Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2010, 22:33   #21
Koppensneller
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Straatcriminaliteit is iets waar de meeste mensen direct last van hebben. Nogal logisch dat men daarmee begint. Althans, mee zou moeten beginnen om aan te pakken.

Als het criminele buitenlandse straatgespuis eenmaal duurzaam is verwijderd, op welke wijze dat ook moge zijn, en tevens de autochtone 'tuigmannen' van de straten zijn geveegd, dan komt er veel tijd, geld en personeel vrij om in te zetten tegen de witteboordencriminaliteit, pedofilie enzovoorts.
Die gaan helemaal niet weg, wat probeer je ook?
Koppensneller is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2010, 22:38   #22
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koppensneller Bekijk bericht
Ge woont in een sociale woonwijk. Wat zit je nu te lallen over onleefbaarheid en leefbaarheid in je land? Dat zijn nu eenmaal probleemwijken. Verhuis dan ofzo. Maar je moet er zeker geen nationaal probleem proberen van te maken. Discussiewaarde is nul komma nul als het om uw onnozele agenda gaat.
Ik ben eigenaar van mijn huis dat zo goed als afbetaald is. Waarom zou ik dan verhuizen? Het schorem moet maar verhuizen, niet ik.

Daarbij maak ik er geen nationaal probleem van, maar IS het een nationaal probleem in elk land waar er grote aantallen Marokkanen zijn, behalve in Marokko zelf uiteraard, omdat de regering en politie daar wel weten hoe het gajes aan te pakken (= hard de gummiknuppel steken daar waar de zon nooit schijnt en de echt zware probleemgevallen naar Europa exporteren).
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2010, 22:44   #23
Koppensneller
Banneling

Standaard

Ge pakt het gewoon verkeerd aan en hierdoor zal je nooit serieus genomen worden.
Oud 13 maart 2010, 22:48   #24
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Die gaan helemaal niet weg, wat probeer je ook?
Ohw jawel hoor, die gaan vroeg of laat echt wel. Ofwel omdat er hier niets meer te halen valt, ofwel omdat de overheid eindelijk in heeft gezien dat er veel te lang gewacht is met een degelijke aanpak en er niets anders meer rest dan lucratieve vervoerscontracten met de Deutsche Bundesbahn (o.i.d.) af te sluiten en een aanvang te maken met de eindoplossing van het probleem. Ik hoop dat het nooit zover gaat komen, maar ik vrees ervoor.
Oud 13 maart 2010, 23:15   #25
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
en een aanvang te maken met de eindoplossing van het probleem. .
die "Endlösung" dus...

ferm ziekelijk jongen !
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 13 maart 2010 om 23:15.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2010, 23:18   #26
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Als het criminele buitenlandse straatgespuis eenmaal duurzaam is verwijderd, op welke wijze dat ook moge zijn,
sommigen zijn blijkbaar erg gretig om die Endlosung te herhalen....

Ziek ! of ge moet deze avond teveel gezopen hebben.
.
Oud 13 maart 2010, 23:21   #27
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ge hebt gewoon niks te melden. Je wil gewoon afgeven op de marokanen.
uit zijn toch wel gestoorde uitspraken lijkt dat hij er nog wel meer mee wil doen, schuldig of niet...
.
Oud 13 maart 2010, 23:23   #28
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
die "Endlösung" dus...
Ik noteer dat u goed hebt opgelet in de lessen Duits op school en in staat bent om simpele woorden direct van het Nederlands naar het Duits te vertalen. Een 10 met een griffel en een bank vooruit derhalve.

Citaat:
ferm ziekelijk jongen !
Wat is ziekelijk? De link die u meteen meent te moeten leggen, maar er niet is? Of uw jodenhaat vermomd als antizionisme?
Oud 13 maart 2010, 23:25   #29
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
...laat staan een fatsoenlijke discussie aan te gaan.

met iemand die over de ENDLOSUNG begint ? du machst wohl ein scherz !!
.
Oud 13 maart 2010, 23:28   #30
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
met iemand die over de ENDLOSUNG begint ? du machst wohl ein scherz !!
Pardon my French, maar ik heb het nergens over Endlösung (met een umlaut op de 'o', weet u nog wel? Voor straf een bank terug!) gehad. U wel.
Oud 13 maart 2010, 23:29   #31
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik noteer dat u goed hebt opgelet in de lessen Duits op school en in staat bent om simpele woorden direct van het Nederlands naar het Duits te vertalen. Een 10 met een griffel en een bank vooruit derhalve.
er staat wat er u hebt geschreven : de eindoplossing = die endlosung. Iedereen weet genoeg waarover het gaat. dat u daar nu tracht uit te wriemelen is mijn zaak niet....

Citaat:
Wat is ziekelijk? De link die u meteen meent te moeten leggen, maar er niet is? Of uw jodenhaat vermomd als antizionisme
Die link MEEN ik niet te moeten leggen, die IS er gewoon.
dat u hier over zionisme begint, en jodenhaat is niet meer dan een poging af te wijken van wat walgelijks u hier zonet hebt uitgespuwd...
.
Oud 13 maart 2010, 23:30   #32
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Pardon my French, maar ik heb het nergens over Endlösung (.
toch wel...the final solution; la solution finale; la solution totale ...Het betekent steeds hetzelfde als het over geviseerde bevolkingsgroepen gaat.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 13 maart 2010 om 23:32.
Oud 13 maart 2010, 23:31   #33
Koppensneller
Banneling

Standaard

Citaat:
uit zijn toch wel gestoorde uitspraken lijkt dat hij er nog wel meer mee wil doen, schuldig of niet...
Dat weet ik al even ja.
Oud 13 maart 2010, 23:44   #34
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
er staat wat er u hebt geschreven : de eindoplossing = die endlosung. Iedereen weet genoeg waarover het gaat. dat u daar nu tracht uit te wriemelen is mijn zaak niet....
Er staat gewoon wat er staat, niet wat u wilt dat er staat. Bent u in staat om begrijpend te lezen? Ik zal het nog eens herhalen:
Citaat:
Ohw jawel hoor, die gaan vroeg of laat echt wel. Ofwel omdat er hier niets meer te halen valt, ofwel omdat de overheid eindelijk in heeft gezien dat er veel te lang gewacht is met een degelijke aanpak en er niets anders meer rest dan lucratieve vervoerscontracten met de Deutsche Bundesbahn (o.i.d.) af te sluiten en een aanvang te maken met de eindoplossing van het probleem. Ik hoop dat het nooit zover gaat komen, maar ik vrees ervoor.
Niks over Endlösung dus, noch over de aan te wenden methodes of wat dan ook. Nogmaals, u leest dingen die er niet staan.

Citaat:
Die link MEEN ik niet te moeten leggen, die IS er gewoon.
dat u hier over zionisme begint, en jodenhaat is niet meer dan een poging af te wijken van wat walgelijks u hier zonet hebt uitgespuwd...
Ik hoef nergens van af te wijken. En het enige walgelijke hier zijn uw hypocriete reacties.

Overigens is mijn experiment van eergisteren voor de volle 100% geslaagd te noemen. Toen ik die draad startte, wist ik gewoon dat bepaalde lieden die doorgaans dit subforum niet plegen te frequenteren, opeens wél langs zouden komen. U in het bijzonder heeft me daarbij beslist niet teleurgesteld. Waarvoor dank. Zet 'jood', 'zionist', 'zionistische entiteit' of iets dergelijks in de titel van een draad en floep, daar duiken ze op.
Oud 14 maart 2010, 00:09   #35
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Er staat gewoon wat er staat, niet wat u wilt dat er staat. Bent u in staat om begrijpend te lezen?.
heel goed, maar ook gewoon wat er staat....

Citaat:
Ik zal het nog eens herhalen:
herhaal dan ook dat het een repliek is op "die zullen hier toch nooit weggaan".

Citaat:
Niks over Endlösung dus,
toch wel... de letterlijke vertaling zelfs...

Citaat:
noch over de aan te wenden methodes of wat dan ook.
daarvoor had u het nog over "eender welke wijze"....

Citaat:
Ik hoef nergens van af te wijken
.

hoeven niet nee, maar toch doet u het. maar het is nu zeer duidelijk; u kan duidelijk typen en redeneren (en bent dus niet dronken) en heeft het op de EINDOPLOSSING ivm een allochtone bevolkingsgroep. Dat is FERM ZIEK.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 14 maart 2010 om 00:09.
Oud 14 maart 2010, 00:17   #36
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Een paar oplossingen lijken me simpel:
- Voer zeer strenge regels in voor importhuwelijken/gezinshereniging
- Ontneem de Belgische identiteit van degene met een dubbeel nationaliteit die een misdaad plegen (of meerdere misdaden) van een bepaalde ernst.
- Ga concentratiescholen en ghetto's tegen
- Maak duidelijk waar de streep is en waar ze zich aan moeten houden
- ...
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2010, 00:23   #37
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Een paar oplossingen lijken me simpel:
- Voer zeer strenge regels in voor importhuwelijken/gezinshereniging
Ok.

Citaat:
- Ontneem de Belgische identiteit van degene met een dubbeel nationaliteit die een misdaad plegen (of meerdere misdaden) van een bepaalde ernst.
Ok

Citaat:
- Ga concentratiescholen en ghetto's tegen

Hoe begin je daaraan?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2010, 00:32   #38
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Door een degelijke spreiding en toewijzing van sociale woningen en zorgen voor een deftige spreiding over de scholen (wat deels al geholpen zal worden als je ghetto's tegenwerkt), Cocnentratiescholen tegenwerken zal moeilijk zijn zonder zeer veel ongemakken te veroorzaken maar een degelijke spreiding is nodig. je kan het draaien hoe je wenst maar veel niet-Europese migranten is vaak nefast voor het lesniveau door oa. taalkennis...
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2010, 00:38   #39
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
heel goed, maar ook gewoon wat er staat....
Goed zo knul. Dus niks erbij fantaseren dan.

Citaat:
herhaal dan ook dat het een repliek is op "die zullen hier toch nooit weggaan".
Waarom zou ik? Iemand die de discussie heeft gevolgd, weet over wie en wat het gaat: crimineel buitenlands gespuis.
Daarbij kan men ook gewoon op het pijltje in het citaat klikken om te zien wat waar een reactie op was.

Citaat:
toch wel... de letterlijke vertaling zelfs...
Gaat u 'eindoplossing' ook met veel en huilerig misbaar vertalen en er allerlei dingen aan verbinden die helemaal niet aan de orde zijn als er, pak hem beet, bijvoorbeeld sprake is van een leerling die zijn huiswerk maar niet wil maken waarop de leraar hem de wacht aanzegt door te stellen dat als hij zijn leven niet betert, de eindoplossing is dat hij van school getrapt wordt?

Citaat:
daarvoor had u het nog over "eender welke wijze"....
Ja, dat klopt. En dan? Notoir crimineel gespuis dient mijns inziens blijvend uit de maatschappij verwijderd te worden, en het kan me geen zier schelen of ze dan levenslang opgesloten worden, de doodstraf krijgen of in het geval van buitenlands crimineel gespuis op de trein richting heimat gezet worden.

Citaat:
hoeven niet nee, maar toch doet u het. maar het is nu zeer duidelijk; u kan duidelijk typen en redeneren (en bent dus niet dronken) en heeft het op de EINDOPLOSSING ivm een allochtone bevolkingsgroep. Dat is FERM ZIEK.
Ik ben inderdaad nuchter ja. Gelukkig wel. Ook ben ik uitstekend in staat te typen en te redeneren. Dat klopt ook al.
En inderdaad, ik heb het over een eindoplossing voor een allochtone, criminele -en dat 'vergeet' u er stelselmatig bij te vermelden- bevolkingsgroep.

Nogmaals, de zieke bent u feitelijk, en wel omdat u in uw fantasie er blijkbaar van allerlei dingen bij meent te moeten denken. Nu vind ik dat niet vreemd gezien uw obsessie met bepaalde zaken, maar toch. Volg de discussie, lees wat er staat, en in geval van twijfel, stel dan gerust een vraag om verduidelijking vooraleer u moord en brand gaat roepen.
Oud 14 maart 2010, 00:54   #40
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Straatcriminaliteit is iets waar de meeste mensen direct last van hebben. Nogal logisch dat men daarmee begint.
Waar mensen écht direct last van hebben is de verkwanseling, diefstal en wanbeheer van hun belastinggeld. De volledige impact hiervan zal met het afzwaaien van de peperdure babyboomers dra voor iedereen zichtbaar worden.

Voor het meerendeel der mensen is straatcriminaliteit een ver-van-hun-bed show.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be