![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Dat slaat nergens op. Het feit dat een benoeming misschien niet al te vriendelijk is, wil niet zeggen dat ze ineens niet geldig is.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moet dringend een Ministerie van Gebakken Lucht worden gecreëerd, te financieren door een belasting op zuurstof, te innen per kubieke meter die een mens heeft ingeademd.
Uiteraard moeten er achterpoortjes worden voorzien voor diegenen met armen (= ledematen!!) die daar lang genoeg voor zijn, alsmede voor diegenen die de Brabançonne correct kunnen zingen (in de originele Franse versie, laat daar a.u.b. geen misverstand over bestaan).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() De vakbonden hangen nu al aan zijn lippen!
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De strategie is simpel en adequaat: gewoon uw beloftes aan uw electoraat niet nakomen, uw principes opzij zetten (8 jaar lang) en dan zo snel mogelijk het federale bordeel induiken onder het motto: "we zien wel hoe het verder afloopt" [Onkelinx, de uitbaatster van het etablissement, wist Guyke al snel te strikken voor een follieke. "Avec Verhofstadt, c'était génial!". Kon ook moeilijk anders. Hij had dan ook heel het spaarpotje van z'n kinderen aan een verlepte straatmadelief opgedaan, wier week weer goed was. Guyke hield er wel nare ziektes aan over: belgicifilis en go-nor-europ-ea... Leterme heeft er iets langer over gedaan; hij had wat drempelvrees. Na wat geveinsd getalm, gedraai een paar mineure, morele oprispingen, kreeg de goesting bij Yves' toch de bovenhand. Hij was van zo ver gekomen, nu kon hij er evengoed gewoon mee doorgaan ... Z'n makker Bart vond dat toch niet kunnen: kijken mag, onderhandelen over de prijs, tot daar aan toe. Eventueel een beetje keuvelen en wat borrelnootjes eten. Maar het bed induiken in zo'n ranzig, berucht, Brussels bordeel... Neen, dat vond Bartje niet kunnen. Hij stelde Yves dan ook een deadline voor: "Als ge binnen 5 minuten niet buiten zijt, ben ik weg!" En daar stond Bertje dan wortelen te schieten ... 5 minuten, 10 minuten ... Een half uur! "Jamaja, nu is't genoeg geweest ze. Ik ben weg!" Yves kwam terug thuis met een vieze ziekte, Milqu-e-titis C, die op termijn ook z'n hersenen zou aantasten. Z'n langetermijngeheugen (dat ook instaat voor beloftes en afspraken) liet het dan ook opeens afweten. Gelukkig kon hij in deze moeilijke tijden rekenen op nonkel Herman, die voor hem de winkel openhield. Tragisch allemaal!] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Belasting op het laten van scheten, op het hebben van orgasmes en op het te veel knipperen met de ogen. EN de kogel als je de verkeerde ideeën hebt. Verder OF werken OF braaf met de armen overeen naar de grote leiders luisteren. Klinkt waarschijnlijk als hemelse toekomstmuziek in de oren van de rode rakkers onder ons. Laatst gewijzigd door hurricane : 22 februari 2010 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ècht wel rode rakkers die een gloeiende hekel hebben aan grote leiders en waanzinnige vormen van staatshuishouding, hoor. Ik ben er 'zo ene', en ik maak/hoor liever �*ndere muziek.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 februari 2010 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar beweren dat Verhofstadt in 99 ne scherpe bocht gemaakt heeft, is een open deur intrappen. Maar hij niet alleen, zowat de voltallige vld-top, en hierin vakkundig geleid door Slangen. Ondertussen weten we wel dat Verhofstadt zowat ne slag van de molen heeft gekregen (en als ge het mij vraagt, Slangen eveneens). Van Leterme weet ik niet goed, wat ik moet denken. De regering Leterme blijkt mij gewoon een voortzetting van de regering Van Rompuy. Maw een regering die niet regeert, maar wel de volledige steun heeft van de gesubsidieerde media, en de vakbonden (het patronaat heeft het er dan wel wat moeilijker mee). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() mooi stukje over het falen van het neo-liberalisme...
The credit crunch has shattered America's 'neoliberal dream' The global financial crisis marked the end of the dominance of free-market capitalism, and even the IMF is now questioning the ideology behind it http://www.guardian.co.uk/business/2...eral-dream-imf |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de jeugdwerkloosheid op te lossen kunnen we ook terug beginnen de lonen van mensen zonder werkervaring te halveren. De anciënniteitgebonden verloningen gelden toch maar voor werknemers in een bepaald bedrijf en zijn bij mijn weten niet van aard om oude werknemers te ontslaan. Ge kunt het trouwens ook bekijken als erkentelijkheid voor hun jarenlange inzet op het ogenblik dat ze het normale werkritme niet meer aankunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Dat is in een zin goed samengevat waar het probleem van de werkloosheid zit.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk maar aan het treinongeval waar ze menslijk falen willen ontkennen. Een volledig automatische trein is heus wel mogelijk en dan hebben we geen bestuurders meer nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem van de werkloosheid zit niet in machines, maar in het economisch systeem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer loon voor minder werk. Ze gaan niet akkoord. Tja wat nu?
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zullen wellicht moeten wachten tot machines zelf machines of roboten kunnen maken,t'zou wel tof zijn om tegen uw robot te zeggen hier zijn uw bokjes manneke en nu naar uw werk,of tegen uw robot zeggen allee ga nu rap stempelen!
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() tzal wel. we hebben het hier we nog altijd over de VLD hé. de dag dat die liberaal zijn, koop ik u een bak bier, of vijftig.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier dat is sinterklaas spelen
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |