![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Guilty or not ? | |||
Guilty ! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 60,00% |
Not guilty ! Blame high ranking officers ! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 40,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() 2) Hoeveel "weldenkende personen" vind je in een leger? ![]() 3) Weet jij hoeveel die euh "kwiestenbiebels" betaalden? 4) Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze huispsychiater Filosoof wil weer mijn ziekelijke fantasieën horen. Och kom, ik heb een goeie bui vandaag.
Citaat:
Maar in de huidige tijdsgeest kan ik eerlijk zeggen, folteren en weldenkend horen niet samen. Citaat:
Citaat:
Ik schreef Citaat:
Citaat:
Misschien een slechte persoon, maar voor hetzelfde geld een lieve huisvader,trouwe echtgenoot en trouwe dienaar van de locale wet. Nu een beul is gemaskerd. Een ondervrager daarentegenover is ,voor het "beste resultaat" gekleed in een uniform, en blijft continue beleeft en vriendelijk,verontschuldigend zelfs voor wat er gebeurd. In alle geval, folteren door de eeuwen heen, een stukje geschiedenis war hier in huis wel weet van is.En bij toeval, een stukje in de P magazine van deze week.([size=2]een van de magazines die in huis komen, samen met EOS, KIJK,Quest en nog een paar populair wetenschappelijke schrijfsels-ik probeer al een hele tijd als particulier de ingenieur in de bus te krijgen, wel lastig als je de titel niet mag voeren[/size])
![]() |
![]() |
#23 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.soldier-of-fortune.com/ In dit geval was het schijnbaar géén privé-initiatief van dolgedraaide soldaten, maar een psy-op van inlichtingendiensten(die bovendien het leven koste aan een onvoorzichtige Amerikaan) [size=5]Soldier says she was following orders[/size] One of the seven U.S. soldiers facing criminal charges in connection with the abuse scandal told a Denver, Colorado, television station that she was ordered to pose in photographs with naked Iraqi prisoners. Pfc. Lynndie England told KCNC-TV that she was told by "persons in my chain of command" to appear in the pictures. England can be seen in one of the photographs smiling, giving a thumbs-up sign and pointing to a prisoners' genitals, and holding a leash that was around a naked detainee's neck in a second picture. "I was instructed by persons in higher rank to stand there, hold this leash and look at the camera. And they took a picture for psy-op, and that's all I know," England said in the interview. (Army private 'ordered to pose') England faces four criminal counts in connection with the scandal. The Army announced on Wednesday that it plans to court martial Sgt. Javal Davis and Staff Sgt. Ivan "Chip" Frederick.(malheur �* qui par qui le scandal arrive zegt men wel) Another member of the unit, Spc. Jeremy Sivits, faces a military trial May 19. (Two more face court-martial in prison abuse case) en er is duidelijk héél wat meer fotomateriaal: [size=1]Congress reluctant to release photos[/size] Rep. Duncan Hunter of California, chairman of the House Armed Services Committee, said the beheading of an American in Iraq has House Republican leaders concerned that the release of more photos to the public could lead to more Americans being harmed. "From my own perspective, it validates Secretary [of Defense Donald] Rumsfeld and General [Richard] Myers' attempt to keep these initial photos from being published," Hunter said. Myers is chairman of the Joint Chiefs of Staff. "I think it shows they were trying to save American lives when they did that. Unfortunately, those pictures were released." An al Qaeda-linked Web site posted video Tuesday of the beheading of American Nicholas Berg, 26, who had gone to Iraq to work on communications towers. His captors said the killing was in part a response to the abuse of Iraqi prisoners at Abu Ghraib. (Video shows beheading of American hostage) CNN's Ed Henry, Ted Barrett and Steve Turnham contributed to this report. http://<br /> http://www.cnn.com/20...use/index.html Wel bijvoegen dat dit haar libido geen kwaad deed: ze schijnt nu in verwachting te zijn ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() *Snurk*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soldier of fortune, niet echt mijn pakkie aan Filosoof.
Ik ben techneut ,en geinteresseerd in de geschiedenis, meer specifiek in de technieken gebruikt toen. En oorlog is altijd een goeie stimulans voor technologie geweest.Sorry dat ik randkennis oppik. Bof , basis gezien zijn de "folteringen" van die Irakezen serieuze vernederingen, en ja, als je ruimdenkend bent, foltering. Daarentegenover, maak je keuze, in die gevangenis ondergezeken worden, of anders in een groepje Iraakse vrijheidsstrijders hun handen vallen. En neen, geloof is geen excuus.