Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2010, 11:38   #21
JP Coen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht

De strohalmen moeten echt wel schaars aan het worden zijn. Dat de vlomse rakkertjes nu al iemand als Louis Tobback als "Held" uitroepen.
Kinderen en opa's spreken de waarheid.
De anderen moeten werken en met stroop smeren om hun geld te verdienen.
Zij hebben slechts nog een forum om hun mening te verkondigen
JP Coen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 11:56   #22
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Oppositie of niet, iedereen doet in de oppositie straffe uitspraken.
Maar het is wel de eerste keer dat dit komt uit de mond van "die-hard sos" Tobback.

Ik denk niet dat de sossen onmiddelijk uit zijn op nieuwe verkiezingen. Ze weten maar al te goed dat ze dan weer een afstraffing kunnen verwachten.
Ach ze weten allemaal wat het probleem is, aan wie het ligt, en dat ze het niet kunnen of willen oplossen.

Tobback kan zich zo'n uitspraken veroorloven de oude man is einde carrière

Het meeste opvallende is dat de linkse partijen hun zegje in de media krijgen. Zodat men de rechtse kan afweren.

Ze stonden erbij en keken er naar.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 12:04   #23
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En toch vind ik het frappant dat den Tobbak dit presies in die woorden en presies met die voorbeelden zegt.
Misschien 'moet' hij het met die woorden zeggen, om bepaalde partijen en figuren de kaas van hunne boterham te halen.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 12:18   #24
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
En Boudewijn had er blijkbaar geen.
Die was heilig!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 13:08   #25
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En toch vind ik het frappant dat den Tobbak dit presies in die woorden en presies met die voorbeelden zegt.

Herlees het maar eens.

(ps, ik bedoel niet parti sosialiste, maar post skrotum, ik ben gene sos hé; wel sosiaal georiënteerd ... bla bla ...)
Mocht u ook maar ietwat op een onbevooroordeelde wijze de koers van de SP.a van het afgelopen decennium volgen dan zou je niet anders kunnen doen dan vaststellen dat de SP.a niet de Belgicistische, communistische allochtonenvriendjes zijn waarvoor ze worden uitgemaakt. Maar ja hoeveel Belgische vlaggen ze ook verbranden, hoeveel allochtonen ze ook op de vlieger zetten en hoeveel arbeiders ze ook naaien dat zal allemaal niets veranderen aan de perceptie en vooroordelen ten opzichte van de SP.a.

Tobback zeikt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren op de Brusselse gemeenten en gewest dat het geen naam heeft. Het feit dat u hierdoor bent geschrokken vind ik zeer vreemd. Waarom hebben ze hem uitgenodigd denkt u.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 13:10   #26
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Ach ze weten allemaal wat het probleem is, aan wie het ligt, en dat ze het niet kunnen of willen oplossen.

Tobback kan zich zo'n uitspraken veroorloven de oude man is einde carrière

Het meeste opvallende is dat de linkse partijen hun zegje in de media krijgen. Zodat men de rechtse kan afweren.

Ze stonden erbij en keken er naar.
In Vlaanderen is er geen parlementaire linkerzijde.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 13:33   #27
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
de orangist LT bedoel je
2
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 13:43   #28
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
²
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 15:30   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
En Boudewijn had er blijkbaar geen.
Ge moet niet lachen met het probleem van Boudewijn zijn hormonen.

Het verhaal is bekend dat zijn stiefmoeder hem, toen hij jonge knaap was, eens 'geleerd' heeft wat seks is. Dat moet in een trein gebeurd zijn of zoiets. De koninklijke wagon, denk ik dan maar.
Afijn, sedert toen zou den Boudewijn droog gevallen zijn, van 't ver-schieten.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 15:32   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
't Moet zijn dat er geen (echte) linkse kiezers zijn.

Zelfs Bruintje moet dat door hebben, want hij blijft zitten waar hij zit. Gelijk heeft hij, want daar waar hij zit, haalt hij nog een paar stemmen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 2 februari 2010, 15:35   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mocht u ook maar ietwat op een onbevooroordeelde wijze de koers van de SP.a van het afgelopen decennium volgen dan zou je niet anders kunnen doen dan vaststellen dat de SP.a niet de Belgicistische, communistische allochtonenvriendjes zijn waarvoor ze worden uitgemaakt. Maar ja hoeveel Belgische vlaggen ze ook verbranden, hoeveel allochtonen ze ook op de vlieger zetten en hoeveel arbeiders ze ook naaien dat zal allemaal niets veranderen aan de perceptie en vooroordelen ten opzichte van de SP.a.

Tobback zeikt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren op de Brusselse gemeenten en gewest dat het geen naam heeft. Het feit dat u hierdoor bent geschrokken vind ik zeer vreemd. Waarom hebben ze hem uitgenodigd denkt u.
Ik ga het nog eens kwoten, en hierbij herhalen: zo'n taal, zo kommunotair getint, had ik nog niet gehoord van oude Louis:

Citaat:
Volgens Tobback moeten de Vlamingen nu eens voet bij stuk houden en de Franstaligen dwingen één politiezone in te voeren.

‘Indien de Franstaligen niet mee willen, zouden de Vlamingen in de regering nu eens duidelijk moeten zeggen dat er maar bijkomend geld komt op voorwaarde dat die ene politiezone er is. Wie betaalt, bepaalt. Net zoals er voor Halle-Vilvoorde een apart parket zou moeten zijn, dan kon het parket van Brussel zich tenminste met de problemen van Brussel bezighouden.’

Oud 2 februari 2010, 15:46   #32
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Die uitspraken verwonderen mij niks, Louis Tobback is altijd al Orangist geweest.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 17:18   #33
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Als de (oude) vos de passie preekt...

Persoonlijk zie ik hem liever zijn showke verkopen in de slimste mens (alhoewel). De mens is intellectueel blijkbaar niet in staat om zijn analyses volledig uit te werken en te komen tot oplossingen voor de problemen die hij blijkbaar toch keihard weet te duiden. Gewoon negeren dus!
den ambetantsten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 16:25   #34
forzaflandria
Parlementslid

forzaflandria's schermafbeelding

Standaard

Loewie is een populist. Soms slaat hij met de vuist op tafel.
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 16:34   #35
Another Jack
Banneling

Standaard

Wat beter beleid eisen in Brussel te maken heeft met flamingantisme is mij nog steeds een raadsel.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 19:52   #36
Bertie
Parlementslid

Bertie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga het nog eens kwoten, en hierbij herhalen: zo'n taal, zo kommunotair getint, had ik nog niet gehoord van oude Louis:
Citaat:
Volgens Tobback moeten de Vlamingen nu eens voet bij stuk houden en de Franstaligen dwingen één politiezone in te voeren.
Door flamingantisme erbij te sleuren bevestig je eigenlijk de verdachtmakingen van de franstaligen (met FDF op kop) die Vlaamse Brussel-critici beschuldigen van een verborgen communautaire agenda te hebben.

Citaat:
Wat beter beleid eisen in Brussel te maken heeft met flamingantisme is mij nog steeds een raadsel.
²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Laatst gewijzigd door Bertie : 3 februari 2010 om 19:58.
Bertie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2010, 21:25   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat aspekt dat jij nu eruit puurt, heeft niet direkt iets met flamingantisme te maken.

Maar dreigen dat Brussel eerst orde op zaken moet stellen, anders krijgen ze geen senten, ja sorrie hé, maar daar zit een patent op.

En in dezelfde zin plots de splitsing van het gerechtelijk arrondissement Brussel betrekken, daar zit nog meer dan een patent op.

Als jij dat geen flamingantistische streken vindt, dan is het toch minstens het flamingant programma nalopen ...

Oud 3 februari 2010, 21:44   #38
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat aspekt dat jij nu eruit puurt, heeft niet direkt iets met flamingantisme te maken.

Maar dreigen dat Brussel eerst orde op zaken moet stellen, anders krijgen ze geen senten, ja sorrie hé, maar daar zit een patent op.

En in dezelfde zin plots de splitsing van het gerechtelijk arrondissement Brussel betrekken, daar zit nog meer dan een patent op.

Als jij dat geen flamingantistische streken vindt, dan is het toch minstens het flamingant programma nalopen ...
Alleen flamingante partijen willen goed bestuur, andere partijen propageren slecht bestuur?
Oud 3 februari 2010, 21:47   #39
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alleen flamingante partijen willen goed bestuur, andere partijen propageren slecht bestuur?
Bwa ja, ongeveer toch ... andere partijen weten van niet beter.

(ja sorrie hé, zo'n open doelkans laat Schoofie niet liggen)

Oud 3 februari 2010, 21:50   #40
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Bwa ja, ongeveer toch ... andere partijen weten van niet beter.

(ja sorrie hé, zo'n open doelkans laat Schoofie niet liggen)
Schoofie is duidelijk onder invloed van laat ons hopen onschadelijk spul: elke partij over de ganse wereld wil "goed" bestuur.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be