![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom vind jij dat voorval een fait divers. Een meisje dat wordt doodgestoken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou jij dat anders noemen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut. Maar in journalistiek opzicht nog steeds een fait divers.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Dat is toch normaal, het is hier toch het Vlaams Belangforum?
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 februari 2010 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is er spraken van criminele vreemdelingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo dadelijk komt er nog zo'n 'fait divers' op de webstek criminaliteit.org. Seffens meer dus.
Edit: Citaat:
Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 15 februari 2010 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil het voorval niet minimaliseren, maar ze is intussen buiten levensgevaar. Dat is wel straf voor iemand die is doodgestoken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pas maar op dat ge door uw geaardheid geen zwemlessen krijgt zoals uw Ollandse geestesgenoot, zwemmen en blijven zwemmen tot ge niet meer kunt. Heb ooit gehoord dat er in uw belgenland een stad/dorp is waar men een kat van de toren werpt. Stel u voor dat de verrijkers dit anders interpreteren en de kat vervangen door een homo, wat gaat u dan doen raf leren duiken of, vallen met flair.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind je dat dit soort nieuws in de krant thuishoort tussen het gouden jubileum van Rosa en Gust, de werken op de Bredabaan die wat langer duren dan voorzien? Iemand messteken toebrengen kan en mag nooit een faits divers worden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 februari 2010 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mea culpa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() [quote]Maar daarlopen dan weer andere gevaarlijk mannen ('t is maar wat men verstaat of wil verstaan onder mannen hé) rond. Als er wat teveel wildgroei is in het park van zulke mannen moet men bijtijds er eens wat gaan uitplukken de deugenieten.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 15 februari 2010 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans is het niet meer dan dat. Hoe dramatisch dat ook mag zijn voor de betrokkene en de naasten, morgen staat er een ander, vergelijkbaar artikeltje in de krant en dan is iedereen de lotgevallen van dit meisje vergeten, net zoals het gelijkaardige voorval van gisteren en dat van eergisteren vergeten is. Daarom dat ik zeg dat het in journalistiek opzicht een fait divers is. Natuurlijk is dat daarom niet minder een geval van zinloos en totaal verwerpelijk geweld. Dat is duidelijk. Het blijft niettemin een perverse zaak om zo'n voorval voor politieke doeleinden te misbruiken, zoals de topicstarter in dit geval deed.
![]() |
![]() |