Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2004, 09:12   #21
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Je moet ze bestraffen, maar je kan ze niet uitsluiten.
Dikken bulshit. Ik heb hierboven toch duidelijk gezegd dat de omstandigheden die tot zulke mistoestanden in gevangenissen leiden al vanaf begin jaren 70 onderzocht worden (Ga naar http://www.prisonexp.org/ volg de slideshow en huiver. Doen! Nu!)? Men weet hoe zo een dingen ontstaan. Gezien deze onderzoeken in de USA plaatsvonden, en iedereen in de US die van dicht of ver iets met met gedragswetenschappen te maken hebben deze onderzoeken kennen, kan je er dus wel degelijk vanuit gaan dat ze de mogelijkheden hadden om deze wantoestanden te voorkomen. En zeker in een zo van psychologische wetenschappen doordrongen cultuur als de Amerikaanse.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2004, 09:32   #22
dejohan
Minister-President

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dagallemaal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda

Pardon ? Overroepen ??!! Deze is nu echt straffe taal en een typisch voorbeeld hoe ons wereldje in mekander zit..alles wat de US in zijn kerfstok heeft sinds de jaren '60 tot de 21ste eeuw moet we maar slikken..jesus man..ze gaan het toch nooit niet leren hé ?
Heeft de VS dat ook op hun kerfstok? Het was in 1969:
http://forum.politics.be/viewtopic.p...hlight=#471638
Ik ben er zeker van dat ook uw moeder vroeger tegen u de bekende raad gaf: "als Jantje in de beek springt, betekent dat dan dat gij dat ook moet doen?".
Ge moet naar uw moeder luisteren.
Oud 11 mei 2004, 09:44   #23
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:
Heeft de VS dat ook op hun kerfstok? Het was in 1969:
http://forum.politics.be/viewtopic.p...hlight=#471638
Ik ben er zeker van dat ook uw moeder vroeger tegen u de bekende raad gaf: "als Jantje in de beek springt, betekent dat dan dat gij dat ook moet doen?".
Ge moet naar uw moeder luisteren.
't was niet Jantje maar Johannetje! Maar zal je maar niet in verlegenheid brengen met jouw moeder. De Irakezen weten nochthans goed hoe ze moeders studie ervaren....
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2004, 12:24   #24
dejohan
Minister-President

Standaard

Het was niet de bedoeling uw moeder te beledigen. Ik wou gewoon een punt maken.
Back to business. Wat ik wou zeggen is dat het belachelijk is te veronderstellen dat het gedrag van de Irakezen onder het bewind van Saddam het gedrag van de Amerikanen goedpraat, ook al is het gedrag van de Amerikanen minder extreem. Onmenselijk gedrag is onmenselijk gedrag, ook al zijn de slachtoffers zelf onmenselijk.
Oud 11 mei 2004, 12:37   #25
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Back to business. Wat ik wou zeggen is dat het belachelijk is te veronderstellen dat het gedrag van de Irakezen onder het bewind van Saddam het gedrag van de Amerikanen goedpraat, ook al is het gedrag van de Amerikanen minder extreem. Onmenselijk gedrag is onmenselijk gedrag, ook al zijn de slachtoffers zelf onmenselijk.
Back to business en laat de moeders waar ze zijn!
Ik schrijf niet het ene het ander goedpraat. Wat wel stoort zijn de twee maten en twee gewichten van bepaalde PC's die nu luidkeels roepen, de media die vol staat van foto's maar diezelfde PC's hoor je niet als er wat door hun islamvriendjes gedaan wordt.

De dag dat de PC's zich inderdaad als PC's gedragen is nog verre weg. Misschien als het hier een moslimstaat wordt
Oud 11 mei 2004, 12:40   #26
dejohan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik schrijf niet het ene het ander goedpraat. Wat wel stoort zijn de twee maten en twee gewichten van bepaalde PC's die nu luidkeels roepen, de media die vol staat van foto's maar diezelfde PC's hoor je niet als er wat door hun islamvriendjes gedaan wordt.

De dag dat de PC's zich inderdaad als PC's gedragen is nog verre weg. Misschien als het hier een moslimstaat wordt

Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst een lijst produceren van alle mistoestanden die er ooit geweest zijn in de wereld, en daarbij telkens zeggen dat ik het afkeur, voordat ik iets mag zeggen over de gevangenen in Irak? Heb je een paar jaartjes, dan begin ik er nu aan.
Oud 11 mei 2004, 12:41   #27
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst een lijst produceren van alle mistoestanden die er ooit geweest zijn in de wereld, en daarbij telkens zeggen dat ik het afkeur, voordat ik iets mag zeggen over de gevangenen in Irak? Heb je een paar jaartjes, dan begin ik er nu aan.
Kom dan maar terug als je klaar komt
Oud 11 mei 2004, 12:50   #28
dejohan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Kom dan maar terug als je klaar bent
Ik wil discussiëren over de gevangenen in Bagdad, en dan kom jij over iets af uit 69, er bij zeggend dat ik dat nog niet heb afgekeurd. Tja, zo kan ik het ook, mistoestanden genoeg in de wereld die ik jou nog niet heb horen afkeuren hoor.

Ik wil maar zeggen dat het nogal stom is om dit er nu bij te slepen. Ik keur hetgeen in Bagdad in 69 gebeurd is af, nogal logisch. En om er ineens komaf mee te maken: ik keur elke andere mistoestand die er ooit geweest is af. Vwala, we zijn er vanaf. Mag ik nu terug over Bagdad anno 2004 praten?
Oud 12 mei 2004, 00:10   #29
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En om er ineens komaf mee te maken: ik keur elke andere mistoestand die er ooit geweest is af. Vwala, we zijn er vanaf. Mag ik nu terug over Bagdad anno 2004 praten?
Hihi. dejohan.
Goe gezegd, man. In his face!! En nog grappig ook.
Mijn favoriete lectuur op een doordeweekse nacht.
Oud 12 mei 2004, 07:47   #30
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ach zijn we het gedrag van ''onze'' para's in Somalië en Rwanda vergeten? De foto's van Belgische soldaten die een negerke barbecueden deed ons imago anders ook geen goed.
Of de beelden van die tien in stukken gehakte Belgische para's!

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be