![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Dat je met sommige van haar uitspraken akkoord bent kan ik nog (een heel klein beetje) begrijpen. Maar dat sommigen zo een dom en manipuleerbaar iemand als president willen... ![]() Laatst gewijzigd door NoTuma : 8 februari 2010 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Entoen was ze: The Beautiful People & "Mrs. Palin"
![]() http://www.youtube.com/watch?v=Dc9m1...eature=channel ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Erg jammer dat de Tea Party movement naar de vaantjes geholpen is. Mensen zoals Sarah Palin wil je helemaal niet in je club hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er staan amper 5 woorden op. Vergelijk dat met de teleprompter van Obama. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Teleprompten is een kunst. Dat hoort nu eenmaal bij de media. En hij kon het toch goed uitleggen bij het spervuur van vragen meer dan een uur lang bij de tegenpartij zonder spiekbriefke of teleprompter. Daar had hij zeker de vragen niet op voorhand gekregen zoals zij bij eigen publiek. Dus als ge toch wilt vergelijken,... Ze raakt nog niet aan zen teen
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 8 februari 2010 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lijkt me iemand van het kaliber van Dedecker (maar dan iets sluwer)
![]() |
#28 |
|
![]() Met alle Rednecks en de NRA die haar ongetwijfeld zullen steunen als hun gunbabe no 1 zie ik het niet zo somber voor haar in. Het waren ook dezekfde personen die Bush Jr in het zadel hielpen.
Het Hooggerechtshof heeft nu de weg vrijgemaakt voor de Multi's en Powerhouses om naar hartelust te lobbyeen en Palin zal een zeer gretig slachtoffer zijn. Wat wil je, anno 2010 al kunnen beginnen met de bijbel in de ene en de flint in de andere hand. Lang leve Amerika .......
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Zo lomp als ze hier in Europa wordt afgedaan is ze echt niet hoor. Ze had het anders ook nooit zo ver geschopt. Ze bouwt echter wel een slecht imago op, wat haar leiding-gevende capaciteiten behoorlijk zuu opbreekt. Eigen schuld, dikke bult. Obama zal dan misschien niet meer verkozen worden, als het hem niet meezit, maar ook Palin zal de volgende keer niet verkozen worden... (waarvoor bij voorbaat al: bedankt, Amerikaanse kiezers!)
Laatst gewijzigd door The Common Sense : 8 februari 2010 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vijandigheid tegenover Palin is voor 90% seksisme. Van "verlicht" links zou je toch beter verwachten.
Een man met vergelijkbare kwaliteiten zou nooit zo door de vleesmolen worden gehaald. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 8 februari 2010 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() @ The Common Sense
Je begrijpt dat mijn antwoord enigszins sarcastisch bedoeld was.......
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erger me dood aan dat fake "folksy" gedoe van figuren als Bush jr en Palin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |