![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Man.....u verdedigt CD&V-N-VA, ik een andere visie. Elk zijn recht. We kunnen er ons maar een beeld van vormen van hoe ver partijen willen gaan om aan de macht te komen. En daar is respect niet het sleutelwoord in. Ik verwacht ook niet dat wij het eens gaan worden. En ik beschuldig niemand, ik baseer me op feiten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Op welke feiten? feiten die niet kunnen kloppen! Ik denk wel dat ik als OCMW raadslid een klein beetje weet hoe die instellingen werken hé! En ge mag blij zijn dat ik u niet persoonlijk ken, want dan had ge al lang een proces voor laster en eerroof aan uw broek! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik heb overigens niemand "belasterd" (laat staan u persoonlijk), dus u kan met uw klacht voor mijn part naar Straatsburg rijden. Vrijheid van meningsuiting: daar betoogt de CD&V graag voor, behalve als we hun wanbestuur blootleggen. U kan misschien eerst eens de lasterwetgevin doornemen alvorens u compleet belachelijk te maken. |
||
![]() |
![]() |