![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel bedraagt het overlevingspensioen van Fabie, die in een gratis kasteel woont, en mag vliegen met de luchtmacht zoveel ze wil, en dat ook veel doet ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Daar ben ik het niet mee eens. En let nu goed op, indien Van Rompuy het voldhoudt (want d�*t is de grote kwestie), dan zal hij zich beetje bij beetje opwurmen als iemand met eerst - latent - gezag. En daarna zal men ook naar hem luisteren. Maar dit alles vergt tijd.
Laatst gewijzigd door system : 26 maart 2010 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik schaam me dood voor die modderfiguur. Ik schiet er alvast niet op, hij is mij geen kogel waard, te mottig om dood te schieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Wat wil dat nu zeggen 'mottig'. Maar mens toch. Volgens mij zijt ge zelf een beetje mottig.
Laatst gewijzigd door system : 26 maart 2010 om 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Wil je nu het pensioentje van die arme Fabiola gebruiken om de exorbitante wedde van Van Ramp-ui goed te praten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je " mottig " als " lelijk " begrepen hebt, heb je gelijk : ik ben aartslelijk, je krijgt schrik als je me tegenkomt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2010 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar evengoed, hij is een marionet, en President van rien de knots. Een stroman, alhoewel correct betaald. Boerenbedrog, volksverlakking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Woorden, woorden woorden. Paroles paroles paroles. Words words words. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het andere geval kan je hoogstens een stelletje rode kaken krijgen omdat tjeven immers tjeven blijven ,en jij zonodig op hun moet stemmen om je zieltje geblust te krijgen..En dit tot grote tevredenheid van meneer pastoor uiteraard.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rustige vastigheid,of was het nou roestige vastigheid,of gewoon vadsigheid... ![]() ![]() ![]() Wij krijgen nu een nieuw honderas...De Vlaamse knuffelhond,klein,een beetje kaal op het kopje,en luistert altijd naar de bevelen die het krijgt zonder ooit eens zélf zijn stemmetje te laten horen wat zijn eigen mening betreft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij mogen fier toezien hoe hij zijn taak volbrengt, en er een stichtend voorbeeld aan nemen ! Vol trots maken wij onze kinderen merkzaam op wat van Rampui waarmaakt aan het hoofd van de E.U., innig hopend dat zij hun voetstappen in zijn sporen zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wisten we allemaal al lang op voorhand. Wat hadden jullie dan verwacht?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |