![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Echter, vorige week besloten ze die campagne te laten voor wat ze was en weer met hun traditionele programma op de proppen te komen. En waarom? Omwille van hun eigen petitie rond diezelfde vrijheid van meninguiting, waarmee ze dachten aan te tonen dat die vraag (die ik en anderen hier nog steeds niet beantwoord hebben gezien) niet eens hoefde gesteld te worden en dat het volk als 1 man achter hen zou staan. Resultaat: 6700 handtekeningen. Nog niet 1 procent van hun EIGEN kiezerspubliek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Aja, en dat er vervolgens als tegenreactie enveloppen gevuld met kogels naar het adres van Paul Rosemuller, destijds lijsttrekker van Groen Links werd gestuurd, dat vergeten we dan gewoon? Die beelden tellen zeker niet mee? Citaat:
Dat Fortuyn smalend weglachte dat de Islam een dom geloof was, dat was wel "politiek correct"? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
1/had het zelf gezocht 2/ is een jood toch reden genoeg voor NieuwRechts? En ieder ander geloof dan het "eigen wit volk eerst" is toch per definitie oerdom? Al dat politiek correct zijn is een moord op Pim Fortuyn en op het Zwart Blok ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jan Maat had ook liever een enveloppe gehad met 10.000 kogels in, dan was zijn vrouw nu geen invalide. Uw vergelijk gaat dus niet op. Mij mogen ze alle dagen een enveloppe sturen met kogels, liefst 9mm, .45 en ook .357. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Als gevolg van deze woorden werden er aan linkse adressen de ene na de andere bedreiging bezorgd. Dat is netjes he? En draai het nu niet om: die moord is onvergeeflijk. En daar is enkel en alleen de heer van der G verantwoordelijk voor geweest: niet politiek links of wie dan ook. Net als dat ik niet alle duitsers verantwoordelijk stel voor de daden van Hitler. Mijn punt is: het land was in shock na deze geveurtenis en ik kan het weten. Het zou mooi geweest zijn als we daar bij stil hadden kunnen staan, bij het feit dat 1 randmongool in staat is zoiets te doen. Maar in plaats van daar eens over na te denken werd het emotionele vingertje gewezen naar de politieke tegenstander. Volwassen hoor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Pim Fortuin werd herhaaldelijk op TV door rooie kopmannen zoals KOK uitgescholden voor vuil. Bos, de rooie lijsttrekker heeft herhaalde keren Pim Fortuin als een racist en een minderwaardig wezen afgeschilderd. Kortom, de hele rooie vocabulaire die nu tegen het VB gebruikt wordt. Maar aan die kant zijn ze doof, de rooie rukkers! Volkert is een beschermde idioot, die al verdacht werd van andere moorden, maar door de rooie KOK en co beschermd werd. Maar... mijn naam is haas, ik weet van niets man, is daar wat gebeurd dan????? Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() 800000 mensen hebben hun stem gegeven aan het VB omdat de anderen in hun ogen niets beters te bieden hebben.
Dat zegt in de eerste plaats iets over die anderen. Heeft Guy Verofstadt niet zelf gezegd dat het success van paars zal afgemeten worden aan de achteruitgang van het VB ? We gaan zien binnen een 5 tal weken.
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote]Wanneer nen RANDMONGOOL zoals Toback oproept om het Vlaams Blok te bestrijden zelfs met onwettelijke middelen, dan weet ik toch niet goe ofdat diene toeback nu rechts of links is voor u? Als men dan dan de mensen erkent als mestkevers, dan weet ge al genoeg zeker. Dan moet er maar een randdebiel zoiets opvatten als een uitnodiging om zelf eens den boel op te lossen.
Zoals Volkert van de graaf heeft gedacht om een goede daad te stellen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu, ik herhaal maar even om terug te keren naar Ancapa's eerste post/bewering en de vraag die ik hem daaromtrent heb gesteld (postje nummer 2 in de rij), maar waar ik nog steeds geen antwoord op heb, hoewel het mij belangrijk lijkt want het gaat om de kern van zijn post:
Laten we eens VERONDERSTELLEN dat alles wat jij (Ancapa) zegt waar is, in de zin dat heel het proces is gekleurd, politiek getint, omgekocht, bladibla, alles, de hele mikmak die het Blok bovenhaalt is waar. Veronderstel. Toon mij dan eens, op gelijk welke manier, hoe ik de aangehaalde quotes in het arrest moet lezen om ze NIET racistisch op te vatten? Dezelfde quotes die het Blok zelf niet eens meer durft herhalen, zelfs in hun comite voor vrije meningsuiting doen ze dat niet meer. Terwijl ik dacht dat dat nu net de plaats was om dat WEL te doen. Dat is het enige wat ik zou willen vragen mbt het arrest, en ik krijg maar geen antwoord. Alsjeblieft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal jou daar antwoord op geven, knulletje.
Die uitspraken ZIJN bij wijlen racistisch. LeopoldII was schuldig aan racistische DADEN waar miljoenen Congolezen onder bezweken. Ik wil dezelfde rechters die het Vlaams Blok veroordeelden voor UITSPRAKEN ook LeopoldII in extremis horen veroordelen voor racistische DADEN. Of is er een goede reden waarom dit nooit kon en nog altijd niet kan?
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Veronderstel idd het bovenstaande. Welke traditionele partij is dan ZO dom om dit te bewerkstelligen zo dicht bij de verkiezingen? Iedereen weet immers dat dit slecht voor hen is... en goed voor het Blok. Het Vlaams Blok wint er immers stemmen mee. Conclusie zou zijn: de traditionele partijen willen dat het Blok meer stemmen heeft op 13/6. Bizar toch wel!
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 'traditionele' partijen bedoelden het dan ook helemaal anders.
Ze vonden alle middelen geoorloofd om hun eigen doel te bereiken. En ze waanden dit proces het ultieme redmiddel waaraan ze het succes van HUN beleid dachten te kunnen laten afmeten.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens in die teksten, voor zover ik mij herinner, staan termen als "kutmarokaantjes" zoals Yves Desmet ze noemde of "asielzoekers die zich als meeuwen storten op de vuilnisbelten..." zoals ene Louis Tobback eens zei... het ene wordt anders geinterpreteerd... naar gelang wie het zegt of schrijft. De ene rechtbank was de andere niet ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of LeopoldII in persoon ooit zal worden veroordeeld voor zijn daden (of wat mij betreft zelfs het koningshuis) is lang niet zeker. Wat wel zeker is is het volgende: LeopoldII zou onder de huidige (inter)nationale wetgeving NOOIT de beestigheden in Congo ongestraft hebben kunnen doen. Vandaar dat aanpassingen in de wet goed kunnen zijn. En ten tweede kan ik alleen maar hopen dat onze Leopold net als Adolf Hitler bij het volk bekend staat als wat hij is geweest. En dat we het onthouden, er uit leren en ervoor zorgen dat het niet meer gebeurt. En zeker niet in ons eigen land. |
||
![]() |
![]() |