![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Het beste is een boerka-uitrusting : dan zie je niks van hun lichaam & gezicht. Je kan zelfs niet weten of er een man of een vrouw onder zo een kostuum zit ! De boerka wacht een grote toekomst in het banditisme, let op mijn woorden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Zin om een geile Schotse te versieren misschien?
![]()
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die een leeg karretje duwt en een kleine die eronder zijn rugzak opvult. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wordt steeds vaker toegepast in tankstations, sinds onze verantwoordelijke overheid publiek heeft laten weten dat niet-betalers (zelfs als ze met gezicht en nummerplaat op camera zijn vastgelegd) niet zullen worden vervolgd.
Maar ik dacht dat de openingspost de nadruk legde op ramkraken. Voor 30 euro tanken en dan even de shop aan flarden rijden om met de kassa te gaan lopen, lijkt me wel een deal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |