![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voorbeeld: Ze moet eigenlijk niemand dwingen tot een beslissing die onwettelijk is. Ze draagt haar hijab en ze s daar trots op, ze wil verder spelen maar met haar hijab. Ze wilt dat op een wettelijk manier blijven verdedigen en als het niet lukt, dan stapt ze op. Laatst gewijzigd door porpo : 28 maart 2010 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Het is een goede zaak dat getalenteerde atleten ervan weerhouden worden om hun sport te beoefenen door de islam?
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen. Laatst gewijzigd door Zapatista : 28 maart 2010 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer het uw bedoeling is andere moslims aan het denken te zetten, dan zijn er andere forums die veel geschikter zijn dat deze! Ook daar redeneert u niet erg logisch...u heeft er hopelijk geen bezwaar tegen dat ik evengoed trouw blijf aan MIJN CULTUUR EN PRINCIPES? Want wanneer dit voor u belangrijk is kunt u vast begrijpen dat Vlamingen ook trots en fier zijn en dit even belangrijk vinden, bovendien maakt u deel uit van deze cultuur en niets anders... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over hoofddoeken bedoelt u dus dat je via wetten mag proberen het gelijk naar je kant te halen en wanneer je dit niet lukt je moet opstappen? Gewoon afzetten wanneer dit nodig is, door school of werkgever gevraagd wordt is voor u geen optie??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je de vraag duidelijker stelt zonder uitschelden of beledigen, dan zal ik met mijn opent hart antwoorden, anders krijg je geen antwoord en zal je mijn negeerlijst bezoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geldt niet voor alle vragen, maar zeker voor bepaalde vragen. Hier komen ook moslims, dus hier is het ook geschikt. Wat niet geschikt is, is eigenlijk anti-islam promoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U laat uitschijnen dat atleten die hun sport opgeven voor een futiliteit als geloof een goede zaak is.
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stel dat een bepaalde werkgever jouw hoofddoek verbiedt. Je bent niet verplicht volgens de wet om hierover te zwijgen en geen gerechtelijke proces te starten. Dat mag je altijd doen. Niet alleen over een hoofddoekje, maar zelfs over een artikel in de grondwet. Dat zijn wetten gemaakt door mensen en kunnen veranderd worden door mensen, de wet van een ploeg of die van een staat. Laatst gewijzigd door porpo : 28 maart 2010 om 20:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Is niet nodig.
Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 28 maart 2010 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() Wederom zucht, dit klinkt als het begin van een eindeloze discussie.
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Vanaf het moment dat er over geloof gediscussieerd wordt is dat nutteloos.
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad, point proven.
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Je mag natuurlijk geloven dat mijn geloof nutteloos is. Dit is jouw recht, jouw kritiek en het is absoluut geen belediging van mijn geloof.
Als je met mij over "nutteloosheid van het geloof" wilt discussiëren, dan zal ik deze discussie met mij open hart aangaan ![]() Gewoon nutteloos roepen en dan weg lopen is niet echt iets hé ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 28 maart 2010 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier komen erg weinig moslims, weet u dat niet? De meeste forummers zijn geen moslim, niet gemerkt? Wat is anti - islam promoten volgens u? Laatst gewijzigd door alice : 28 maart 2010 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door porpo : 28 maart 2010 om 21:58. |
||
![]() |