![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Wil je een Moslimvrij Nederland? | |||
Ja, zeker. |
![]() ![]() ![]() |
30 | 65,22% |
Nee, zo is het gek genoeg |
![]() ![]() ![]() |
10 | 21,74% |
Weet niet, geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,17% |
Die Dewanand is een gevaarlijke gestoorde gek. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 21,74% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() nou, ik ontmoet wel vaker negers en surinamers die flink wat doekjes en burqa meiden pakken hoor. Die doekjespoesjes zijn best heet volgens negers die ik ken. Islamieten zijn gewoon zo schijnheilig en hypocriet.
als het aan mij lag dan bouw ik mooie gratis openbare peeshokjes in alle wijken waar moslims wonen, om die doekjes gewoon lekker stiekem uit te laten naaien met westerse mannen. Harde aanpak in jaar EU dictatuur: 2040 Alle moslimmeiden in hele EU worden verplicht om op hun 18de mee te gaan met een genetische assimilatiekamp met Westerse militairen. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest lijken het voorlopig vooral de blonde juffrouwtjes te zijn die op moslimzaad jagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Als zelf een macho/ghetto/rap imago niet meer werkt bij de blonde meisjes dan heb je nog altijd de keuze om U te bekeren. En om uw vruchtbaarheid moet U zich geen zorgen maken, er zijn vandaag voldoende technieken om dat heuvel te overwinnen zoals in-vitrofertilisatie. De androloog zal U bijstaan met het leveren van viriel zaad.
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Wist niet dat er blonde schapen waren. Een mens leert steeds bij.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat toch nergens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Nog nooit gemerkt? Ik zie er echt helemaal geeneen meer hier (behalve de hele tijd dan).
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Blanken planten zich met verstand voort. Overbevolking kan men immers missen als kiespijn.
![]() |
#29 |
|
![]() 62% of 22 mensen heeft "ja, zeker" geantwoord!
Voor mij hoéft het niet. Maar het mag wel. Ik vind in geen geval dat mensen die ten gast zijn in hun land, die in principe al blij mogen zijn dat ze gebruik mogen maken van de faciliteiten en voorzieningen in dat land (in niet ieder land deelt men zomaar de pot, als er al een pot is)), de oorspronkelijke inwoners van dat land regels moeten voorschrijven, op basis van hun "geloof", zoals nu gebeurt. Nu eet bv. half het westen ongewild en zonder medeweten halal, gewoon omdat één of andere goeroe dat ooit per ongeluk in een boek heeft neergeschreven. Laat staan dat ik het een goed idee vind dat allochtonen niet moeten integreren en zomaar hun eigen gebruiken mogen blijven handhaven. (Ik dacht dat het een goed idee was, maar enkele vrijheidsbeperkingen - zie supra- hebben me tot inkeer gebracht.) Om enige orde en structuur in een samenleving te brengen is het best dat we allen min of meer dezelfde waarden en regels hanteren. Zoniet wordt het mogelijk.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 23 juni 2011 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Net nog in het nieuws meneer moureaux gehoord. In 2002 was het bevolkingsaantal van mollahbeek nog 71.000. Nu 9 jaar later is het al 92.000. De gemeente barst uit zijn voegen klaagt hij. Tel daar eens 9 jaar bij, en dan nog eens 9 jaar. ... Het gaat steeds sneller en sneller. Een catastrofe voor onze samenleving
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
maar het is niet voor niets dat de "maagdenvliesherstel-business" een bloeiende industries is. En het is ook niet alsof er geen andere manieren zijn om naar bed te gaan dan die. Daarmee gepaard gaande is het ook niet voor niets dat de markt van de neus-correcties boomt. Moslima's vinden hun oorspronkelijke Arabische neus niet mooi en laten deze aanpassen naar het westerse ideaal. Ze willen dus mooi zijn en dit tonen. Dat is niet iets dat past bij het idee dat we van een echte Moslima hebben... Het zijn vooral de Moslim-mannen die het niet met de Moslim-vrouwen doen ... want dat mag niet. Vandaar dat ze zich richten op westerse doelwitten. Ik denk dat je onder de "westerse decadente naaktlopende sletten" meisjes kan vinden die op dat vlak (promiscuïteit) beschaafder zijn dan menig Moslima. Overigens is een Moslima die met een niet-Moslim vrijt niet zo'n probleem. Zolang ze later maar met een Moslim, bij voorkeur uit het land van herkomst, trouwt. Dat levert de familie ook nog wat op. En ons land ook natuurlijk. We kunnen nieuwe jonge werkkrachten gebruiken... Oh wait ... Een Moslim-man die met een niet-Moslima thuiskomt, is goed voor een waar familiedrama. Hij zal haar zelfs niet aan zijn familie voorstellen. Zo groot is de afschuw. Helaas van dichtbij gezien (vriendin van mij had een Moslim-minnaar, het ging zelfs om een Turk uit het Limburgse...van Marokkanen wordt gezegd dat ze veel racistischer zijn...).
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Wenst u nu te discrimineren op basis van een futiel uiterlijk kenmerk, met name een fysisch kenmerk? *grijpt telefoon om naar het C.G.K.R. te telefoneren* Iemand enig idee hoeveel ik zou kunnen verdienen door de samenleving aan te klagen vanwege het toelaten van blondine-moppen? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, de overbevolking zal aan ons niet gelegen hebben. Een hele geruststelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga het eens vragen aan de moslims, volgende vrijdag, aan de uitgang van de grote moskee in Brussel... ![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 25 juni 2011 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Staats-imams, betaald door de belastingbetaler en opgeleid door onze geheime diensten, om deze godsdienst van binnenin te infiltreren. |
|
![]() |
![]() |