![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Slecht getekend, en laat nu uitgerekend u zijn die de sfeer hier verpest.
Atheïsten beginnen niet om de haverklap over God of religie. Enkel in discussies die daarover gaan of in dit deel van het forum (wat logisch is.)
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 30 september 2010 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je moet het niet zo persoonlijk nemen hoor, ik geef genoeg kansen. En hoezo "uitgerekend u", ken je mij dan persoonlijk misschien? Anyhow, doet pijn he als de tegenpartij er plots out of the blue over begint ![]() Ik zou het ook niet zo veralgemenen, misschien ben jij wel een braaf atheïstje maar er zitten er hier een hoop tussen wiens handelingen/posts radicaal in tegenspraak zijn met uw uitspraak over uw groepering.
![]() |