![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telenet voor mijInstallatieInternetVaste telefonieMobileTelevisieShakesBrochures & Downloads Telenet Specials Mijn Telenet U bent hier: Online Support Wat is Telenet FiberNet en hoe kan ik instappen? Telenet FiberNet is supersnel internet van Telenet met extra veel downloadcapaciteit en hoge uploadsnelheid. Telenet FiberNet is de snelste manier om het internet te beleven. Wat krijg je? INT - Stand alone TurboNet Telenet FiberNet Download (Mbps) Upload (Mbps) 25 1,25 Communiceren we maandag 8 februari. Aantal computers 4 10 Aantal mailboxen 8 x 50 MB 20 x 50 MB Webruimte 50 MB 2 GB Maandelijks volume (GB) 60 250 Activeringskost € 50 € 50 Maandelijks abonnement € 61,32 Communiceren we maandag 8 februari. INT – In shake+ TurboNet XL Telenet FiberNet Download (Mbps) Upload (Mbps) 25 1,25 Communiceren we maandag 8 februari. Maandelijks volume (GB) 100 250 Triple shake+ aanbod € 75 Communiceren we maandag 8 februari. Double shake+ aanbod € 70 Communiceren we maandag 8 februari. Gegevens registreren? Laat je gegevens online achter. Je hoeft zelf verder niets te doen, Telenet belt jou terug in de loop van volgende week. Vul online je gegevens in Druk deze pagina af | E-mail dit artikel E-mail dit artikel naar een vriend Jouw voornaam: Voornaam vriend: E-mailadres vriend: Deze gegevens worden enkel gebruikt voor het verzenden van deze e-mail. Verzenden Was dit antwoord nuttig? Ja Neen Verzenden
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 februari 2010 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat ze de factuur wat naar beneden trekken, dat zou veel fijner zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Telenet Turbo verhoogt naar 30Mbps en vanaf Juli is het volume per maand onbeperkt... Maar zou ook liever de prijs eens wat naar beneden zien gaan...of een hoger download volume op een trager abonnement, expressnet naar 60gb of onbeperkt had ik veel contenter mee geweest. http://telenet.be/2628/0/1/nl/thuis/...0internet.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enigste wat er voor mij verandert is dat de theoretische snelheid theoretisch wordt verhoogd..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vanaf wanneer zouden die gewijzigde formules van Telenet ingaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Weer een teleurstelling van Telenet, na wat Belgacom op vrijdag had aangekondigd had ik er toch wel wat meer van verwacht. Het is natuurlijk beter dan voorheen, maar de prijs/kwaliteit is nog altijd niet wat het zou moeten zijn.
Die nieuwe FiberNet abonnementen bv hebben prachtige specificaties maar de prijs is veel te hoog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik download praktisch niets, ik heb wel graag een snelle verbinding.
Voor mij mag de factuur voor de helft omlaag in ruil voor dezelfde snelheid en een limiet van 25% van hetgeen ik nu heb.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De download limieten zijn eigenlijk totaal niet geschrapt.
Er is nu een "fair use policy", die zegt dat je niet te ver boven het gemiddelde verbruik mag zitten. Dus je kan nog wel degelijk last krijgen als je te veel binnentrekt. Een Belgacom vertegenwoordiger wist te zeggen dat 250GB per maand downloaden geen probleem zou mogen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ik zie dat ze van de Shakes niks zeggen. Die verhogen nada de ballen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat er verandert...... http://telenet.be/2629/0/1/nl/thuis/...n%20shake.html Ik heb ExpressnetXL (diamondshake) http://telenet.be/2637/0/1/nl/thuis/...snet%20xl.html
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 8 februari 2010 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Allemaal onzin
Scarlet (nu op het belgacom netwerk) kan mij nog geen fansoenlijke 6 Mbits verbinding bezorgen, Hoe zullen ze dan ooit in staat zijn om mij 20Mbits te geven? Dat ze mij maar eerst bezorgen waar ik voor betaal ipv van mooie cijfers te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vraag me af wat de impact zal zijn op de snelheid.
Daar waar de gemeenschappelijke lijnen nu nog gespaard bleven door eindeloze downloaders omdat ze aan hun limiet zaten, gaan ze nu voortdurend kunnen afhalen... en elkaar & anderen ophouden natuurlijk. Maar 10 mensen aan 100 kb/s, of 100 aan 10kb/s zal wel niet fel opvallen zeker... Of wacht, de snelheid moet gelijk blijven waarschijnlijk ![]()
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Effe serieus..voor welke LEGALE internetactiviteiten heb je onbeperkte limieten nodig...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 8 februari 2010 om 20:02. |
||
![]() |