Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 januari 2003, 18:40   #21
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

[quote="VlaanderenLeefbaar&Veilig"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaanderenLeefbaar&Veilig
Hahaha, dat denk je maar ! Zitten en zoveel NSV-pipo's bij de Vlaamse (o schande voor Vlaanderen) Jongeren Mechelen, die terzelfdertijd worden uitgebraakt door de Blok

Geef eens de initialen van mijn naam! Lever het bewijs...

(Trouwens, een tijdje geleden zei je hier nog dat de NSV een bende volgelingen van het Blok waren, nu plots niet meer?)
Uw initialen ? Kan al niet zoveel verkeerd zijn: V.J.M. bestaat uit twee man en een paardenkop, en zoveel lopen er niet rond in de NSV die debiel genoeg zijn om ook lid te zijn van V.J.M.

De VJM heeft een 25-tal actieve militanten en meer dan 100 leden!!!
Ik ben geen militant van hen!
Citaat:
Wat denkt u van P.V.D. uit Oostkamp ? En slik uw leugen dat ge geen lid zijt van het Blok maar vlug in.
Wie is dat???????
Ik ben enkel van geboorte een West-Vlaming tuit maar woon al jaren in Oost-Vlaanderen! En neen, ik ben geen lid van het Vlaams Blok.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2003, 11:56   #22
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

[quote="Guderian"]
Citaat:
Hahaha, dat denk je maar ! Zitten en zoveel NSV-pipo's bij de Vlaamse (o schande voor Vlaanderen) Jongeren Mechelen, die terzelfdertijd worden uitgebraakt door de Blok

De VJM heeft een 25-tal actieve militanten en meer dan 100 leden!!!
Ik ben geen militant van hen!
Citaat:
Wat denkt u van P.V.D. uit Oostkamp ? En slik uw leugen dat ge geen lid zijt van het Blok maar vlug in.
Wie is dat???????
Ik ben enkel van geboorte een West-Vlaming tuit maar woon al jaren in Oost-Vlaanderen! En neen, ik ben geen lid van het Vlaams Blok.
Het feit dat je beweert oliedomme fanatiekeling PvD uit West-Vlaanderen en WONENDE in Oost-Vlaanderen en lid van VJM én NSV niet te kennen, bewijst dat u een leugenaar bent, van het DOMME soort nog wel...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2003, 17:47   #23
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat je beweert oliedomme fanatiekeling PvD uit West-Vlaanderen en WONENDE in Oost-Vlaanderen en lid van VJM én NSV niet te kennen, bewijst dat u een leugenaar bent, van het DOMME soort nog wel...
Jeezes wat voor onnozelaar ben jij?!?
Ik ben afkomstig uit West-Vlaanderen (en neen, niet Oostkamp) en woon in Oost-Vlaanderen. Ik ben lid van VJM maar ken bijzonder weinig andere VJM'ers omdat ik zeer zelden naar hun activiteiten ga. Ik ken geen "PvD" die lid is van de VJM. Ik ben lid van NSV en over andere leden van de NSV doe ik geen uitspraken.
Wie die "oliedomme fanatiekeling PvD" dus moge zijn is mij een raadsel. De enige die ik ken die je hier al vernoemde is T.Vdd, waarom zou ik daarover liegen? Ik ben er gewoon zeker van dat jij mij niet kent.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be