![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
...maar die zijn wel links hé Patriot...
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Van alle onzin die ik hier al gelezen heb is de stelling dat de SP.A. naar rechts opgeschoven zou zijn wel de meest hilarische! Kommeke warme melk, kusje van mama en vroeg gaan slapen zou u geen kwaad doen.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#28 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Nope, heb een paar dagen verlof gepakt om affiches te gaan plakken!
dat is 100x efficiënter dan hier te palaveren met nitwits die denken dat de meridiaan door hun aars loopt! Waar zijn uw "basismilitanten" trouwens? op enkele privé-borden na heb ik hier in Gent nog niet veel van de nva gezien! |
![]() |
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() Het effect van affiches plakken is anders ook niet bijster groot volgens communicatiebureaus, al valt erover de discussiëren uiteraard.
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De aanwezigheid van het ACW is naar mijn mening geen probleem, maar dan wel op voorwaarde dat er in die vleugel eens kuis gehouden wordt en de marxisten binnen het ACW buitengegooid worden. Het is maar normaal dat een partij / kartel dat aanleunt bij de christelijke zuil, een werking voor werknemers heeft, gelet op de katholieke maatschappijleer, gelet op Rerum Novarum en Quadragessimo Anno. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Gevoel voor humor heb jij wel! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() Was alles maar zo aanvaard als een VISA kaart!
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer nog naar mijn aanvoelen zijn de ACW'ers nog meer vragende partij naar Vlaamse autonomie dan de middenstandsvleugel. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() We zijn alvast goed bezig met extreemrechts buiten te smijten.
Ik ben verheugd! Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Welgeteld 12 stemmenkanons ... een succes de operatie "verover het N-VA-kader".
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |