![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij maak ik er geen nationaal probleem van, maar IS het een nationaal probleem in elk land waar er grote aantallen Marokkanen zijn, behalve in Marokko zelf uiteraard, omdat de regering en politie daar wel weten hoe het gajes aan te pakken (= hard de gummiknuppel steken daar waar de zon nooit schijnt en de echt zware probleemgevallen naar Europa exporteren). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ge pakt het gewoon verkeerd aan en hierdoor zal je nooit serieus genomen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ohw jawel hoor, die gaan vroeg of laat echt wel. Ofwel omdat er hier niets meer te halen valt, ofwel omdat de overheid eindelijk in heeft gezien dat er veel te lang gewacht is met een degelijke aanpak en er niets anders meer rest dan lucratieve vervoerscontracten met de Deutsche Bundesbahn (o.i.d.) af te sluiten en een aanvang te maken met de eindoplossing van het probleem. Ik hoop dat het nooit zover gaat komen, maar ik vrees ervoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ferm ziekelijk jongen ! ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 13 maart 2010 om 23:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ziek ! of ge moet deze avond teveel gezopen hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik noteer dat u goed hebt opgelet in de lessen Duits op school en in staat bent om simpele woorden direct van het Nederlands naar het Duits te vertalen. Een 10 met een griffel en een bank vooruit derhalve.
Wat is ziekelijk? De link die u meteen meent te moeten leggen, maar er niet is? Of uw jodenhaat vermomd als antizionisme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
met iemand die over de ENDLOSUNG begint ? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat u hier over zionisme begint, en jodenhaat is niet meer dan een poging af te wijken van wat walgelijks u hier zonet hebt uitgespuwd...
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() toch wel...the final solution; la solution finale; la solution totale ...Het betekent steeds hetzelfde als het over geviseerde bevolkingsgroepen gaat.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 13 maart 2010 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens is mijn experiment van eergisteren voor de volle 100% geslaagd te noemen. Toen ik die draad startte, wist ik gewoon dat bepaalde lieden die doorgaans dit subforum niet plegen te frequenteren, opeens wél langs zouden komen. U in het bijzonder heeft me daarbij beslist niet teleurgesteld. Waarvoor dank. Zet 'jood', 'zionist', 'zionistische entiteit' of iets dergelijks in de titel van een draad en floep, daar duiken ze op. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
hoeven niet nee, maar toch doet u het. maar het is nu zeer duidelijk; u kan duidelijk typen en redeneren (en bent dus niet dronken) en heeft het op de EINDOPLOSSING ivm een allochtone bevolkingsgroep. Dat is FERM ZIEK. ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 14 maart 2010 om 00:09. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Een paar oplossingen lijken me simpel:
- Voer zeer strenge regels in voor importhuwelijken/gezinshereniging - Ontneem de Belgische identiteit van degene met een dubbeel nationaliteit die een misdaad plegen (of meerdere misdaden) van een bepaalde ernst. - Ga concentratiescholen en ghetto's tegen - Maak duidelijk waar de streep is en waar ze zich aan moeten houden - ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe begin je daaraan? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Door een degelijke spreiding en toewijzing van sociale woningen en zorgen voor een deftige spreiding over de scholen (wat deels al geholpen zal worden als je ghetto's tegenwerkt), Cocnentratiescholen tegenwerken zal moeilijk zijn zonder zeer veel ongemakken te veroorzaken maar een degelijke spreiding is nodig. je kan het draaien hoe je wenst maar veel niet-Europese migranten is vaak nefast voor het lesniveau door oa. taalkennis...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Goed zo knul. Dus niks erbij fantaseren dan.
Citaat:
Daarbij kan men ook gewoon op het pijltje in het citaat klikken om te zien wat waar een reactie op was. Gaat u 'eindoplossing' ook met veel en huilerig misbaar vertalen en er allerlei dingen aan verbinden die helemaal niet aan de orde zijn als er, pak hem beet, bijvoorbeeld sprake is van een leerling die zijn huiswerk maar niet wil maken waarop de leraar hem de wacht aanzegt door te stellen dat als hij zijn leven niet betert, de eindoplossing is dat hij van school getrapt wordt? Ja, dat klopt. En dan? Notoir crimineel gespuis dient mijns inziens blijvend uit de maatschappij verwijderd te worden, en het kan me geen zier schelen of ze dan levenslang opgesloten worden, de doodstraf krijgen of in het geval van buitenlands crimineel gespuis op de trein richting heimat gezet worden. Citaat:
En inderdaad, ik heb het over een eindoplossing voor een allochtone, criminele -en dat 'vergeet' u er stelselmatig bij te vermelden- bevolkingsgroep. Nogmaals, de zieke bent u feitelijk, en wel omdat u in uw fantasie er blijkbaar van allerlei dingen bij meent te moeten denken. Nu vind ik dat niet vreemd gezien uw obsessie met bepaalde zaken, maar toch. Volg de discussie, lees wat er staat, en in geval van twijfel, stel dan gerust een vraag om verduidelijking vooraleer u moord en brand gaat roepen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het meerendeel der mensen is straatcriminaliteit een ver-van-hun-bed show. |
|
![]() |
![]() |