Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Guilty or not ?
Guilty ! 6 60,00%
Not guilty ! Blame high ranking officers ! 4 40,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2004, 16:56   #21
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Mensen toch, als er SM restaurants opengaan in Tel Aviv, rechters in België hun job kwijt geraken omdat vrouwtjelief meer wil dan manlief can of wil geven, waarom zouden er in Irak geen kwistembiebels rondkrossen die er geld voor geven eens lekker vernedert te worden voor een klein freel blank vrouwtje uit de satanistische VS.
Voor de een een foltering ,voor de ander een orgasme.

Ik vraag me nog steeds af waarom er foto's gemaakt zijn van de "folteringen". Geen enkele weldenkende persoon laat enig multimedia apparaat in zijn buurt toe als ie aan het martelen is-althans niet zonder zelf onherkenbaar te zijn.Trouwens, een goeie beul is gemaskerd.. dat maakt het "indrukwekkender" voor de gemartelde.Dat is kennis die al in de middeleeuwen werd gebruikt.
Citaat:
Geen enkele weldenkende persoon
1) Laten "weldenkende personen" dan wel foltering toe zonder fotos
2) Hoeveel "weldenkende personen" vind je in een leger?
3) Weet jij hoeveel die euh "kwiestenbiebels" betaalden?
4)
Citaat:
een goeie beul is gemaskerd
:o bestaan er dan "goede beulen?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 17:30   #22
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Onze huispsychiater Filosoof wil weer mijn ziekelijke fantasieën horen. Och kom, ik heb een goeie bui vandaag.

Citaat:
De hele geschiedenis door hebben we beulen en opdrachtgevers tot folteren gekend, waarvan velen van zichzelf [size=4]wisten[/size] dat ze het juiste deden.
Maar in de huidige tijdsgeest kan ik eerlijk zeggen, folteren en weldenkend horen niet samen.

Citaat:
Goeie vraag, en weerom voor interpretatie vatbaar.Een weldenkende generaal gaat misschien heel blij zijn met een veldslag waar hij "maar" 5000 van zijn mannen kwijt is, en toch gewonnen heeft.

Citaat:
Sorry ,ik ben niet op de hoogte van wat de prijzen voor SM spelletjes in Irak zijn.

Ik schreef
Citaat:
"een goeie beul is gemaskerd "
Citaat:
4)bestaan er dan "goede beulen?
Zeker wel, een beul die goed is in zijn job is een goeie beul.
Misschien een slechte persoon, maar voor hetzelfde geld een lieve huisvader,trouwe echtgenoot en trouwe dienaar van de locale wet.

Nu een beul is gemaskerd.
Een ondervrager daarentegenover is ,voor het "beste resultaat" gekleed in een uniform, en blijft continue beleeft en vriendelijk,verontschuldigend zelfs voor wat er gebeurd.

In alle geval, folteren door de eeuwen heen, een stukje geschiedenis war hier in huis wel weet van is.En bij toeval, een stukje in de P magazine van deze week.([size=2]een van de magazines die in huis komen, samen met EOS, KIJK,Quest en nog een paar populair wetenschappelijke schrijfsels-ik probeer al een hele tijd als particulier de ingenieur in de bus te krijgen, wel lastig als je de titel niet mag voeren[/size])
Oud 12 mei 2004, 20:53   #23
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onze huispsychiater Filosoof wil weer mijn ziekelijke fantasieën horen. Och kom, ik heb een goeie bui vandaag.

Citaat:
De hele geschiedenis door hebben we beulen en opdrachtgevers tot folteren gekend, waarvan velen van zichzelf [size=4]wisten[/size] dat ze het juiste deden.
Maar in de huidige tijdsgeest kan ik eerlijk zeggen, folteren en weldenkend horen niet samen.

Citaat:
Goeie vraag, en weerom voor interpretatie vatbaar.Een weldenkende generaal gaat misschien heel blij zijn met een veldslag waar hij "maar" 5000 van zijn mannen kwijt is, en toch gewonnen heeft.

Citaat:
Sorry ,ik ben niet op de hoogte van wat de prijzen voor SM spelletjes in Irak zijn.

