![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De positieve dingen waar ik naar streef zijn hoofdzakelijk positieve dingen voor mijn eigen leven, in mijn geval is dat kennis vergaren, goede tijden meemaken & genegenheid ontvangen én geven aan de mensen die ik nauw aan mijn hart draag. Ik leef ook hoofdzakelijk van dag tot dag, ik besef me maar al te goed dat het einde elk moment daar kan zijn.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Totdat het geloof culmineert en de (gewone) mens op haar beurt murw krijgt. Dit is een cyclische beweging.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 16 februari 2010 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik stel voor dat alle 'druk de gelovigen hiermee maar tegen hun neus" hun woorden voor daden omruilen en eens naar een iran of Saudi Arabië afzakken om daar eens goed hun gedacht te zeggen.
Deze persoon zou vlug voelen hoe veel diens gepreek waard is.... met diens voeten in de grond de ene steen na de andere tegen zijn diens hoofd vliegend
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Ach, maatschappijen komen & vergaan, goden ook.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, jij bent vergankelijk! Dat lijk je absoluut niet te beseffen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dusverspilmmijn geldniety aanzeverbladeren !! Noem maarop: Humo , flair , dag Allemaal , story , Incluis bijbel & aanverwanten !! Hebgeen VTM , VRT e.d . , wegens geenkabel , DVB-T of TVVlaanderen ![]() Citaat:
kom ikhardzinnig tot EFFEKTIEF besluit: http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=36 Verder: Tumor nietverwijderen , resulteert in Dood of totlevanslange hersenbeschadiging !!!! Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Wut?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Handicap isbewijs van:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=36
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Minder dan 1 %.
Ik heb geen feestjes gezien na 9/11. Of na de ramp in Haiti. Nochtans als je echt geloofd dan hebben al die slachtoffers een binnenweg naar het paradijs gevonden, zijn ze de helft van hun straftijd op aarde kwijtgescholden geweest Joepie voor Nonkel Frans. Waauw, de hele familie dood, gelukzakken! Maar neen he, niemand geloofd, allemaal leugenaars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu, Kallikles heeft wel gelijk dat, de Kerk en de Oemmah ten spijt, doorgedreven individualisme ook veel slechts heeft gebracht in onze samenleving. Het is jammer dat de ontkerkelijking vooral draaide om louter het afbreken van het instituut zonder er iets voor in de plaats te zetten.
http://www.youtube.com/watch?v=YHZZdV3woM0 Maar de dogmatische houding van de religieuze autoriteiten werkt vaker dan niet verstikkend. Het enige wat mij écht aanspreekt aan de Abrahamitische godsdiensten is hun aandacht voor liefdadigheid, maar ik ben niet voor de beknotting van de creativiteit zoals men in de islamitische wereld nu kent en hoe de donkere middeleeuwen ons in de afgrond hebben gesleept voor 1000 jaar. Het feit dat in de Arabische wereld amper honderd boeken vertaald worden spreekt boekdelen van hoe er zeker veel misgaat in hun maatschappij. Traditie is iets wat wij missen, maar dat hoeft geen kerkelijke traditie te zijn. Het is immers geen garantie op een geslaagde maatschappij. Hoe de religieuze samenlevingen 'moraliteit' menen te kunnen opeisen zegt hier ook al veel.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 februari 2010 om 17:53. |
![]() |
![]() |