Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2004, 21:52   #21
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Sorry, man. Als ik mis zat dan komt dat omdat in een interview op RTBF de vader van een van de slachtoffers het duidelijk over een allochtoon had.
Ja , jongen , komt ervan hé alleen maar Vlaams te hebben geleerd op school 8)
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 22:08   #22
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Er is hier maar één iemand stil geworden... 8)
Citaat:
Ik vond het al vreemd dat er slechts sprake was van één dader. Allochtonen komen nooit alleen, ik had dit moeten weten.
Zeveraar..geef toch toe dat je hier toch plat op gezicht bent gevallen...stop met demonisering van de alochtonen en God zal u besparen van jullie teleurgang op 13 Juni
Demoniseren zeg je? Dat is nergens voor nodig ventje, allahtonen demoniseren zichzelf, we hoeven de feiten maar op te rapen.
Ik was mis en had dorus zijn bewering eerst moeten checken, BIG DEAL...
Oud 12 mei 2004, 22:32   #23
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Zeveraar..geef toch toe dat je hier toch plat op gezicht bent gevallen...stop met demonisering van de alochtonen en God zal u besparen van jullie teleurgang op 13 Juni
Demoniseren zeg je? Dat is nergens voor nodig ventje, allahtonen demoniseren zichzelf, we hoeven de feiten maar op te rapen.
Dat is het 'm net jullie maken er een nationale sport van om alleen de criminele feiten in het daglicht te steken waar een alochtoon in voorkomt...en per vergissing is er deze maal geen alochtoon aan te pas geweest ...jullie zijn toch kereltjes zenne..ongelooflijk hoe jullie met deze zaken omgaan..gelukkig dat 80% van de bevolking hier niet in trappen...
Oud 12 mei 2004, 22:47   #24
Spetsnaz
Europees Commissaris

Spetsnaz's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

Volgens de Blok-logica kunnen we beter alle mannen deporteren, zij zijn immers verantwoordelijk voor het overgrote del van de misdaad.
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 23:21   #25
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dat is het 'm net jullie maken er een nationale sport van om alleen de criminele feiten in het daglicht te steken waar een alochtoon in voorkomt...en per vergissing is er deze maal geen alochtoon aan te pas geweest ...jullie zijn toch kereltjes zenne..ongelooflijk hoe jullie met deze zaken omgaan..gelukkig dat 80% van de bevolking hier niet in trappen...
Is het mijn schuld dat allahtonen verantwoordelijk zijn voor 80% van de criminaliteit? Als ik die zaken wens aan te klagen is dat mijn goed recht, daar ga jij niks aan veranderen.
Oud 12 mei 2004, 23:24   #26
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Volgens de Blok-logica kunnen we beter alle mannen deporteren, zij zijn immers verantwoordelijk voor het overgrote del van de misdaad.
Die geïmporteerde pedo-aanbidders het land uit schoppen is voldoende. Meer moet dat niet zijn.
Oud 12 mei 2004, 23:28   #27
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als ik mij niet vergis startte jij deze draad.
Je lijkt mij een echte Belg.
Ja meneer de police ik reed 160 maar er zijn er die nog sneller rijden hoor.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 23:28   #28
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Is het mijn schuld dat allahtonen verantwoordelijk zijn voor 80% van de criminaliteit? Als ik die zaken wens aan te klagen is dat mijn goed recht, daar ga jij niks aan veranderen.
Bewijs ?? Cijfers ??? Statistieken , aub !!!
Oud 12 mei 2004, 23:48   #29
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
U weet evengoed als ik dat de overheid alle cijfers inzake vreemdelingencriminaliteit angstvallig geheim tracht te houden. Gratis reclame voor het Vlaams Blok dat kunnen we toch niet hebben. Toch is er af en toe eens iemand die zijn mond voorbijpraat, laatst nog en niet de minste. Brice De Ruyver, veiligheidsadviseur van Verhofstadt en criminoloog aan de Gentse universiteit verklaarde in Het Nieuwsblad: "We komen uit een situatie nog niet zo lang geleden dat 80 procent van de misdaden gepleegd werd door Belgen en 20 procent door vreemdelingen. Nu pakweg tien jaar later, is de toestand compleet omgekeerd." En hij kan het weten, of doet die nu ook al aan demonisering? In Nederland, een land dat vergelijkbaar is met het onze is het zelfs al 90%, binnen vijf jaar zitten wij hier met dezelfde cijfers. Hou er ook nog eens rekening mee dat allahtonen hier een etnische minderheid zijn, reken zelf maar uit hoe crimineel ze zijn.

Indien JIJ cijfers hebt mag je die gerust even plaatsen.
Oud 13 mei 2004, 11:35   #30
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

U weet evengoed als ik dat de overheid alle cijfers inzake vreemdelingencriminaliteit angstvallig geheim tracht te houden. Gratis reclame voor het Vlaams Blok dat kunnen we toch niet hebben. Toch is er af en toe eens iemand die zijn mond voorbijpraat, laatst nog en niet de minste. Brice De Ruyver, veiligheidsadviseur van Verhofstadt en criminoloog aan de Gentse universiteit verklaarde in Het Nieuwsblad: "We komen uit een situatie nog niet zo lang geleden dat 80 procent van de misdaden gepleegd werd door Belgen en 20 procent door vreemdelingen. Nu pakweg tien jaar later, is de toestand compleet omgekeerd." En hij kan het weten, of doet die nu ook al aan demonisering? In Nederland, een land dat vergelijkbaar is met het onze is het zelfs al 90%, binnen vijf jaar zitten wij hier met dezelfde cijfers. Hou er ook nog eens rekening mee dat allahtonen hier een etnische minderheid zijn, reken zelf maar uit hoe crimineel ze zijn.

Allez zenne , nu is het omdat de overheid van alles en wat achterhoud..jong , jong toch...waar zijn uw argumenten vriend...echt waar je haalt een Profke naar boven en is dan uw ultiem bewijs...??
Stop gewoon met het demoniseren van de vreemdelingen en alochtonen daar de meerderheid hiervan hier zijn om te genietn van de grondbeginselen des levens..dus evenzeer al de uwe..nl. educatie , diploma , werk , geld & gezin ..niet meer niet minder..het is duidelijk aan de hand van deze thread dat jullie op jullie smoel zijn gevallen daar de verkrachter teleurstellend voor de Blokkers toch een autochtoon bleek te zijn...nogmaals hou op hiermee ..
Oud 13 mei 2004, 11:58   #31
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Allez zenne , nu is het omdat de overheid van alles en wat achterhoud..jong , jong toch...waar zijn uw argumenten vriend...echt waar je haalt een Profke naar boven en is dan uw ultiem bewijs...??
Stop gewoon met het demoniseren van de vreemdelingen en alochtonen daar de meerderheid hiervan hier zijn om te genietn van de grondbeginselen des levens..dus evenzeer al de uwe..nl. educatie , diploma , werk , geld & gezin ..niet meer niet minder..het is duidelijk aan de hand van deze thread dat jullie op jullie smoel zijn gevallen daar de verkrachter teleurstellend voor de Blokkers toch een autochtoon bleek te zijn...nogmaals hou op hiermee ..
Nogmaals, als ik die zaken wens aan te klagen dan ga jij daar niets aan veranderen.
Oud 13 mei 2004, 12:44   #32
Attiladehun
Banneling

Standaard

Tja, Nerudaatje heeft ergens gelijk(maar waar?) Want iedereen weet dat bijvoorbeeld Marokkanen in de buurt hebben wonen, de beste garantie is om een fijne leefbare buurt te hebben...
Volgens mij zijn het vooral de Zwitsers en de Gabonezen die onze samenleving naar de bliksem helpen...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 14:07   #33
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Tja, Nerudaatje heeft ergens gelijk(maar waar?) Want iedereen weet dat bijvoorbeeld Marokkanen in de buurt hebben wonen, de beste garantie is om een fijne leefbare buurt te hebben...
Volgens mij zijn het vooral de Zwitsers en de Gabonezen die onze samenleving naar de bliksem helpen...
en de bosjesmannen!
Ik ken heel wat mensen die bang zijn van de bosjesmannen.

Je weet wel, die mannen die in bosjes samenscholen op late zomeravonden in parken en pleinen!

Zééééér gevaarlijk! 8) 8) 8)
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 17:19   #34
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Ik klaag aan.
Allochtonen zijn verantwoordelijk voor tachtig procent van de criminaliteit, in de gevangenis is slechts veertig procent van vreemde origine. Mogen we dus stellen dat allochtonen minder streng bestraft worden dan autochtonen?
Oud 14 mei 2004, 10:20   #35
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
en de bosjesmannen!
Ik ken heel wat mensen die bang zijn van de bosjesmannen.

Je weet wel, die mannen die in bosjes samenscholen op late zomeravonden in parken en pleinen!

Zééééér gevaarlijk! 8) 8) 8)

Inderdaad, en die mannen van Liechtenstein dan; da zijn pas boemannen
Oud 14 mei 2004, 10:29   #36
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik klaag aan.
Allochtonen zijn verantwoordelijk voor tachtig procent van de criminaliteit, in de gevangenis is slechts veertig procent van vreemde origine. Mogen we dus stellen dat allochtonen minder streng bestraft worden dan autochtonen?
Allochtonen zijn in sommige wijken voor sommige vormen van criminaliteit voor 80 % of zelfs meer verantwoordelijk, maar niet in het algemeen. Dat zou er nog maar aan ontbreken. Maar als je er vanuitgaat dat 45 % van de gevangenisbevolking allochtoon is, terwijl ze in de ganse bevolking maar ongeveer 10 % uitmaken, dan zitten we daar wel met een allochtonenprobleem zou ik zo denken.
Oud 14 mei 2004, 17:29   #37
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Met alle verkrachtingsheisa ...
Als het je lief of je zus overkomt zal je wel anders praten.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 17:42   #38
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Met alle verkrachtingsheisa ...
Als het je jief of je zus overkomt zal je wel anders praten.
Of hem.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 17:45   #39
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Als het je jief of je zus overkomt zal je wel anders praten.
Of hem.
Concrete argumentaties zoek ?? typisch blokkertjes..
Oud 14 mei 2004, 18:00   #40
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Neruda, ik denk dat de tendens anders wel duidelijk is. Autochtoon of allochtoon, verkrachten kan niet, straffen die hap.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be