Ik schreef
Citaat:
"een goeie beul is gemaskerd "
Citaat:
4)bestaan er dan "goede beulen?
Zeker wel, een beul die goed is in zijn job is een goeie beul.
Misschien een slechte persoon, maar voor hetzelfde geld een lieve huisvader,trouwe echtgenoot en trouwe dienaar van de locale wet.
En Hitler hield van honden en kinderen, schijnt

Nu een beul is gemaskerd.
Een ondervrager daarentegenover is ,voor het "beste resultaat" gekleed in een uniform, en blijft continue beleeft en vriendelijk,verontschuldigend zelfs voor wat er gebeurd.

In alle geval, folteren door de eeuwen heen, een stukje geschiedenis war hier in huis wel weet van is.En bij toeval, een stukje in de P magazine van deze week.([size=2]een van de magazines die in huis komen, samen met EOS, KIJK,Quest en nog een paar populair wetenschappelijke schrijfsels-ik probeer al een hele tijd als particulier de ingenieur in de bus te krijgen, wel lastig als je de titel niet mag voeren[/size])
Probeer "soldier of Fortune" eens?: iets voor jou... Ik wil nu niet zeggen dat ik je kennis op dit gebied bewonder...
http://www.soldier-of-fortune.com/

In dit geval was het schijnbaar géén privé-initiatief van dolgedraaide soldaten, maar een psy-op van inlichtingendiensten(die bovendien het leven koste aan een onvoorzichtige Amerikaan)

[size=5]Soldier says she was following orders[/size]

One of the seven U.S. soldiers facing criminal charges in connection with the abuse scandal told a Denver, Colorado, television station that she was ordered to pose in photographs with naked Iraqi prisoners.

Pfc. Lynndie England told KCNC-TV that she was told by "persons in my chain of command" to appear in the pictures.

England can be seen in one of the photographs smiling, giving a thumbs-up sign and pointing to a prisoners' genitals, and holding a leash that was around a naked detainee's neck in a second picture.

"I was instructed by persons in higher rank to stand there, hold this leash and look at the camera. And they took a picture for psy-op, and that's all I know," England said in the interview. (Army private 'ordered to pose')

England faces four criminal counts in connection with the scandal. The Army announced on Wednesday that it plans to court martial Sgt. Javal Davis and Staff Sgt. Ivan "Chip" Frederick.(malheur �* qui par qui le scandal arrive zegt men wel)

Another member of the unit, Spc. Jeremy Sivits, faces a military trial May 19. (Two more face court-martial in prison abuse case)
en er is duidelijk héél wat meer fotomateriaal:
[size=1]Congress reluctant to release photos[/size]
Rep. Duncan Hunter of California, chairman of the House Armed Services Committee, said the beheading of an American in Iraq has House Republican leaders concerned that the release of more photos to the public could lead to more Americans being harmed.

"From my own perspective, it validates Secretary [of Defense Donald] Rumsfeld and General [Richard] Myers' attempt to keep these initial photos from being published," Hunter said. Myers is chairman of the Joint Chiefs of Staff.

"I think it shows they were trying to save American lives when they did that. Unfortunately, those pictures were released."

An al Qaeda-linked Web site posted video Tuesday of the beheading of American Nicholas Berg, 26, who had gone to Iraq to work on communications towers. His captors said the killing was in part a response to the abuse of Iraqi prisoners at Abu Ghraib. (Video shows beheading of American hostage)

CNN's Ed Henry, Ted Barrett and Steve Turnham contributed to this report.
http://<br /> http://www.cnn.com/20...use/index.html

Wel bijvoegen dat dit haar libido geen kwaad deed: ze schijnt nu in verwachting te zijn
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 22:30   #24
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

*Snurk*
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 06:03   #25
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Soldier of fortune, niet echt mijn pakkie aan Filosoof.

Ik ben techneut ,en geinteresseerd in de geschiedenis, meer specifiek in de technieken gebruikt toen. En oorlog is altijd een goeie stimulans voor technologie geweest.Sorry dat ik randkennis oppik.

Bof , basis gezien zijn de "folteringen" van die Irakezen serieuze vernederingen, en ja, als je ruimdenkend bent, foltering.

Daarentegenover, maak je keuze, in die gevangenis ondergezeken worden, of anders in een groepje Iraakse vrijheidsstrijders hun handen vallen.

En neen, geloof is geen excuus.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be