![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allessinds bestaat de mogelijk niet om Nederlandstalige lijsten in Wallonië in te voeren. Als het zomaar zonder compensaties gesplitst kon worden waarom is het dan nog niet gesplitst ?
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=6]Sptitsen zonder compensaties en
mogelijkheid om als Vlaming te stemmen op Vlaamse lijsten, ook over de taalgrens in Wallonië ! Dan is er tenminste gelijkheid voor elke Belg ! [/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op naar een tripartite...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat pressiemiddel heeft Leterme dus al op voorhand uit handen gegeven. Maak jullie toch geen illusies. Belgicistische partijen willen maar één ding en dat is: België ten allen prijze overeind houden. De splitsing van BHV gaat NOOIT gepikt worden door de Franstaligen omdat ze er een groot deel van hun macht uit putten. Zij zullen dwarsliggen tot onze eigen 'Vlaamse' politici aan HUN wensen tegemoet komen, zoniet ligt dit corrupte koninkrijkje maandenlang plat op zijn gat. En hoe langer hoe platter zal het gaan. DAT willen onze eigen 'vertegenwoordigers' voorkomen. Zij vertegenwoordigen immers vooral zichzelf en azen op de goed betaalde postjes die er, dankzij (of is het ondanks?) de dood-Zieke-Belle, te rapen vallen.
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toevallig zag ik maandagmorgend een samenvatting van de zeverende dag. En daarin zag ik 1 politieker een oproep doen om voor 1 keer een echt Vlaams front te vormen.
Uitspraak waar de anderen (in de samenvatting) niet op in gingen. Het is voor mij wel duidelijk : het zullen weer nougatbollen zijn ofwel heel dure bollen. Van zulke politiekers : verlos ons.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Ik wou geen namen noemen Distel, maar jij deed het wel.
Ik kon (in die samenvatting) ook vaststellen dat FDW de enige was die op een gegeven ogenblik een open doekje kreeg met zijn toch wel grappige dreamteam - preminiemen vergelijking van de Vlaamse regering en ook de lachers op zijn hand. Maar allez ik vond het intriest te moeten vaststellen dat de "democratische" partijen liever geen Vlaams front vormen en dus stilzwijgend toegeven dat ze zich de les laten spellen door de Walen. Men gaat toegeven. De CDV zou dat liefst nog voor de verkiezingen zien (kan zij profiteren) maar anders zal de CDV na de verkiezingen gretig toegeven (in ruil voor inbraak in de federale regering of zo). Vlaamse verkozenen zijn Belgische parlementsleden, Waalse verkozenen zijn Waalse parlementsleden. Zie hier een korte samenvatting van dit land.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() De zevende dag..... niet gezien !!!! wel een véél toffere bezigheid..... was erbij in Halle......... enorm goed gevoel !!!! TV kan hier niet tegenop ! 8) 8) 8)
![]() |
#31 |
|
![]() 'k heb het ook maar in samenvatting gezien.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leterme beloofde reeds het doemscenario voor elke rechtgeaarde Belgicist (cordondoorbraak en regering met VB) in de kast te laten. De vleugellamme N-VA (verstrikt in de kiekendraad van de CD&V) wordt net zoals de VU van Schiltz in de Belgische binnenzak gezet. ![]() Beweeg maar lekker Vlaams voor de verkiezingen. Erna kan den Supe®staaf jullie opnieuw lekker plagen vanuit zijn vrolijk België. 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het is simpel: je wilt niet dat het Blok te groot wordt? Dan moet je dus doen wat een deel van de mensen die het Blok stemmen willen. Alle andere maatregelen - cordon sanitair - negeren in de pers - als gevaarlijk afschilderen - financiering ontnemen - verbieden werken te allen tijde op lange termijn averechts. Uit wat ik op dit forum lees is de eis tot splitsing een op alle mogelijke manieren gerechtvaardigde eis. Al die partijen die zich hier niet serieus voor inzetten zijn medeverantwoordelijk voor een groot Blok. En dienen zich na 13 juni hiervoor te verantwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Hopelijk blijven de burgemeesters bij hun woord en boycotten ze de europese verkiezingen; anders wordt dit een afgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank u dat u zo bezorgd bent om de gelijkheid der Belgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kan dan ook geen kieskring Brabant bestaan, zolang tenminste de nieuwe kieswet van kracht blijft. Er kan al evenmin een kieskring Brabant bestaan voor de regionale verkiezingen, daar dit een inbreuk vormt op de territorialiteit van de gewesten. Een advocaat zou beter moeten weten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laatste nieuws:
In Linkebeek hebben vandaag de MR-kopstukken een charter ondertekend tegen de splitsing van BHV. Ze vinden de splitsing "onaanvaardbaar" en ijveren zelfs voor de aansluiting van een aantal Vlaamse gemeenten bij het Franstalige Bruxelles. Het lijkt er dus steeds meer op dat we regelrecht afstevenen op een zware communautaire confrontatie. Ik herhaal: dit dossier (dat steeds escaleert) zou wel eens het einde van Belgie kunnen betekenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Somers organiseert een Vlaams front ... Nu moet iemand mij eens uitleggen waarom een Vlaamse minister-president een Vlaams front vormt om iets te eisen dat federale bevoegdheid is ...
Vuil smerige lafaards en volksbedriegers! Hoeren! ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dat heeft lang geduurd, maar beter laat dan nooit ! [/size][/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |