![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge moet naar uw moeder luisteren. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Het was niet de bedoeling uw moeder te beledigen. Ik wou gewoon een punt maken.
Back to business. Wat ik wou zeggen is dat het belachelijk is te veronderstellen dat het gedrag van de Irakezen onder het bewind van Saddam het gedrag van de Amerikanen goedpraat, ook al is het gedrag van de Amerikanen minder extreem. Onmenselijk gedrag is onmenselijk gedrag, ook al zijn de slachtoffers zelf onmenselijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik schrijf niet het ene het ander goedpraat. Wat wel stoort zijn de twee maten en twee gewichten van bepaalde PC's die nu luidkeels roepen, de media die vol staat van foto's maar diezelfde PC's hoor je niet als er wat door hun islamvriendjes gedaan wordt. De dag dat de PC's zich inderdaad als PC's gedragen is nog verre weg. Misschien als het hier een moslimstaat wordt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst een lijst produceren van alle mistoestanden die er ooit geweest zijn in de wereld, en daarbij telkens zeggen dat ik het afkeur, voordat ik iets mag zeggen over de gevangenen in Irak? Heb je een paar jaartjes, dan begin ik er nu aan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil maar zeggen dat het nogal stom is om dit er nu bij te slepen. Ik keur hetgeen in Bagdad in 69 gebeurd is af, nogal logisch. En om er ineens komaf mee te maken: ik keur elke andere mistoestand die er ooit geweest is af. Vwala, we zijn er vanaf. Mag ik nu terug over Bagdad anno 2004 praten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Goe gezegd, man. In his face!! En nog grappig ook. Mijn favoriete lectuur op een doordeweekse nacht.
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |