![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als het maar voor 1 ouderavond is hebt U daar totaal geen probleem mee? Moet kunnen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een hele tijd geleden beweerde hier iemand hetzelfde over een school. Als bron kon hij enkel een blog geven. Het bleek uiteindelijke over een niet bestaande school in Mechelen te gaan. Vandaar dat ik toch graag ietwat van een bron krijg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Het zou inderdaad maar al te gortig zijn indien vaders niet meer welkom zijn op school; nooit meer naar ouderavonden mogen komen." Zelfs als het maar 1 ouderavond is; vind ik dit niet kunnen. Ik vind dat de school eerst naar andere manieren moet zoeken om die ouders toch te bereiken. Er zijn immers nog andere ouders die om andere redenen nooit naar een ouderavond gaan. Maar ik zou het aangenaam vinden om te discussiëren op een basis van wat echt gebeurde; zonder overdrijvingen en niet onderbouwde veronderstellingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3375 http://www.cphpost.dk/news/politics/...s-outrage.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee uw Amerikaanse agenda weerom wordt aangetoond...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 februari 2010 om 15:49. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wordt hier beweerd dat dit ook al gebeurde in enkele scholen in Antwerpen. Daarvoor had ik graag een bron gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Die zijn al aangehaald, ik heb het al van kenissen gehoord in Antwerpen (vooral in de buurt van Hoboken) maar daar vond ik geen krantenartikels van, niet echt een wonder...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je weet welke artikels er al verschenen zijn over bijvoorbeeld halal-eten op scholen. Zeker een krant als HLN brengt zo'n onderwerpen zeer graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elders vond ik het niet. Hoax, een éénmalig opgeblazen incident of realiteit? Altijd voorzichtig zijn met wat je in de blogosfeer opvist. Laatst gewijzigd door filosoof : 21 februari 2010 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Een paar gestoorden in Amerika. Maar verder geen kat, de kerken staan hier al lang leeg. Beweren dat christenen er dezelfde fanatieke geloofspraktijk op nahouden in de 21ste eeuw als moslims, is te belachelijk voor woorden. Dat is compleet gedepasseerde appeasement speech die enkel nog oude, geestelijke opgedroogde knarren misbruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is precies het soort setting waar religie niet thuis hoort. Als ouder heb je het recht geïnformeerd te blijven over hoe je kind het doet op school, hier zijn de oudergesprakken voor bedacht. Als vader, en zeker als alleenstaande vader, heb je net zo goed recht om het direct van de leraar te horen als een moeder. Ik begrijp dat de school graag haar best wil doen om ook de ouders van moslimkinderen te informeren maar dat mag geen belemmering zijn voor de aanwezigheid van vaders. Iets met emancipatie enzo.
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Filosoof> En daar ben ik evenmin een voorstander van, ik kan me evenwel niet de laatste keer herinnerend at dat gepredikt werd in erkende kerken, wat er in moskees gepredikt wordt (en vooral via e-imams) daarentegen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die Deense politici waarvan sprake is in die berichten, en die erop gereageerd hebben, die hoaxen natuurlijk vrolijk mee, want d'n 'blogosfeer' filo weet het weer eens beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 21 februari 2010 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |