![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Dat is het punt niet. Het blijft een criminele organisatie die doorlicht moet worden, al zijn er maar 3 leden meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Dat is de reden dat het opgestart werd. Controle over het volk. Lijkt me opzettelijk vrij crimineel in opzet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() "Volgens een Iers onderzoek wordt de meerderheid van de pedofiele feiten gepleegd in gezinsverband: 50,8 procent van de daders zijn ouders, in 34 procent van de gevallen gaat het om buren of vrienden, in 3,4 procent van de gevallen om mensen met autoriteit zoals priesters of leraars."
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie "Getuige X1" op het einde nog gelijk krijgen.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Dat cijfer is totaal uit de lucht gegrepen, gewoonweg een hersenspinsel van voorgaande poster ! Men heeft totaal geen vermoeden van 'werkelijke aantallen', tenzij men enkel op de aangiftes en veroordelingen zou verdergaan, maar dat zijn slechts 'peanuts'. Anyway, het zou me niet verbazen moesten het er nog een pak meer dan dat genoemde aantal zijn. Maar stellen dat een meerderheid van de priesters kinderen op seksueel gebied graag zien, lijkt me ook fameus overdreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het resultaat blijft hetzelfde.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |