![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() Het is een grote schande. Ik stel voor een grote algemene staking te houden en de politici te verdrijven van hun dik betaalde postjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik ga al de profiteurs in mijn familie uitroeien. En daarna zelfmoord plegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks toch, het was een uitstekende gelegenheid om ze goedkoop over te nemen.
Daarna konden we met de superwinsten die ze maken stinkend rijk worden zonder werken. Citaat:
Maar waarom zaagt men er altijd over maar doet men er niets aan ? Maar troost u, we hebben een systeem uitgedokterd om verkeersboetes ter plaatse te innen. Citaat:
Zaten de sossen niet in de regering toen dat ingevoerd werd ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aan de ene kant miljarden voor de banken, minder belastingen voor de rijken, oorlog in Afhanistan, etc: geen probleem. Aan de andere kant een paar honderd euro voor nen arme mens: ho maar.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Fortis is verkocht aan BNP-Paribas. Niks superwinsten.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijn conclusie: gezien de industrie 20% inlevert (zichtbaar in de belastingen) gezien de privé alle personeel inlevert (zichtbaar in het stempelgeld) mag nu ook onze rijke overheid en al haar personeel evenredig 20% inleveren... voila zo eenvoudig is dat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat de werkloosheidsvergoeding in tijd beperkt gaat worden, en na bvb 2 jaren op een bedelwaarde gaat terugvallen; om de rest van de centjes te krijgen zul je alles mogelijke op tafel moeten leggen (bedelen met offic. papiertjes)
Zoiets als de Hartz Konzept -wetgeving in Duitsland. http://en.wikipedia.org/wiki/Hartz_concept http://de.wikipedia.org/wiki/Hartz-Konzept bestaat -nog- niet in Nederlandstalige Wiki... Als "normaal werkloze - die wel jarenlang afgedragen heeft - " zou ik me toch zeer ongerust maken. ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 12 maart 2010 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar waren we niet geïnteresseerd in superwinsten. Maar nu kijken we weer naar de banken om hun winsten af te romen. Laatst gewijzigd door Bobke : 12 maart 2010 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is wel hoog tijd dat de Europese Unie de sociale zekerheid Europees regelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel voor om gefrustreerd op een forum te klagen over "ons geld, die vuile immigranten en die slechte politici".
Doen alsof 't een ander z'n schuld is. Verder niks. Slaven & lafaarden. Laatst gewijzigd door Heftruck : 13 maart 2010 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom moeten er dringend Europese wetten komen inzake sociale zekerheid, lonen, immigratiewetten enz . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meesten komen met vervalste documenten aandraven wat reeds aangetoond is in een artikel in de krant (en dat wil wat zeggen als linkse kranten in Blg. dit al publiceren), maar toch blijf jij je eeuwige mantra afratelen dat ze hier een poot zouden gewerkt hebben en SZ betaald . - noppes, nada, nougabollen! Breek me de bek niet open, ik ken er hier genoeg en weet hoe hun 'systeempje' werkt, ze lachen zich rot met apenland Belziek dat alles gratis en voor niks uitdeelt - tot de 'centen op zijn', dan zal het lachen hen vergaan - ik kan niet wachten tot die dag aanbreekt!!! Citaat:
NIKS levenslange carrière als 'dopper' of 'OCMW'er hier.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom leid je weer de aandacht van het onderwerp af? Ik ben het wel met je eens dat de banken wellicht het ergste probleem zijn, maar ik dacht dat deze draad ook over een heel ernstig probleem ging, al was het maar vanwege één aspect: het ontbreken van enig beleid, op dit gebied zoals op vele andere gebieden.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goed dat jij daar getuige van bent; anders wisten we het niet.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Gelukkig weet jij het wel; en krijgen we deze keer wel antwoorden.
Citaat:
Over welk artikel in welke krant heb je het? Kan er een link bij? Hierover hebben we al eens gediscussieerd; hier waren we gebleven. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |