![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Gouverneur
|
Ik snap de bedoeling van deze draad totaal niet.
Waarom wordt in dit forum een discussie aangaande een onderwerp dat hier al in extenso en meermaals werd besproken, van een ander forum gewoon gekopieerd? Om aan te geven dat expats (ook) racisten zijn? Om aan te geven dat expats ook last hebben van criminaliteit? Om aan te geven dat de Vlaming hatende expats nu de Vlamingen gelijk moeten geven op het vlak van vreemdelingenbeleid? |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Trouwens de Fall out kan ons mooie Vlaams-brabant bedreigen.
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Europees Commissaris
|
Er wonen en hier en daar en praatje doen.
Zo wist een PS kopstuk me te vertelen dat Hij/Zij volgend aanwervingsbeleid gebruikte op lokaal (gemeentelijk ) vlak. 1)Aanwerven Fransstalige Brusselaars 2) Aanwerven Brusselse medemensen van allochtone orgine. 3) Franstalige uit Vlaanderen of Wallonië 4) Medemens van allochtone origine uit Wallonië of Vlaanderen 5) Vlaming uit Brussel 6) Vlaming uit Vlaanderen. apartheid toegepast door de PS Het grappig was dat die persoon nadat de hele discussie waarom die persoon geen vlamingen aannam in het Frans verliep dat ik toen liet blijk dat ik vlaming was.
|
|