![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als u uw theorie verder trekt, waarom wordt dan in andere democratische landen toegestaan dat partijen wel opkomen voor separatisme van een regio???? |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als West-Vlaanderen morgen beslist om een aparte staat in Belgie te willen worden, zal men eens goed lachen in Brussel. Hetzelfde geldt voor Vlaanderen in Belgie. Men beseft niet half hoe belachelijk Vlaanderen zich maakt door een soort staatje in Europa te worden. Het is nog geen halve kruimel van betekenis op de wereldkaart.
![]()
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want, mijn beste Thomas, de drie Baltische republieken hebben een bevolkingscijfer dat heel wat lager ligt dan het Vlaamse. Hun onafhankelijkheid is in uw ogen dus iets belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De grootte van het landoppervlak telt hier, en niet de de bevolkingsdichtheid. En als je de grootte van Vlanderen vergelijkt met zo'n Baltische staat...
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat te denken van het volgende: Denemarken heeft een veel grotere economische impact dan bijvoorbeeld Portugal. Maar welk land heeft de grootste oppervlakte? Juist, Portugal. Besluit: er klopt iets niet met uw redenering. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Het Euro songfestival heeft nog maar eens bewezen dat we binnen Europe niets betekenen!!!
Het ergert me maateloos dat jullie zomaar ons land verkopen aan de eerste de beste die hier binnen komt gelopen, de Turk en de Marokaan vooraan op mijn lijst. Binnen de 50 jaar zullen de Islamieten de meerderheid hebben in dit kleine land en het laat jullie Siberisch koud, onbegrijpelijk jullie die zich zelf zonder blozen intelligente mensen noemen, hoe kun je dit rijmen? Kijk maar eens naar de video van de onthoofding van Nic Berg en vertel me nu nog eens dat deze mensen mensen zijn? Wat Amerika doet in Irak daar kan men over discusseren geen probleem en de foto's die genomen zijn over het mishandelen van gevangen door Amerikanen dat versta ik maar al te goed!!! Moraal ridders groene ajuinen - rode tomaten of wat voor kleur je ook politiek mag vertegenwoordigen jullie zijn en blijven in mijn ogen sukkelaars die niet verstaan wat er binnen hun eigenste kleine land gebeurt. Verkoop ons maar zoals eerst aan de walen en nu aan de vreemdeling die hier continue in de watten word gelegt en maar blijft klagen. Ik stem op het Blok en ik hoop met mij velen zodat we eindelijk eens kunnen opkomen voor onze waarden binnen en in ons eigen Belgie. De idioten onder jullie die dit niet kunnen verstaan zullen weer reageren op hun eigen stomme manier en prediken dat de Islamiet niet zo slecht is als men beweerd wel special voor deze mensen geen amen maar lang leve allah..... |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Mij interesseert die hele Eurosongbullshit niet. De muziek is slecht, de wijven zijn lelijk en de hele opzet is door en door commercieel.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |