Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2010, 22:33   #21
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Niet te vergeten Turkije, die eerst een bende opgejutte en bewapende islamisten naar Gaza laat varen met als ENIGE bedoeling Israel te provoceren. Onder Turks vlag. En datzelfde Turkije gaat nu hysterisch staan roepen en tieren dat er 9 doden zijn waaronder 5 Turken.

Turkije, ter herinnering, het land dat 2 miljoen Armeniërs heeft uitgemoord en dat reeds decennia lang de Koerden onderdrukt en met bosjes opsluit, vervolgt en vermoordt.
En dat zijn voor sommigen dan vredesactivisten. Veel gekker moet het niet worden.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:37   #22
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
En dat zijn voor sommigen dan vredesactivisten. Veel gekker moet het niet worden.
Zolang die genocidaire Belgen anderen maar geen genocides gaan verwijten. Dat zou wel al te zot zijn.
Oud 2 juni 2010, 05:56   #23
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Een idiote redenering. En waarom?

Jouw redenering, dat Europa Israël geen preken te geven heeft, vindt wrsch zijn oorsprong in het feit van de verschrikkelijke genocide in '40-'45.

Doch, deze daden zijn gepleegd geweest door personen die er niet meer zijn. De huidige gezagdragers en vertegenwoordigers van Europa hebben helemaal geen verantwoordelijkheid in de genocide van 70 jaar geleden. Zij erven die verantwoordelijkheid helemaal niet over.
Ook moet meteen gezegd worden dat de huidige Israëli's helemaal geen slachtoffers meer zijn van de genocide (buiten enkele hoogbejaarde personen) maar integendeel zich ontpopt hebben in wrede, bloeddorstige, machtswellustige, tirranieke, parasiterende, leugenachtige, manipulerende onmensen.

De ik de krant vanmorgen las, moest ik haast kokhalzen, ik werd innerlijk echt kwáád, razend!!!!
Sinds vanmorgen kan ik helemaal geen begrip en nog minder respect opbrengen voor hun daden. Ik klasseer ze van nu af aan als een onetisch, barbaars, bloeddorstig volk. Ze zijn verachtelijk! ~kotssmiley~
Untermenschen dus.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 07:49   #24
Torkilson
Gouverneur

Torkilson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
http://www.hln.be
Wat een ongekende arrogantie van die EU. Het is net als een dief die de winkelbediende de les spelt dat zij niet mag stelen. Hoeveel mensen werden er door de eeuwen heen in Europa niet afgeslacht. Miljoenen Joden(Pogroms, Shoah etc..), Serviërs, Bosniërs, Kroaten etc...nog niet te vergeten de zogezegde "heksen" en "protestanten" in de middeleeuwen en dat continent gaat even tegen een bedreigde westerse democratie zeggen dat ze "onnodig" veel burgerslachtoffers maken??? Het is tijd dat men zich radikaal gaat verzetten tegen deze nieuwe nazi-staat. Het antisemitisme hebben ze er in ieder geval al bijgekocht, zoveel is zeker...

ik heb het Europese continent nooit horen spreken. Als gij daar last van hebt, raad ik u aan om eens naar een psychiater te gaan met kennis van zake.

Van de huidige personen die de dienst uitmaken in Europa kunt ge niets zeggen. Het moet u met andere woorden gaan over wat onze voorvaderen ooit hebben misdaan hier, en wat de Serven en Kroaten elkaar hebben aangedaan indertijd. Het lijkt mij eerder op een drogredenering om Israël goed te praten. Immers, als Europa nu niet voor de mensenrechten mag opkomen volgens u, dan zal er nooit iets veranderen ten goede. Met andere woorden, ge zijt tegen de mensenrechten?

Uw vergelijking klopt dus niet: het zou zijn dat de dochter of zoon van een winkeldief gaat zeggen tegen een andere winkeldief (personeel of niet) dat hij/zij niet mag stelen.
Torkilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 14:42   #25
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Nu ziet iedereen dat je een leugenaar bent:
http://www.youtube.com/watch?v=KtMUX...layer_embedded
Een filmpje over die twee dames betekent dat ik een leugenaar bent? Man,man, wat bent u ontgoochelend.

Heb ik ergens geschreven dat die twee er deel van uitmaakten?

Neen.

Maar op een van de boten, en met name de geënterde boot, zaten tientallen opgejutte islamisten die tijdens de reis reeds stonden te zingen over 'dood aan de Joden' en dergelijk bekende 'vredesliedjes' van hen, bewapend met ijzeren staven (blijkt dat ze een electrische kringzaag hadden waarmee ze de staven van de boodranden hebben afgezaagd! Nog voor dat er sprake was van een entering), houten stokken en moordende messen (geen keukenmessen).

Deze groep mensen hebben de entering afgewacht en de Israeli's (die dit niet verwachtten) een voor een hard aangepakt, een aantal zwaar mishandeld met de ijzeren staven, ene overboord gegooid, en een Israeli is met zo'n mes in de rug gestoken, hij ligt zwaar verwond in het ziekenhuis en vecht voor zijn leven.

Wie was hier de leugenaar , Kallikles?

Laatst gewijzigd door Antoon : 2 juni 2010 om 14:45.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 14:45   #26
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Zolang die genocidaire Belgen anderen maar geen genocides gaan verwijten. Dat zou wel al te zot zijn.
Daar is geen sprake van genocide, maar dat weet u zelf ook wel.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be