![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nope, geen betaling door de politiek gezien. Wel projecten die je mag indienen bij FWO bvb.. en als je een zeer goede motivering en fundering hebt en er is plaats in het budget kan je misschien een financiering krijgen voor 2, 3 of 4 jaar. Het is veel strenger dan gij u kunt voorstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() en toen was het stil
![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het doet er niet toe wie er betaalt, het doet er toe of degene die ervoor betaalt in ruil inspraak eist, bepaalt wie er geld krijgt, en wat de tegenprestaties zijn in ruil voor dat geld.
En als beoordelaar van ingediende projecten voor FWO-steun weet ik zeker dat dat niet het geval is. Laat die debiele insinuaties dus maar achterwege
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wel, antwoord nu es? WIE betaalde (volgens u) ?
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 18 maart 2010 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() welk deel van onafhankelijk begrijp je niet?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() En toen was het stil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Onafhankelijkheid is een ander woord voor goed verborgen afhankelijkheid.
Als iemand mij betaalt om iets te doen, ben ik sowieso afhankelijk. Dat wil niet overigens niet zeggen dat die afhankelijk altijd heel erg sterk zal zijn. Als ik, of iemand anders, hier op het forum iets schrijf(t), onbetaald, geloof ik eerder in onafhankelijkheid. Als iemand wel betaald wordt, wil ik weten wie betaalt, en kan ik dat meenemen in mijn beoordeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |