Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2010, 22:53   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
350.000 € per jaar. Ofte 29.000 € per maand. Ofte 966,60 € (39.000 BF) per dag. Voor een dweil die enkel goed genoeg is om boodschappenjongen te spelen? En dan gaat het niet over de persoon?
Hoeveel bedraagt het overlevingspensioen van Fabie, die in een gratis kasteel woont, en mag vliegen met de luchtmacht zoveel ze wil, en dat ook veel doet ?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 23:20   #22
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Nogmaals is bewezen dat Van Rompuy als Europese president niet meer is dan een derderangsfiguur.
Op zeer cruciale momenten die voor Europa van kapitaal belang zijn, ziet men Van Rompuy niet eens staan, meer nog hij mag bij zeer belangrijke gesprekken niet eens aanwezig zijn.

Zo hebben Merkel en Sarkozy onder hun tweetjes naar een oplossing gezocht voor de problemen met Griekenland.
Voor dat gesprek op top-niveau was Van Rompuy niet welkom, volgens de VRT

Moeten wij daar dan zo fier op zijn.
tja, het is de eerste Europese president hé, maar we weten allemaal dat zijn rol beperkt is tot handjesschudden en lintjes knippen.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 23:26   #23
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
tja, het is de eerste Europese president hé, maar we weten allemaal dat zijn rol beperkt is tot handjesschudden en lintjes knippen.
Daar ben ik het niet mee eens. En let nu goed op, indien Van Rompuy het voldhoudt (want d�*t is de grote kwestie), dan zal hij zich beetje bij beetje opwurmen als iemand met eerst - latent - gezag. En daarna zal men ook naar hem luisteren. Maar dit alles vergt tijd.

Laatst gewijzigd door system : 26 maart 2010 om 23:31.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 23:56   #24
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Wanner wij Vlamingen nu eens iemand hebben die internationaal op het voorplan kan treden, dan schieten mensen zoals u hem af. Mooi zo. Heerlijk. Doe zo verder!

Vlaanderen komt van ver, "but it is still a long, long, very long way".
Ik schaam me dood voor die modderfiguur. Ik schiet er alvast niet op, hij is mij geen kogel waard, te mottig om dood te schieten.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 23:57   #25
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ik schaam me dood voor die modderfiguur. Ik schiet er alvast niet op, hij is mij geen kogel waard, te mottig om dood te schieten.
Wat wil dat nu zeggen 'mottig'. Maar mens toch. Volgens mij zijt ge zelf een beetje mottig.

Laatst gewijzigd door system : 26 maart 2010 om 23:58.
Oud 26 maart 2010, 23:59   #26
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
De wedde van de voorzitter van de EU is vastgesteld. En toevallig is Van Rompuy nu voorzitter. Maar daarover gaat het niet. Men breekt hier iemand af op het feit van zijn prestaties, terwijl de man nog nauwelijks voorzitter is. Daar gaat het over.

Alhoewel ik de wedde gewoonweg schandalig vindt natuurlijk. En zeker in onze tijd. Men zou die mensen eens allemaal voor één maand naar Somalië moeten sturen.
Prestaties ? Sarkozy en Merkel sturen hem wandelen, zoals de eerste de beste straathond, en hij, als President, laat het daarbij ?! Die Engelsman had hem goed door : een dweil van een vent, een schotelvod.
Oud 27 maart 2010, 00:01   #27
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hoeveel bedraagt het overlevingspensioen van Fabie, die in een gratis kasteel woont, en mag vliegen met de luchtmacht zoveel ze wil, en dat ook veel doet ?
Wil je nu het pensioentje van die arme Fabiola gebruiken om de exorbitante wedde van Van Ramp-ui goed te praten ?
Oud 27 maart 2010, 00:05   #28
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat wil dat nu zeggen 'mottig'. Maar mens toch. Volgens mij zijt ge zelf een beetje mottig.
Dat hij geen Adonis is kan mij worst wezen, maar er straalt echt niks van uit. Een grijze muis, waar niemand naar luistert, niemand rekening mee houd. D�*t noem ik " mottig ".
Als je " mottig " als " lelijk " begrepen hebt, heb je gelijk : ik ben aartslelijk, je krijgt schrik als je me tegenkomt.
Oud 27 maart 2010, 00:10   #29
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat hij geen Adonis is kan mij worst wezen, maar er straalt echt niks van uit. Een grijze muis, waar niemand naar luistert, niemand rekening mee houd. D�*t noem ik " mottig ".
Als je " mottig " als " lelijk " begrepen hebt, heb je gelijk : ik ben aartslelijk, je krijgt schrik als je me tegenkomt.
Uitstralen uitstralen. U leest te veel filmromannetjes. Hitler straalde wel veel uit. Beter?

Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2010 om 00:11.
Oud 27 maart 2010, 00:12   #30
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar ben ik het niet mee eens. En let nu goed op, indien Van Rompuy het voldhoudt (want d�*t is de grote kwestie), dan zal hij zich beetje bij beetje opwurmen als iemand met eerst - latent - gezag. En daarna zal men ook naar hem luisteren. Maar dit alles vergt tijd.
dat kan, maar alleszins, op dit moment is het nog niet zo.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2010, 00:16   #31
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Uitstralen uitstralen. U leest te veel filmromannetjes. Hitler straalde wel veel uit. Beter?
Van Rampui met Hitler vergelijken ! Goed bezig.
Maar evengoed, hij is een marionet, en President van rien de knots. Een stroman, alhoewel correct betaald. Boerenbedrog, volksverlakking.
Oud 27 maart 2010, 01:23   #32
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Van Rampui met Hitler vergelijken ! Goed bezig.
Maar evengoed, hij is een marionet, en President van rien de knots. Een stroman, alhoewel correct betaald. Boerenbedrog, volksverlakking.

Woorden, woorden woorden. Paroles paroles paroles. Words words words.
Oud 27 maart 2010, 02:00   #33
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Nogmaals is bewezen dat Van Rompuy als Europese president niet meer is dan een derderangsfiguur.
Op zeer cruciale momenten die voor Europa van kapitaal belang zijn, ziet men Van Rompuy niet eens staan, meer nog hij mag bij zeer belangrijke gesprekken niet eens aanwezig zijn.

Zo hebben Merkel en Sarkozy onder hun tweetjes naar een oplossing gezocht voor de problemen met Griekenland.
Voor dat gesprek op top-niveau was Van Rompuy niet welkom, volgens de VRT

Moeten wij daar dan zo fier op zijn.
Als ge géén tjeef bent van huize uit, nee dan niet aangezien ...

In het andere geval kan je hoogstens een stelletje rode kaken krijgen omdat tjeven immers tjeven blijven ,en jij zonodig op hun moet stemmen om je zieltje geblust te krijgen..En dit tot grote tevredenheid van meneer pastoor uiteraard..
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2010, 02:08   #34
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Rustige vastigheid,of was het nou roestige vastigheid,of gewoon vadsigheid...

Wij krijgen nu een nieuw honderas...De Vlaamse knuffelhond,klein,een beetje kaal op het kopje,en luistert altijd naar de bevelen die het krijgt zonder ooit eens zélf zijn stemmetje te laten horen wat zijn eigen mening betreft...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2010, 14:35   #35
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Woorden, woorden woorden. Paroles paroles paroles. Words words words.
Ik leid uit je antwoord af dat je niets interessanter gevonden hebt = geen argumenten meer.
Oud 27 maart 2010, 14:36   #36
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Rustige vastigheid,of was het nou roestige vastigheid,of gewoon vadsigheid...

Wij krijgen nu een nieuw honderas...De Vlaamse knuffelhond,klein,een beetje kaal op het kopje,en luistert altijd naar de bevelen die het krijgt zonder ooit eens zélf zijn stemmetje te laten horen wat zijn eigen mening betreft...
En goed gedresseerd, hij gaat op commando wandelen, en netjes zijn behoeften doen in het klein kamertje.
Oud 27 maart 2010, 14:47   #37
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doe toch eens gewoon, Van Rompuy ziet eruit en beweegt zoals Nosferatu, maar dan zonder ruggengraat.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2010, 14:56   #38
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Doe toch eens gewoon, Van Rompuy ziet eruit en beweegt zoals Nosferatu, maar dan zonder ruggengraat.
Een waardig vertegenwoordiger van Het Vlaamsche Ras !
Wij mogen fier toezien hoe hij zijn taak volbrengt, en er een stichtend voorbeeld aan nemen ! Vol trots maken wij onze kinderen merkzaam op wat van Rampui waarmaakt aan het hoofd van de E.U., innig hopend dat zij hun voetstappen in zijn sporen zetten.
Oud 27 maart 2010, 19:48   #39
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Dat wisten we allemaal al lang op voorhand. Wat hadden jullie dan verwacht?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2010, 20:05   #40
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het schoonheidsideaal is maar een zeer subjectieve bedoening.

Wat de man presteert is, van belang, niet hoe de man eruit ziet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be