![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Weeral van die sprookjes van Kaiser, waarom er nog op reageren jongens. Het is gewoon ne rare in alle opzichten van het woord en wil niets liever dan provoceren met allerlei leugens, hij had zo een marokkaan kunnen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() @Sale Flamin: ge zijt onbetaalbaar!!!!!
Schitterend! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() ja kaiser ga aub naar cuba,daar woon je toch hé? dan kun je daar uw prietpraat gaan verkopen,maar wel oppassen zulle,daar mag niet zoveel als hier.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kaiser schreef
Citaat:
De "broodjes aap" waarbij een ordinaire straatroof start met de vraag "heb je een vuurtje" zijn legio.Ook de vraag "edde een saf veur mai" valt in die categorie. En 1 euro voor een aansteker is toch een schappelijke prijs? Bediend worden in een gewoon cafe, dat gebeurd aan den toog, als je bediening aan tafel wil, ga naar een taverne. En waarom heb ik dat nooit, ik word altijd goed en efficient bediend.... Misschien mijn uitstraling?Misschien eens een Marrokaans theehuis binnenvallen... dan weet ik dat ook.
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() hahahah, je gaat dus op terras zitten , iedereen krijgt bediening en omdat je andere kleur hebt, moet je je cola aan de toog gaan bedelen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() wie gaat dat betalen wie gaat dat betalen ????
Ze zijn zo braaf meneer ze doen toch niks fout hoe komt het dan dat het toch weer met allochtonen is dat er weer problemen zijn???? Kunnen jullie dan niet gewoon feesten zonder de vrouwen lastig te vallen of ambras te zoeken???? Wanneer gaat die waanzin hier is stoppen in dit land??? ![]() Scholieren laat niet op je kop zitten en je niet onderdrukken !!! Vlaamse groeten het NJSV praesidium |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, zoals ik aangaf, misschien teveel negative informatie over kleurtjes ontstaan?
Maar om je gerust te stellen, ik ga eens zien hoe ik ontvangen word in een Theehuis, een Moskee en een jeugdhuis met allochtone inslag.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() tja , in zo massa en blokkers wiens hoofden zijn overtrokken mat zwarte nylonkousen en zwarte gestapo leren jassen is moelijk een onderscheid te maken wie wat heeft gedaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Kaiser Naïeveling de eerste....
Hahaha, weeral gratis reklame voor de enige opositiepartij in Vlaanderen! Bedankt Kaiser! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Schepen
|
![]() Ik zie hier allerlei verhalen:
1) Kaiser die racistisch behandeld wordt - Wel Kaiser als je een beetje de voorgeschiedenis van de gemeente Boom zou kennen dan zou je misschien het wantrouwen van de gemiddelde Bomenaar wel snappen, en zeker als je in cafe Noeveren binnenstapt, wat niet meteen de meest linkse kroeg is van Boom ![]() ![]() Boom wordt al maanden geteisterd door marokkaanse jongeren die op o.a. de grote markt iedereen lastigvallen, bestelen, en ga zo maar voort (ik spreek hier uit eigen ervaring). Diezelfde marokkanen hebben dan nog eens andere minderheden op RACISTISCHE wijze aangepakt (U leest het goed), de plaatselijke holebivereniging (Eksit) werd aan het jeugdhuis zelfs 2 maal bekogeld met stenen. Dat de Bomenaars dus een beetje wantrouwig zijn geworden moet je wel begrijpen, daarbij de ruime aanwezigheid van de AEL in Boom is daar ook niet vreemd aan. 2) Voor die verhalen over marokkanen die heibel maken in Boom is dit hierboven natuurlijk enkel een bevestiging, ik kom zelf regelmatig in het centrum van Boom en heb het gedrag van deze jongeren al honderden malen kunnen aanschouwen, ik klets dus niet uit mijn nek.
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het vreemdelingenprobleem is er en dat valt niet te ontkennen. Er is jaren aan een stuk te laks omgesprongen met jeugdbendes en kruimeldeiven van buitenlandse origine uit angst om voor rascist uitgescholden te worden en daardoor ook geviseerd te worden door de allochtonen.
Het feit dat het vooral Marokanen en Turken zijn die hier amok stoken is te verklaren. Ten eerste is de grote meerderheid van Marokanen in België afkomstig uit de Berber-gemeenschap. In die gemeenschap deed/doet men vooral aan landbouw en was/is er geen sprake van dichtbevolkte gebieden. De Berber-ouders lieten hun kinderen dan ook maar vrij rond lopen in de buurt onder toezicht vd oudste zoon/zonen. Na hun immigartie naa België behielden ze deze gewoonten. Ten tweede hadden ze een slechte, onderbetaalde job (voor de eerste generatie immigranten) en/of waren ze werkloos en werden ze gediscrimineerd (eerder achterdocht en een tikkeltje xenofobie = een typisch menselijke eigenschap) (voor de tweede en derde generatie). Dit leidde dit tot een minderwaardigheidsgevoel onder de allochtone jeugd die daardoor zich op het slechte pad bewoog en verviel in lichte misdaad. (Voor Turken geldt dit ook ongeveer.) Nu moet men ook meer aandacht gaan vestigen op de vreemdelingen uit het Oostblok die mijns inzien nog gevaarljker zijn omdat ze het slimmer aanpakken en zwaardere middaden (prostitutie, mensenhandel, oplichting, maffiapraktijken, drugs, ...) plegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo Kaiser.... als je wil schelden is het jouw zin.
Als ik naar een Moskee zou gaan, dan doe ik mijn schoenen uit hoor.Een beetje respect voor anderen is voor mij geen eigenaardigheid, maar iets waar mijn opvoeding in heeft voorzien. In een theehuis zal ik met veel plezier een muntthee drinken, ik ga daar niet naar een pintje vragen. En in dat jeugdhuis, daar kom ik nog niet eens in.Dat weet ik nu al.Ik heb een 3 jaar geleden eens geprobeerd Rzoezi binnen te stappen.Dat lukte niet echt.Na de vraag dat ik "spul" kwam halen of niet([size=1]ter info, mijn antwoord naar alle eerlijkheid was nee-ik wou gewoon een cola en een wc bezoek[/size]). Indien ik in een handelszaak kom, en de bediening is niet naar mijn wens, onbeleefd of onbestaande, dan blijf ik niet zitten, maar ga ik naar een plaats waar mijn geld wel aanvaard word,en ik wel dat geld wil uitgeven. Och ja, ik ga geen hond of kat meenemen naar een plaats waar ik voorhand weet dat ze niet welkom zijn.Zoals jouw Fifi.[size=2]Of is het een koosnaampje voor je vriend?[/size]Gewoon weten waar het over gaat, de lokale beleefdheidsnormen respecteren, eerbied en soortgelijken.. altijd handig. Ter info, de Islam laat honden alleen toe als werkdier.Niet als "mans best friend", katten komen er iets beter van af.
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() NJSV heeft gelijk, waar rook is is vuur...
Als het toch allemaal zo'n lieverdjes waren zou er niet over gepraat worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |