Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2004, 23:44   #21
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NVG

Ze kunnen niet kloppen -volgens u- om enkele boekhoudkundig technische redenen. (wissels, rekeningen,...). U bent zeker nog niet in contact gekomen met de modale accountant, boekhouder, advocaat zeker....genoeg voorbeelden van creatief omspringen met de regels. Ik zie ook niet goed in waar ik op de man zou spelen, de bal bevalt me prima.

ps: het positivisme van VRHFTSTDT, heerlijk, niet?
hebt u al eens een wisselrekeningen gezien? ze kunnen maar geïnd worden als de persoon voor wie ze bedoeld is getekend heeft. En beweer nu niet dat die (CD&V besturen) hun personeel het mes op de keel heeft gezet hé om te tekenen en hun centen af te geven!

Man.....u verdedigt CD&V-N-VA, ik een andere visie. Elk zijn recht. We kunnen er ons maar een beeld van vormen van hoe ver partijen willen gaan om aan de macht te komen. En daar is respect niet het sleutelwoord in. Ik verwacht ook niet dat wij het eens gaan worden. En ik beschuldig niemand, ik baseer me op feiten.
NVG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2004, 23:51   #22
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

hebt u al eens een wisselrekeningen gezien? ze kunnen maar geïnd worden als de persoon voor wie ze bedoeld is getekend heeft. En beweer nu niet dat die (CD&V besturen) hun personeel het mes op de keel heeft gezet hé om te tekenen en hun centen af te geven!

Man.....u verdedigt CD&V-N-VA, ik een andere visie. Elk zijn recht. We kunnen er ons maar een beeld van vormen van hoe ver partijen willen gaan om aan de macht te komen. En daar is respect niet het sleutelwoord in. Ik verwacht ook niet dat wij het eens gaan worden. En ik beschuldig niemand, ik baseer me op feiten.
Wat heeft een visie temaken met waar u lokale besturen van beschuldigt? Gij beschuldigt ze van verduistering en valsheid van geschriften! Dat is laster en eerroof

Op welke feiten? feiten die niet kunnen kloppen!

Ik denk wel dat ik als OCMW raadslid een klein beetje weet hoe die instellingen werken hé!
En ge mag blij zijn dat ik u niet persoonlijk ken, want dan had ge al lang een proces voor laster en eerroof aan uw broek!
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2004, 23:59   #23
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Citaat:

Wat heeft een visie temaken met waar u lokale besturen van beschuldigt? Gij beschuldigt ze van verduistering en valsheid van geschriften! Dat is laster en eerroof

Op welke feiten? feiten die niet kunnen kloppen!

Ik denk wel dat ik als OCMW raadslid een klein beetje weet hoe die instellingen werken hé!
En ge mag blij zijn dat ik u niet persoonlijk ken, want dan had ge al lang een proces voor laster en eerroof aan uw broek!
Och gaan we gaan dreigen? U vergeet misschien ook dat er nóg mensen zijn die er 'iets' van afweten. Of hebben OCMW-raadsleden de waarheid in pacht. Nuja, u doet maar.....ik laat me in ieder geval niet muilkorven.

Ik heb overigens niemand "belasterd" (laat staan u persoonlijk), dus u kan met uw klacht voor mijn part naar Straatsburg rijden. Vrijheid van meningsuiting: daar betoogt de CD&V graag voor, behalve als we hun wanbestuur blootleggen. U kan misschien eerst eens de lasterwetgevin doornemen alvorens u compleet belachelijk te maken.
NVG is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be