![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() alé, sommige toch ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() i n t
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who cares?
Hop zorgt voor goed bier, een prima motivator. Hennep zorgt voor goeie koorden, natuurlijke vezels, en ongeïnteresseerde lamzakken.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Jaz wakker is, gaan we ook allemaal sterven
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoezo who cares?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enkel de honden, toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch simpel.
Voor een goeie pint op tijd en stond ga ik door stront. Maar met een joint, heb ik zelfs geen zin in een mooie vrouwenkont. (wegens in slaap vallen op voorhand)
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() edit : kan iemand hier 'ne galm' opzetten ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 22 februari 2010 om 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zegt het niet zoveel dat ze uit dezelfde familie komen. Als je gebruik van kogelvis wil reguleren horen niet giftige verwanten daar niet automatisch ook bij.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 22 februari 2010 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is ook net zoals drank, dat cannabis in veel smaken, geuren, kleuren en effecten komt. Er zijn nu eenmaal soorten die "coughlocken" en slaap veroorzaken... maar er zijn ook soorten waar het omgekeerde waar is. Waarvan je net wel motivatie vindt. Ik heb ook altijd beter kunnen presteren (in alles) op cannabis dan op drank. Van drank kon ik echt wel niet meer normaal functioneren eens ik het effect bereikt had. Bij een joint ben ik halverwege al aan het effect en kan ik nog alles doen en laten wat ik nuchter zou kunnen. Al bij al, het punt van dit topic is wel zeer zeker aandacht waardig vind ik. Want net datgene dat zoveel overlast veroorzaakt mag, zelf minderjarigen mogen het in BE. Maar datgene waarvan je zogezegd geen motivatie meer vindt om overlast te scheppen, mag dan weer niet? Welkom in de hiërarchie.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 22 februari 2010 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Waarom doet iedereen nog al die moeite om cannabis te kweken of te smokkelen vanuit Nederland?
Ga naar Poperinge, pak zo'n hopbel of tien en rol er de megajoint van waar je altijd van droomt.