![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Eén zwaluw maakt de lente wel,
vraag het maar aan snottebel, die ik in mijn mond stak, omdat ik vergeten had, die zakdoek. ps: bweuk!!!!
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Well I'm a human fly
It's spelt F-L-Y I say buzz ,buzz, buzz, and it's just because.. I'm a human fly and I don't know why I got ninety six tears in my ninety six eyes. I got a garbage brain, it's drivin' me insane And I don't like your ride, so push that pesticide And baby I won't care, 'cause baby I don't scare 'Cause I'm a reborn maggot using germ warfare. Rockin' Zzzzz... I'm a human fly It's spelt F-L-Y I say buzz, buzz, buzz, and it's just because.. I'm a unzipped fly, and I don't know why And I don't know, but I say Buzz...ride tonight And I say buzz...rocket ride And I say buzz...I don't know why I don't know I just, don't know why. Met dank aan Erick Lee Purkhiser
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Lauwe Pis (Theo Maassen)
http://www.youtube.com/watch?v=4HfD2l2ZO0o In Afrika daar smaken rauwe bonen nogal zoet omdat er altijd ergens wel een hongersnoodje woedt je zit dan psychologisch net iets sneller in een dal daarom zeg ik Afrikaantjes vier toch ook eens carnaval! Ze maken mij de pis niet lauw het heeft tieten, zit te zeiken, 3 keer raden..ja een vrouw! ze maken mij de pis niet lauw ik ben een beetje misselijk 'k hoop dat 'k het binnen hou en in het midden oosten daar heb je een conflict daar lijkt mij polonaise uitermate voor geschikt argumenten gaan dan ongemerkt over in gelal nou dan hoor je al van verre, ja daar is het carnaval Ze maken mij de pis niet lauw hup kom op die beentjes wijd ik blijf je altijd trouw ze maken mij de pis niet lauw dat is geen schoudervulling, nee dat is gewoon m'n bouw Amerika, het land van Bush..dat is de president het zijn de nieuwe nazi's al word dat door hun ontkend ze roeiden indianen uit, een volk kwam ten val ja, er zijn nog indianen maar alleen met carnaval Ze maken mij de pis niet lauw ik hou van jonge meisjes, want die zijn zo lekker nauw ze maken mij de pis niet lauw doe maar weer een ander ik verveel me nogal gauw In China daar eet iedereen elke dag chinees dat kan toch niet gezond zijn, altijd bami met wat vlees daarom adviseer ik frietje met of broodje bal want dat is wat wij eten hier tijdens carnaval Ze maken mij de pis niet lauw het kan heel even pijn doen als ik 'em naar binnen douw ze maken mij de pis niet lauw de boodschap die is duidelijk, hou maar op met dat ge-au Nee, dan de buitenlanders, wat zijn het er toch veel dat heet dan met een mooi woord multicultureel ja, ik zeg niet dat het vol is want dan klinkt er straks een knal en dat kan ik niet gebruiken want dan mis ik carnaval Ze maken mij de pis niet lauw er zit ook wel wat bloed bij maar het meeste is cacao ze maken mij de pis niet lauw dat wijf dat moet niet zeiken zolang ik d'r onderhoud Alle moslim terroristen, of ja een heleboel die zijn bereid te sterven voor een hoger doel want dan mag je maagden neuken, in kleine honderdtal maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 12 maart 2010 om 08:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zo fair van je. De brave man was waarschijnlijk al bij de buren aan het binnenkijken toen men dacht dat hij het over de foto-collectie van Verschaeve had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uit belgicistisch ressentiment heeft hij Verschaeve willen beschadigen door zijn zogezegd 'homofiele' neiging te willen 'onthullen' dat zegt niks over Verschaeve naar mijn gevoel ... meer : mij interesseert Verschaeve niet, geen bal, nul maar als R. iemand wil beschadigen door zijn homofilie te 'onthullen' ... dan impliceert dat voor mij dat R. homofilie als iets negatief ziet ... Reynebeau zit dus nu in een heel laag schuifje bij mij ... het schuifje net onder het schuifje Belgicisten zeg maar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() waarom zei je dan niet zo 'fair' van mij ? mss reageerde ik nogal kregelig ... ik vind 'fair' wel een belangrijk woord ... Laatst gewijzigd door Anna List : 12 maart 2010 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En "fair" is een belangrijk woord ook al verkies ik gewoon "eerlijk". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 12 maart 2010 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijf gewoonweg waarschijnlijk voluit. Je hebt een volledig klavier en geen SMS toetsjes.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zo een paar van die afkortingen vind ik wel handig hoor ![]() gebruik idd en wsl eigenlijk ook in gewoon mailgebruik mijn zelfgevonden ddll probeer ik er nog door te drukken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs mensen die geen logopedist nodig hebben, hebben daarvoor minstens zeven minuten nodig. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2010 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() ok dit rijmpje slaat ook al nergens op
het is om te beginnen al geen rijmpje en ergens op slaan dat doe ik niet en dus zelfs op de houder van het poëzieboekje niet van iemand die in permbanmodus moet blijven staan. |
![]() |
![]() |