hebt, van attesten, tot medische informatie, tot aanvragen, etc
en alles die nu via papier gaat en veel tijd pakt, de zaak inefficient maakt, veel fouten veroorzaakt etc
Die extra data zal de bovengenoemde fouten toch niet voorkomen.
De verzekerbaarheid en de terugbetaal-tarieven gaan toch allang niet meer per papier.
Oud 31 januari 2010, 13:38   #40
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zijn de enige fouten en die behelzen de 1op 5000?
Als je veranderd van verbond; moet je 1 keer met je sis-kaart naar je nieuw verbond; en dan is die data upgedate.

Die extra data zal de bovengenoemde fouten toch niet voorkomen.
De verzekerbaarheid en de terugbetaal-tarieven gaan toch allang niet meer per papier.
En ja patienten doen dat niet... voila daar zit het probleem, patienten laten die siskaart gewoon liggen. De kaart is niet praktisch...

Het netwerk zal precies wel die fouten voorkomen, en je hebt nog ontelbaar meer fouten in al die 'regelkes' en extra criteria. Mensen zijn echt wel loosers.

Het doel is gewoon dat het rechstreeks gaat en niet meer via een SISkaart waarvanje niet weet of ze uptadate staat.

SISKaarten zijn feitelijk ALLEMAAL vervallen, ik zeg u ALLEMAAL... die vervaldatum wordt overruled door de software, rinktel er een belletje ?

Laatst gewijzigd door brother paul : 31 januari 2010 om 13:39.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be