![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Frank Vanhecke (Vlaams Blok) - 10 tot 16 mei "De media kon er niet omheen na de uitspraak in Gent. Het arrest werkte de voorzitter meteen op de voorgrond. 'We geven het toe. We zijn naïef geweest.' staat te lezen op website. Het arrest zou een aanslag op de vrije meningsuiting zijn, vanuit link |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Meneer Van Hecke,
Het is niet moeilijk om 18% van de kiezers te halen met holle slogans en geen programma. Met slijk naar andere partijen smijten kan iedereen. Mensen trappen daar makkelijk in. Wat die 18% wel niet weten is dat u geen deftig programma hebt! Dat u partij racistisch is weet iedereen nu ook ( heel wat Belgen hadden dit arrest niet nodig om dat te weten...). Laten we hopen dat de kiezer zijn gezond verstand gebruikt met de verkiezingen en niet stemt voor het Blok, want dat zal enkel een hoop ellende met zich meebrengen! Een overtuigd voorstander van een verdraagzame maatschappij |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
verder zegt u dat het blok geen programma heeft, hebt u ooit al gezocht?
![]() |
#23 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wel raar dat men zo dom is dat men denkt hiermee te blijven wegkomen. |
||
![]() |
![]() |
#24 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En ik heb al meer dan genoeg gezocht, helaas vind ik ze niet, wel van die toffe folders met VERHOFSTADT liegt ( foto van pinoccio) of ik krijg een ratteval uitgedeeld aan het station of te midden van mijn dorp een super affiche met diezelfde o zo subtiele ratteval. Ik vraag me eigenlijk af, mag dat wettelijk? Andere politici in het openbaar zo aanvallen ( met van die o zo interessante folders en affiches). De dag dat ik in mijn bus een folder krijg met degelijke standpunten en geen pure racistische propaganda dan wil ik nog eens met u babbelen |
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wat vindt u er dan van dat zowel karel de gucht als zuster monica van kerrebroeck (respectievelijk vld en cd&v) het nodig vinden vlaams blokkers op de televisie uit te schelden van mestkevers. ik vind dat een veel persoonlijkere aanval dan de verhofstadt liegt campagne
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de zogenaamd democratische partijen zich meer moeten afvragen waarom 18% van de kiezers zich afwenden. Kan het soms zijn omdat ze niet meer geloofwaardig overkomen en dat men de hypocrisie beu is ? Of geloof jij echt dat al die Blokstemmers, racisten of domme burgers zijn. Please wake up !!!
![]() |
#27 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#29 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ofwel hebt u de democratie niet goed begrepen, ofwel is dit een leugentje om bestwil. In een democratie wordt een politicus of een partij die een misdrijf pleegt, gestraft. Het is niet omdat iemand politicus is, dat hij plots boven de wet zou staan. Het zijn trouwens vooral andere regimes, die banananrepublieken waar u zo graag naar verwijst, zoals Congo, Iran, Noord Korea, Rwanda, ik geef toe, zelfs Cuba ![]() Hier gebuert dat gelukkig nog altijd wel. Je kan discussieren over het nut en het bestaanrecht van die wet, maar als hij er is, moet hij worden toegepast, want dat is toch waar u altijd zo hard om roept: de wetten die er zijn moeten worden toegepast. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
hebt u hiervan bewijzen? graag zou ik die statistieken eens zien (vooral die van verhoogde criminaliteit als er een moskee in de buurt is, al kan dat natuurlijk ook afhangen van het verhoogd aantal inbreuken op de antiracismewetgeving ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() voor alle duidelijkheid nog eens mijn oorspronkelijke vraag aan dhr Vanhecke:
Mijnheer Vanhecke, aangezien ik niet echt een antwoord heb gekregen van de heer Annemans, hier nog eens mijn vraag ivm de oplossingen die het Blok te bieden heeft: Geachte heer Annemans, wat verstaat u dan onder multiculturalisme? Is multiculturalisme niet eerder een realiteit dan een ideologie? We leven nu eenmaal in een land / streek die veel migratie aantrekt, en geen enkele grenspost kan die migratie tegenhouden, of we dat nu goed vinden of niet. Is de multiculturele samenleving niet gewoon een realiteit waarmee we maar beter leren leven, omdat er toch niets aan kunnen veranderen? Of we er nu van houden of niet? En is het geen constant kiezersbedrog van het Blok om voortdurend te doen alsof het Blok dit volledig zou kunnen oplossen, terwijl dat gewoonweg niet mogelijk is? Zo nee, hoe hoe zou het Blok dit oplossen? Hoe zou het Blok concreet mensen verplichten tot assimilatie? en betekent assimilatie dan ook dat Moslims niet meer naar de Moskee mogen? en mogen de orthodoxe Joden in Antwerpen dan nog naar de Synagoge en met hun keppeltje op naar school? bedankt voor uw antwoord. |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#34 | ||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
verstrenging gezinshereniging? hoe streng had je het graag gehad? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#35 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 2. Groen is mij en veruit de meeste mensen véél te links. 3. Groen heeft als de zogenaamde 'idealenpartij' voor mij veel pluimen verloren: Veel van hun politici hebben zich geen haar beter getoond dan die van de 'gangbare' partijen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#36 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Inderdaad nog geen verkiezingsuitslag!
Wij kijken wel op 13 juni en ik kan u verzekeren dat gij dan op uw neus zult kijken!
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben zelf SP.A'er en wil hier de anti-vlaamsblokkers niet tegen de borst stuiten met te zeggen dat ze best wel een grote kans maken.
Maar op zich vind ik dat niet erg, kijk naar holland, oostenrijk en al die landen waar de extreem rechts aan de macht is gekomen, hier ook zal de regering zeer snel vallen, alle ja als ze op zich al een regering kunnen vormen. |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() had gehoopt da ze hier in belgie slimmer zoude zijn.... en as vlaams blok zegt da ze moete blijve bestaan omda ze zoveel stemme krijge, dan moete ze et ma afbolle want ter zijn (gelukkig) veel meer mense die tege het blok zijn.
tzijn zelf criminele |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Wenst u ook een waterdichte immigratiestop voor mensen die MOETEN vluchten?