![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga mee met Forza en Libero : ik hoop dat de kopstukken van de PVV politics.be volgen, misschien houden ze een keer op met het bashen zonder man en paard te noemen en richten hun pijlen daar waar die moeten treffen: Politiek Den Haag. Daar zitten de meeste schoffies.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1833
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Nieuw soort straatterrorisme in Veenendaal
Allemaal duidelijk de schuld van Wilders. Wat heeft die man haat gezaaid. Die sukkelaars van Mocro's kunnen er niets aan doen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
op treinrails gelegd wordt (niet dat ik dat haar toewens).
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Maakt evenveel indruk dan dat ik zou zeggen dat je dochter bvb dagelijks de kans loopt om door een nieuwe dutroux bij de kraag gevat kan worden. (niet dat ik dat haar toewens)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
van de grootschalige Marokkaanse straatterreur (vraag maar is aan een willekeurige blanke Brusselaar). Maar misschien is uw vriendin een Marokkaanse, waardoor de kans beduidend kleiner is dat het slachtoffer wordt van dit soort criminaliteit (hoewel: als je bv in Veenendaal 's nachts alleen als vrouw op straat rondloopt ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 18 maart 2010 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uit mijn voorbeeld blijkt duidelijk dat ik het alles behalve eens ben met de stelling. Er wordt geschoten op de boodschappers, de boodschap zelf wordt geridiculiseerd en geminimaliseerd. Als Marokkanen massaal op straat zouden komen om hun ongenoegen te laten blijken over dit soort "voorvalletjes" zou mijn houding kunnen veranderen. De kans dat dat gebeurt lijkt mij echter klein. Maar iemand die niet onder de indruk geraakt als zijn vriendin verkracht op de trainrails zou belanden, valt natuurlijk moeilijk te overtuigen (ik ga er maar niet van uit dat u relatieproblemen heeft).
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 18 maart 2010 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Het probleem is dat je wat te doorzichtig bent. Daarenboven maak je overal assumpties in je hoofd die nergens op slaan. Weinig discussiewaarde allemaal, wat weer wijst zoals eerder aanhaald, dat de aanhangers enkel met een beleerd vingertje zullen wijzen maar inhoudelijk weinig te melden hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Het is net bewezen. Ikzelf heb er weinig mee te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die wijsheden die u daar neerpende waren dus van goddelijke oorsprong.
Laatst gewijzigd door Bobke : 18 maart 2010 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() De beruchte tunnel
Hier zie je een view van de tunnel en het fietspad. De struikrovers vallen na duisternis passanten aan en na die uitgeschud en uitgekleed te hebben worden die naakt en half bewusteloos geslagen op de spoorrails gelegd boven het fietspad. De slachtoffers hebben 1 overeenkomst: ze zijn ongelovigen. Dus het is aan te raden voor vrouwen om voortaan als het duister valt en ze moeten fietsen, een hoofddoek om te doen. Voor mannen zonder bontkraag jasje en zwart haar is het een no-go area. De burgemeester heeft het zelf gezegd. Met het later invallen van de duisternis zullen de problemen vanzelf verminderen. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 18 maart 2010 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN