![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: zijn de daders van deze walglijke praktijken nog maar eens verrijkers of niet? | |||
natuurlijk, marokkanen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 93,33% |
neen. autochtonen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een jong persoon in Brussel is statistisch dus vrijwel altijd een immigrant of offspring. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 maart 2010 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal verklaren waarom het zo'n shithole is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Dat is mij bekend. Vandaar dan ook mijn gekwalificeerde gissing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Europese hoofdstad. Verder is daar niets te halen. De EU zou er verstandig aan doen volledig te verkassen naar Straatsburg. Een lijk moet je rustig laten rotten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En beide steden zijn dé spoorwegknooppunten in respectievelijk Nederland en België. Dat dan weer wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Utrecht heeft heel veel dezelfde problemen als Brussel, zeker. Maar als we een lijstje moesten maken van alle steden die nog leefbaar zijn, dan kom je alleen nog maar uit op steden onder de 200000 inwoners. Maar zelfs deze steden lijken nu de ommezwaai naar straatterreur te maken. Kijk naar Gouda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar probeer dat een angstige provinciaal eens uit te leggen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 maart 2010 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Deze 'angstige provinciaal' heeft in Berlijn, Glasgow, Kopenhagen en Sydney gewoond, variërend van 4 maanden tot 5 jaar. Allemaal steden die dik groter zijn dan Brussel, en tevens allemaal steden die in meer of mindere mate onleefbaar (geworden) zijn. Stuk voor stuk ook steden die door de multikul compleet verkankerd zijn, maar dit geheel terzijde uiteraard. Overal was de tendens dan ook dezelfde: waar de multikul zijn intrede deed, begonnen de autochtonen weg te trekken. In eerste instantie naar andere wijken van de stad, later gewoon uit de stad richting provincie, inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
9 Sydney 11 Copenhagen 16 Berlin 57 Glasgow Glasgow staat inderdaad wat lager op de lijst, maar het is daar nu beter om te leven dan pakweg 50 jaar geleden, toen Glasgow een economische en sociale puinhoop was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die criteria zeggen niets over de relatieve onveiligheid, hygiëne, openbaar vervoer etc. vergeleken met andere steden of gebieden in hetzelfde land of werelddeel. Men neemt eenvoudigweg New York als ijkpunt en dat is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben er vrijwel zeker van dat men nu al bij de rode regimezenders en op de partijkantoren van PS/CdH/Spa aan het brainstormen is over hoe de schuld op de juwelier af te wentelen. Mark my words. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat (s)links dat gaat proberen af te zwakken is een feit. Laatst gewijzigd door daiwa : 6 maart 2010 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van de interessantste lijsten is uiteraard de vierkante meterprijs. En dan scoren alle grote steden, terecht, hoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk scoren alle grote steden hoog op de prijs per vierkante meter, simpelweg omdat het commerciële toplocaties zijn. Maar daarmee hoeven het nog geen fijne steden zijn om in te wonen. Tenzij uw leven uit louter consumeren bestaat natuurlijk. Dan zijn al die exclusieve winkels met de laatste snufjes en trends op allerlei gebied vast heel interessant. Voor mij hoeft dat niet zo. Een goed voorziene supermarkt met een breed spectrum aan producten, een uitgebreide bibliotheek, een winkel waar kleren en schoenen verkocht worden, en ik ben al een heel eind tevreden. Veel meer hoeft dat niet te zijn wat mij betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het belangrijkste is dat dat tuig opgepakt wordt èn passend gestraft. Welke nationaliteit of etnische achtergrond ze hebben, zal me worst wezen. Gruwelijk, hoewel natuurlijk niet onverwacht, om te moeten vaststellen dat de forumracisten er weer als de kippen bij zijn om dit tragische voorval politiek te recupereren... BAH!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |